Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon joskus kuullut samaa. Siksi pidänkin hirveetä mekkalaa.
Sama vika, parempi olla koko ajan äänessä, ettei vahingossa tule suostuttua johonkin tai myönnettyä jotain, jota ei ollut tarkoitus tehdä. Aina voi kysyä uudelleen, jos huomaamattaan mölissyt toisen kysymyksen päälle, samalla saa lisää ajatteluaikaa.

Sama vika, parempi olla koko ajan äänessä, ettei vahingossa tule suostuttua johonkin tai myönnettyä jotain, jota ei ollut tarkoitus tehdä. Aina voi kysyä uudelleen, jos huomaamattaan mölissyt toisen kysymyksen päälle, samalla saa lisää ajatteluaikaa.

Juu. Ja sen jälkeen paeta liukkaasti paikalta johonkin älyttömään tekosyyhyn vedoten. Kuten esimerkiksi "varpaasta alkoi vetää suonta" "nyt just mun pitää saada iso kahvi" ja mun suosikki duunissa on "mulle tulee nyt puhelu" ja sen jälkeen alan höpöttään jotain epämääräistä. Toimii.

Juu. Ja sen jälkeen paeta liukkaasti paikalta johonkin älyttömään tekosyyhyn vedoten. Kuten esimerkiksi "varpaasta alkoi vetää suonta" "nyt just mun pitää saada iso kahvi" ja mun suosikki duunissa on "mulle tulee nyt puhelu" ja sen jälkeen alan höpöttään jotain epämääräistä. Toimii.
Mun yleisimmät taas on "pitää käydä vessassa" tai "mä kuulin jotain, käyn tarkistamassa". Tai jos kumpikaan noista ei onnistu, puhun toisen pökerryksiin siten, ettei se lopulta tiedä edes omaa nimeään.

Mun yleisimmät taas on "pitää käydä vessassa" tai "mä kuulin jotain, käyn tarkistamassa". Tai jos kumpikaan noista ei onnistu, puhun toisen pökerryksiin siten, ettei se lopulta tiedä edes omaa nimeään.

Kyllä. Suostuminen ja myöntyminen ei oo mun heiniä. Kiellän aina kaiken. Siksi toivonkin, että kukaan ei aloita kysymällä esim "haittaaks sua, jos.."

Kyllä. Suostuminen ja myöntyminen ei oo mun heiniä. Kiellän aina kaiken. Siksi toivonkin, että kukaan ei aloita kysymällä esim "haittaaks sua, jos.."
Mulla taas ongelmana on se, ettei suu osaa muodostaa sanaa "ei" sillon ku sitä kipeimmin haluan. Jostain syystä kyllä/ei-kysymykset saa mun aivot aina lähettää viestin suulle, joka muotoutuu o-kirjaimeksi ja henkäsyn mukana tulee "joo". Heti ku ääni loppuu, katuminen iskee. Mut minkäs teet, ku on suostuttu, on suostuttu.

Seuraava askel on opetella pitää suu supussa ja ravistaa päätä em. kysymysten kohdistuessa muhun. Vasta oon suunnitelmaa hiomassa, käytännön harjoitukset seuraavat myöhemmin.

Eukot :jahas:
Tykkäät meistä kuitenki. :love:

Mulla taas ongelmana on se, ettei suu osaa muodostaa sanaa "ei" sillon ku sitä kipeimmin haluan. Jostain syystä kyllä/ei-kysymykset saa mun aivot aina lähettää viestin suulle, joka muotoutuu o-kirjaimeksi ja henkäsyn mukana tulee "joo". Heti ku ääni loppuu, katuminen iskee. Mut minkäs teet, ku on suostuttu, on suostuttu.

Seuraava askel on opetella pitää suu supussa ja ravistaa päätä em. kysymysten kohdistuessa muhun. Vasta oon suunnitelmaa hiomassa, käytännön harjoitukset seuraavat myöhemmin.

