Pitäisköhän korjata unirytmiä ja valvoa iltaan asti. Örgh
Ei. Kukas meille ensi yönä pitää seuraa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisköhän korjata unirytmiä ja valvoa iltaan asti. Örgh
Puhutaanko tässä rahasta?? mulla tuntuis nyt rytmi olevan perseelläänEi. Kukas meille ensi yönä pitää seuraa?
Puhutaanko tässä rahasta?? mulla tuntuis nyt rytmi olevan perseellään
Tottakai :D Mikään ei tässä maailmassa ole ilmaista, ei edes virtuaaliseura!
1/3 yövuorosta kohta takana..
Luet kirjaa, mahottoman hyvä harrastus!!Vielä kaksi tuntia, että sali avaa ovensa. Sitä odotellessa ei vaan keksi yhtikäs mitään tekemistä. :( Lisäksi harmittaa se, että näinä toimettomina hetkinä käy lukemassa aina vaikka mitä treenivinkkejä yms. ja sit tekisikin mieli alkaa muuttamaan omaa treeniohjelmaa.
Rahan tulao ei siis voi estää :P \o/

Millasta vaihtosuhdetta olit ajatellut?Jos sä maksat mulle ja mä maksan sulle?![]()
Ei. Kukas meille ensi yönä pitää seuraa?
Millasta vaihtosuhdetta olit ajatellut?
Emmä tiiä.

Pääsenpäs korkkaamaan tän. Jos Ksiina lukee tätä(ki), niin mä oon pitämässä seuraa viel ens yön.Ku Ephe varmaan luovuttaa ja käy nukkumaan ajoissa. :D
Joo, mä olen ilmainen seuralainen. :D Liksa tulee ihan muualta, en tartte kahdesta paikasta palkkaa.Haa! Oletan että oot sommar ilmainen kun ei heti ollut rahasta puhe :D
Joo, mä olen ilmainen seuralainen. :D Liksa tulee ihan muualta, en tartte kahdesta paikasta palkkaa.
Mä voin kyllä ilmatteeks juua olutta jos työ tarjootte.