Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Jos raudan nöyrtymistä meinaat, niin en kyllä todellakaan puhu itsestäni, mutta kyseisellä salilla löytyy helvetin kovia vetäjiä, joista osa siirtyy kohtaa 300kg:n porukkaan. Ja jos meinasit negatiivista asennetta aloittelevaa saliharrastajaa kohtaan, niin kyllä siitä salietiketistä voisi vähän ottaa selvää. Ja kyseinen ämmä oli 10v liian vanha minun makuun, joten en jaksanut edes kuunnella koko jorinoita, kun piti keskittyä sarjaan.
Itse ainakin repesin tuolle kokoelmalevylle joka oli helvetin kauhea :)

Tänään otti päähän kun omat kuullokkeet paskana niin jouduin kuuntelemaan jonkun marttakerhon puhuvan mustikkapiirasresepteistä yms.
Koita siinä sit vetää kunnon sarjaa. Muutenkin ihme ego treenaajia paskalla tekniikalla liikkeellä oli, mikä oli kyllä enemmän huvittavaa. :)

Ottaa päähän, kun jengi jättää rautoja ympäri salia miten sattuu ja minne sattuu ja saa niitä sitten metsästää ja järjestellä niitä mielenrauhaansa.

Tekeekö ne haukkaa kyykkypaikalla? Vai kyykkääkö ne sua enemmän? ;) (Joo ymmärrän pointin, jos ne on niitä neljäksi tunniksi kyykkypaikan varaavia paskanjauhajia).

Jaa-a en tiedä kyykkäävätkö enemmän kun ei ne koskaan kyykkyä siinä kyykkypaikalla tee :hyper:

Tää lauantain treeni ois tosi ärsyttävä, jos välittäis siitä mitä muut ajattelee mun treenistäni. Alotin tekemällä penkkiä viis sarjaa, sitte tein hauista kolme sarjaa, sitte tein viis sarjaa vinopenkkiä ja siirryin tekemään eri tavalla hauista kolmen sarjan verran (tämä ei ollu koko treeni kylläkään). Rinta ja kädet on siis lauantain treenissä. Kaikki luulee mua RHP:ks nyt. Mutta mitä se haittaa?

Tää lauantain treeni ois tosi ärsyttävä, jos välittäis siitä mitä muut ajattelee mun treenistäni. Alotin tekemällä penkkiä viis sarjaa, sitte tein hauista kolme sarjaa, sitte tein viis sarjaa vinopenkkiä ja siirryin tekemään eri tavalla hauista kolmen sarjan verran (tämä ei ollu koko treeni kylläkään). Rinta ja kädet on siis lauantain treenissä. Kaikki luulee mua RHP:ks nyt. Mutta mitä se haittaa?
Life is hard. Sama homma mut onneks meidän pienellä salilla muut tietää että teen muutakin :D

Tänään salilla yks nuori sälli teki penkkiä käsipainoilla, ei tässä mitään mutta kun se lähti, niin jätti penkille kauheen hikilammikon. Ei paljon natsannu käyttää sitä penkkiä :/

jaa-a no mua ensinnäkin vituttaa salille rämpiminen pakkasessa julkisilla. Ei se kesäl kamalaa oo tulee mukavasti lämpöö jo enneku pääsee salille asti.

Jos jokin siellä salilla ärsyttää nii kyllä se että porukat heittelee painoja minne sattuu, toinen ärsytyksen kohde on sellaiset treenaajat jotka nussisivat omaa peilikuvaansa ja ovat siellä joka sarjan välissä paidatta poseeraamassa peilin edessä.

No tällä hetkellä rasittaa kropan random hajoamiset/kipeytymiset...
Tänään oli vuorossa olkapää-ojentaja-rinta mutta jostain syystä polvi tuli kipeeks. Mitä vittua nyt.

Itteeni ärsyttää eniten tossa kotisalilla varmistajien puuttuminen, pitäs kunnon häkki hommata niin sais painaa kyykkyä täysillä...

Ei salilla, mutta se sellanen yleinen oletus kaveripiirissä että treenaan laihtuakseni. Ite kun kattoo kuvaansa peilistä, näyttää normaalilta, paitsi nyt kun on säännöllisinä koittanu treenit pitää nii on muuttunu keho vähässä ajassa ja kun jännittää nii näkyy lihaakin. Mutta en treenaa laihtuakseni, en oo ikinä sen takia vaan sen lihaksen saamisen toivossa.

Ei salilla, mutta se sellanen yleinen oletus kaveripiirissä että treenaan laihtuakseni.

