Punavalkonen pakkaus jossa luki vitun isolla "KAHVI." Mä luulin että se jos joku on laadun tae. Hyvän viininki tunnistaa kierrekorkista.
haha ^^
tää netti lagaa iha v*tusti taas..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Punavalkonen pakkaus jossa luki vitun isolla "KAHVI." Mä luulin että se jos joku on laadun tae. Hyvän viininki tunnistaa kierrekorkista.
Mulla on joskus keväällä/kesällä menny vatsalihakset kramppiin. Ei ollu mikään maailman miellyttävin kokemus se.kuinka ison vitun isolla?
Mä en muista reenanneeni vahtalihaksia vähään aikaa, miks ne on näin hiton kipeet. Varmaa just sen takia :lol2:
Vittu muuten tota dolania ku tossa keikkuu.
Näyttäs aika saletilta. Saa useamman pelin hävitäkkin ja silti se odottais seuraavalta lähes täydellistä runia loppuun. Lämsä puhu vieläkin jostain kovasta treenistä. Joko pelaajat lentää pleiareissa tai sitten joka jätkä on ihan tukossa. Saas nähä. Lähes kaikki punasiipienkin pelit katottu ja sieltä ei kyllä menestystä tule tälle kaudelle. Detroitin ois pitänyt varata Vatanen pari vuotta sitten.
Mulla on joskus keväällä/kesällä menny vatsalihakset kramppiin. Ei ollu mikään maailman miellyttävin kokemus se.
Millä vitun steissillä? Luuleksää että mää oon joku citykani?Niinhän siinä käy kun steissillä kulkee ilman paitaa ja jännittelee pitkin päivää.
Millä vitun steissillä? Luuleksää että mää oon joku citykani?
Tää autossa istuminen on aika kypsää. Mun ruoka-aikakin on vasta tunnin päästä.