Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikki tietää perinteisen japsitavan peseytyä jakkaralla istuen kauhaa/vatia käyttäen, vähän niinkuin kesämökillä.

Mutta kohtuu julmaa pilaa pistää pitkä peili siihen eteen. Screenshot_20251223_195507_Gallery.webp

1766487616623.webp

#macciiwinenplöcö

silminnäkijähavaintojeni mukaan melko selväpäisten vähäpäihteisten hommaa

muutama puliukko paikan päälle niin eiköhän meiningi ala muuttua

ja sassia

Minä vaan olen taas ajatellut pitäväni vuosiloman kesäkuussa jo, koska: silloin Suvi kauneimmillaan
niin tuolloin olen jo vakavasti työMies ja vanha ja väsynyt niin hyvin tuskin jaksan mihinkään lähteä

Kaikki tietää perinteisen japsitavan peseytyä jakkaralla istuen kauhaa/vatia käyttäen, vähän niinkuin kesämökillä.

Mutta kohtuu julmaa pilaa pistää pitkä peili siihen eteen.

Ei saatana, mä vähän arvelinkin, että siinä yhdessä air bb puljussa oli salakameroita.

No, kunhan saan ton homekymin kasattua, niin rupeaa läski lätisemään. Aika hyvin jo homma edennyt, kohta vaan alkaa se pikkunäpräys kaapelien yms kanssa, siinä saattaa mennä aikaa ja kaljaa.

Kahvit porisemaan ja syötäväksi saaristolaisleipää jossa päällä itse tehtyä skagenröraa.

Tossa kattelin dokkaria Normandian maihinnoususta ja ihmettelin ku selostaja sano että toisella sivustalla on Seinäjoki. No kyl mä sit ymmärsin että kyseessä olikin Seine joki.

Kahvit porisemaan ja syötäväksi saaristolaisleipää jossa päällä itse tehtyä skagenröraa.

Tossa kattelin dokkaria Normandian maihinnoususta ja ihmettelin ku selostaja sano että toisella sivustalla on Seinäjoki. No kyl mä sit ymmärsin että kyseessä olikin Seine joki.
Melkein asiaan liittyen.

Back
Ylös Bottom