On muuten ärsyttävää. Sama homma itsellä, kuittailua tulee että miten minun ei enää pitäisi laihduttaa, tai kyselyitä että miksi vielä laihdutan, olenhan jo tarpeeksi laiha yms. Ilmeisesti joidenkin mielestä laihdutus on ainoa syy treenata. :face:

On muuten ärsyttävää. Sama homma itsellä, kuittailua tulee että miten minun ei enää pitäisi laihduttaa, tai kyselyitä että miksi vielä laihdutan, olenhan jo tarpeeksi laiha yms. Ilmeisesti joidenkin mielestä laihdutus on ainoa syy treenata. :face:

Juu. Ja sitte se että jotkut on sitä mieltä että heti pitäs jaksaa kantaa pesukoneita ja muuta raskasta heittämällä! Ei helev..!!

Eniten mua ärsyttää se, että sen jalat on täysin karvattomat ja mun ei.

Kertoo verenkierron ongelmista, ei kannata kadehtia.

Ja aiheeseen... Ihan tosissaan otti vkl päähän naiskaksikko joka oli ottanut asiakseen vallata koko vapaiden painojen alueen. Mainittakoon, että sali on pieni, tuo alue sitäkin pienempi ja suurin osa salilla käyvistä (jotka ei vain lässähdä kuntopyörään) treenaa pääasiassa vapailla painoilla. Noh, siinä oli sitten kaksi tankoa painoineen lattialla mahdollisimman laajalla alueella, vieressä lojui lukkopari irrallaan ja kyykkyteline oli varattu. Tekivät välillä pari toistoa ja sen jälkeen hirveä kälätys kyykkytelineeseen nojaillen. Ei viitsinyt edes kysyä saako kyykätä välissä, kun siihen tankoon oli ladattu about kaikki salin 1,25 ja 2,5 kg painot:D Jossain vaiheessa toinen vielä otti penkistä tangon ja alkoi tehdä sillä maastavetoja.

Kälätysfaktoria lisäsi sen jälkeen vielä kolmen naisen ryhmä, jossa yksi ohjeisti muita parin jumppatunnin kokemuksella. Normaali juttelu ei häiritse, eikä ihmisten ähkinä, röhkinä sun muu murahtelu, mutta jossain menee raja.

En kuollaksenikaan osaa ymmärtää tarvetta naisten saleille, kun oman kokemukseni mukaan vain toisista naisista on häiriötä:confused:
Ei läheskään kaikista, mutta fakta on ettei yksikään mies ole käytöksellään häirinnyt treeniä, kun se perseentuijottelu on lähinnä koomista... :)

En kuollaksenikaan osaa ymmärtää tarvetta naisten saleille, kun oman kokemukseni mukaan vain toisista naisista on häiriötä:confused:
Ei läheskään kaikista, mutta fakta on ettei yksikään mies ole käytöksellään häirinnyt treeniä, kun se perseentuijottelu on lähinnä koomista... :)

Kuka tietää, ehkä nuo naistensalit on miesten keksintö, jotta ne kälättäjät menisivät sinne ja eivät häiritsisi treeniä.

Sama kuin naisille tarkoitetut parkkiruudut, saavat naarmutella/kolaroida naiset keskenään ;-)

Naisille tarkoitetut parkkiruudut? Oikeestikko sellasiakin on? O_o

Naisten salilla pystyy paremmin keskittyy treeniin ja naisten salilla ryhmäliikuntatunnit jotenkin mukavempia. Mutta siis ei vikaa "sekasalissakaan" ole, siellä sentään on silmänruokaaki, oon naisten suhteen vähä krantumpi.
Naisten arvostelevat skannaamiset päästä varpaisiin monta kertaa taas saa olon että tuliks se tänne vertaileen omaa erinomaista kroppaansa mun kroppaan joka on vielä kesken. Koitan olla välittämättä.

Tänään ärsyttää eniten salilla kesken treenien puhelimeen kälättävät ihmiset. Treenaan melko pienellä salilla ja siellä joillakin vakiasiakkailla on tapana puhua puhelimeen ja samalla varata laitteet ja suorituspaikat niin, että muut joutuvat jonottamaan loputtomiin. Ja jos yrität nätisti huomauttaa, että josko ite saisi loputtomiin kestävän puhelun ajan lainata paikkaa, niin sinusta tulee se kusipää, joka ei malta oottaa vuoroaan. V*tuttaa vielä niin paljon ettei kirjottamisesta meinaa tulla mitään :face:

Back
Ylös Bottom