Sun pitää opetella ihan selkeesti vatsastapuhumista. Suu kiinni vaan ja sieltä jostain mahan syövereistä iso EE. Kyllä selkenee. Muista välttää katsekontaktia. Tämän näköistä on vaikea vastustaa, vaikka se pyytäis oikan jalan keskimmäistä varvasta.

Young-Puss.gif

Tollaset katseet on niitä pahimpia! Oon vakavasti harkinnut jesarin käyttöä tilanteissa, joissa on vaara suostua johonkin, mihin ei halua suostua. Toistaiseksi en oo muistanu ottaa jesaria käsilaukkuun mukaan.

Semmonen naisellinen jesaripaketti, jonka halkaisija ei oo kahtakytäsenttiä, olis ihan kiva. Sillä vois myös tukkia aina välillä rasittavien hihittäjäkaverien suut kun yrittää änkyttää jollekin kakslahkeiselle jotain jossain.

Siinäpä vasta tuoteidea..

Mä voisin käyttää sitä jesaria myös silloin, jos aion keskustella jonku kakslahkeisen kanssa. Oon ehkä just se rasittava hihittelijä, joka laukoo niin typeriä juttuja, ett iteki on koko ajan :face:.

Noni, soitin ja ilmotin et jään saikulla. Olette varmaa tyytyväisiä. Pitäi varmaa käyä lekurilla kaäntyy tai jossai sellasessa.

Mites tää homo episodi nyt päätty?? Jotain resoluutioita nyt sitte

Haha! No se hihityshän voi olla vielä jonkun mielestä söpöä :) Mä sentään vaan änkytän. Tosin oon joutunut siedätyshoitoon, kun duunikaverit on lähestulkoon pelkkiä miehiä. Tosin isomahaisia tai mikkihiiriä, mutta miehiä silti.

:offtopic: Tuo Misfits on muuten ihan perkeleen hyvä sarja. Jos siinä ei tapeta jotakuta vahingossa tai tahallaan tai runkata varastohuoneessa, niin siinä varastetaan potilaita. Ihan loistavaa viihdettä.

- - - Updated - - -

Noni, soitin ja ilmotin et jään saikulla. Olette varmaa tyytyväisiä. Pitäi varmaa käyä lekurilla kaäntyy tai jossai sellasessa.

Mites tää homo episodi nyt päätty?? Jotain resoluutioita nyt sitte

Hyvä poika! Saat sen kunniaksi papukaijamerkin! :)

Siihen homoepäilyyn ei saatu nyt varmuutta. Mä oon jäävi kokeilemaan, joten kehotankin sun kahlaajalintu kokeilemaan onko se totta vai ei :)

Tai sit me vaan uskotaan trnajan sanaa :D

Hyvä poika! Saat sen kunniaksi papukaijamerkin! :)

Siihen homoepäilyyn ei saatu nyt varmuutta. Mä oon jäävi kokeilemaan, joten kehotankin sun kahlaajalintu kokeilemaan onko se totta vai ei :)

Tai sit me vaan uskotaan trnajan sanaa :D
Ei toi vielä mitään todista, jos en olekkaan hänen tyyppinen mies. Siis olettamuksella, että olisi myös miehiin päin. Samalla olettamuksella kuka tahansa räme germaani voisi testata sinun heteroutta. Ei, absoluuttista totuutta emme saa näin, joten tämä jäänee auki. Paha salkku!

Ei toi vielä mitään todista, jos en olekkaan hänen tyyppinen mies. Siis olettamuksella, että olisi myös miehiin päin. Samalla olettamuksella kuka tahansa räme germaani voisi testata sinun heteroutta. Ei, absoluuttista totuutta emme saa näin, joten tämä jäänee auki. Paha salkku!

Tieteelliseen lopputulokseen ei tietenkään pääsee kuin tarpeeksi suurella otannalla molempia sukupuolia. Näin konkreettisella pohjalla se on aika mahdotonta järjestää. Jätämme tämän siis avoimena lojumaan tiedon valtamereen, kunnes joku toinen sen sieltä nappaa ja osoittaa totuuden miekan kärjen johonkin suuntaan.

Räme germaani kuulostaa kyllä aika eksoottiselta.

Back
Ylös Bottom