No toi "fakta" mun on kyllä todella hankala ymmärtää. Olen hyvin hyvin vahvasti eri mieltä. Mitä kovin innovatiivista siinä Nokiassa on? Jos sanot langaton lataus, niin muista, että Samsung esitteli sen jo samaan aikaan S3:n kanssa ja sitä on saanutkin siihen jo syyskuusta lähtien. Kamera on ainut mikä on muita edellä, mutta luulen sen olevan sellainen asia minkä kanssa muut ei lähde edes kilpailemaan. Eivät välttämättä katso tarpeelliseksi ja toisaalta ihan hyvä niin. Se voi olla se juttu, millä Nokia yrittää erottua muista. Mutta eihän toikaan täydellinen ole. Hämäräkuvaushan toimii, mutta eikös sen kanssa sit taas ollut ongelmia valoisassa kuvattaessa? Se mun mielestä se tärkeämpi on. Sen lisäksi Nokia on innovatiivisesti onnistunut lihottamaan luuriaan samalla kun kaikki muut on laihtuneet. Ja muistakaa kun puhutte siitä laatuvaikutelmasta, että se on aikamoinen harha. Painoa en todella helppo laittaa lisää, mutta hyvin hankala saada pois.
Entäs toi valitus siitä että 920 ei ole vastaava S3:n tai iP5:n kanssa? Oliko Lumia 900 mahdollisesti vastaava? Onko 920 sitten vastaava ensi keväänä julkaistavien kilpailijoiden tuotteiden kanssa? Haluatko todella ajatella niin? Jos näin olisi, meneekin Nokialla huonommin kuin kuvittelin. Jonkun puhelinmallin kanssa sen on oltava vastaava. Muuten ei ole vertailussakaan mitään järkeä?