Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En voi varmaksi sanoa, aika monesta ryyppyillasta on muisti lähtenyt.. :D

Hieman kosteahkot bileet siis ollu joskus .. Aijjaijjai :D

- - - Updated - - -

Myöhässä oot ton ajatuksen kanssa jo :)

Villasukat on mullakin kotona asuste nro 1. LÖytyy harmaana, keltaisena, punaisena, ihme härpäkeillä ja ilman. Seksikästä, mut onneksi kukaan ei valita.

- - - Updated - - -

HIHIHIHIHIHII, just kattelin mun HOPSia. Sinne on ilmestynyt viestinnän kurssista 4, vaikka en edes oo palauttanut kaikki pakollisia tehtäviä enkä edes kaikkia pakollisia harjoituksia. Voikun harmittaa :)

Nyt voisin kiittää maailmankaikkeutta tanssimalla vaikka rivitanssia!

Villasukat on mullakin kotona asuste nro 1. LÖytyy harmaana, keltaisena, punaisena, ihme härpäkeillä ja ilman. Seksikästä, mut onneksi kukaan ei valita.

- - - Updated - - -

HIHIHIHIHIHII, just kattelin mun HOPSia. Sinne on ilmestynyt viestinnän kurssista 4, vaikka en edes oo palauttanut kaikki pakollisia tehtäviä enkä edes kaikkia pakollisia harjoituksia. Voikun harmittaa :)

Nyt voisin kiittää maailmankaikkeutta tanssimalla vaikka rivitanssia!

Mulla on duunissa joka pv villikset jalassa et kuulun myös siihen suurkuluttajien klaaniin. Jotain elämän julkaa kohtaloa tai vittuilua ku nyt niille ois tiukasti käyttöä ni ei tuu joulusin sitte millää :(

En ehkä lottois sinuna tällä kierroksella, se annos tuuria tais mennä nyt sitte tuohon aika tiukasti.

Mulla on duunissa joka pv villikset jalassa et kuulun myös siihen suurkuluttajien klaaniin. Jotain elämän julkaa kohtaloa tai vittuilua ku nyt niille ois tiukasti käyttöä ni ei tuu joulusin sitte millää :(

En ehkä lottois sinuna tällä kierroksella, se annos tuuria tais mennä nyt sitte tuohon aika tiukasti.

Seuraavana jouluna toivot lahjaksi neulomisen perusopusta ja sukkapuikkoja ja alat ite neulomaan omat villikset. Siinä lepopäivätkin menee hetkessä ;) Itekin kyllä vois opetella noiden kantapäiden neulomisen, ni ei tarvis kavereiden lahjakasta näppäryyttä aina hyödyntää.

Joo, mä veikkaan kans et tohon meni sitten seuraavankin vuoden onnenkantamoiset. Mutta toisaalta, en lottoa muutenkaan :)

Joo onhan noita ollut, mutta haluan ainakin elää uskossa etten ole miesten kanssa ollut... :D Mitään en toki voi varmaksi sanoa. :D

Uskossa on hyvä elää :D

Ja sitäpaitsi, mitä ei muista, sitä ei tapahtunut. Mutta koska teillä on kahlaajalinnun kanssa sama tauti, niin.. No, lupaan etten kerro kenellekään ;)

Uskossa on hyvä elää :D

Ja sitäpaitsi, mitä ei muista, sitä ei tapahtunut. Mutta koska teillä on kahlaajalinnun kanssa sama tauti, niin.. No, lupaan etten kerro kenellekään ;)

Noh sovitaan sitten niin :D

Juu, älä kerro ;)

Mitä? trnaja on ukkoihin päin? Yöntuntien paljastuksia. Örgh

Edelleen koen olevani hetero, mutta epäilen sinullakin olevan parista yöstä huono muisti ja et ole varma mitä olet tehnyt ;)

Tosin en kyllä varmaan ole niin kovaa känniä vetänyt että sekoittaisin miehen ja naisen mutta mistä sitä jumalauta tietää :eek:

Edelleen koen olevani hetero, mutta epäilen sinullakin olevan parista yöstä huono muisti ja et ole varma mitä olet tehnyt ;)

Tosin en kyllä varmaan ole niin kovaa känniä vetänyt että sekoittaisin miehen ja naisen mutta mistä sitä jumalauta tietää :eek:

Höpsis. Mulla on ihan hyvä muisti.

Mä en sit kertonut tuota sulle!

Paljastelija.

Mulla ei oo mitään fibioita siihen, että joku tykkää pojista humalassa. Mäkin tykkään niistä, jopa selvinpäin. :)

Back
Ylös Bottom