Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kuinka ison vitun isolla?

Mä en muista reenanneeni vahtalihaksia vähään aikaa, miks ne on näin hiton kipeet. Varmaa just sen takia :lol2:

Vittu muuten tota dolania ku tossa keikkuu.

Vittu mä oon ollu tänää ahkera. Mamman marjapiirakkaa tein jälkkäriks ja pääruokana broilerikiusausta salaatin kera.
Jahka muija tulee kotiin niin pääsee syömään! :)

Näyttäs aika saletilta. Saa useamman pelin hävitäkkin ja silti se odottais seuraavalta lähes täydellistä runia loppuun. Lämsä puhu vieläkin jostain kovasta treenistä. Joko pelaajat lentää pleiareissa tai sitten joka jätkä on ihan tukossa. Saas nähä. Lähes kaikki punasiipienkin pelit katottu ja sieltä ei kyllä menestystä tule tälle kaudelle. Detroitin ois pitänyt varata Vatanen pari vuotta sitten.

Pelaajat lentää playoffeissa, tänä vuonna meitä ei pysäytä kukaan!

Detroitin pelit olen itsekin väijynyt aika hyvällä prosentilla. Sen Zetterbergin tyhjiin taistelun jälkeen olin varma, että tämä sakki on kova tänä vuonna. Kahden seuraavan jälkeen olin valmis luovuttamaan ja toteamaan, että putki katkeaa. Ja Blues-matsin jälkeen olin taas aivan innoissani :D Erikoinen joukkue.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom