Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Niin en mä nyt väitä että missään toiminnoissa ei ole koskaan ollut puolen sekunnin viivettä, koska sellaista puhelinta ei taida ollakaan mikä toimii aina ja jatkuvasti kuin ajatus. Mutta hyvin harvinaisia ja satunnaisia ne tökkimiset on ja päivittäisessä normaalissa käytössä niitä ei ilmene.

Paitsi tietenkin Apple iPhone 5.

Se on sulava käyttis, toimii niissä puitteissa mitä toimintoja siinä on, aina ja ilman nykimistä, bugimista sun muuta. Nopea käyttis kaikinpuolin. En nyt ole herran aikaan käyttänyt juurikaan muita, mitä nyt S3, joka on aika naurettava kun tökit eikä mitään tapahdu, niin en oikein osaa sanoa mitä tästä uupuu ja mikä tästä niin huonon tekee.

Joo, se on totta että nopea käyttis on ja kaikki toimii oikeastaan niin miten pitää. Sen olen huomannut että esim. wlanin päälle ja pois nappia, siis tämä liukuva nappi ei oikein tottele välillä. Sama on BT ja Hotspot valikoissa.

Otin tänään ton suojakuoren pois, paljon mukavampi käyttää. Sopivan pieni ja kevyt. Kaverikin sanos että on tosi jämäkän tuntuinen luuri. Se on totta että tuntuu kuin olisi yhdestä palasta veistetty.

Se alkaa Japillakin jutut hyytyyn. "Sitten kun seuraava malli tulee, nii mä näytän teille"
Liity vaan suosiolla Nokia-jengiin!

Muut puhelimet ovat hallinneet viimeiset vuodet markkinoita täysin ja Nokia ajettu lyttyyn, Nokia fanit hehkuttaneet että kyllä Nokialta vielä tulee jotain mikä räjäyttää potin, no nyt siltä tuli puhelin joka on juuri ja juuri muiden lippulaivojen kanssa samalla viivalla, ainoastaan vaan kuukausia muiden versioiden jälkeen, ja muiden uudet versiot kolkuttelevat jo ovella. Yritin vain havainnollistaa sitä faktaa Nokiafanipojille, ei se vain aukene. Tammikuussahan se nähdään paljonko yökuvauksella myytiin puhelimia, mitä veikkaat Lainemies, meneekö ohi korean ihmeestä? Tai edes iLuurista? Ehkä HTCsta? Vai kilpaileeko edelleen jonkun Rimin kanssa?

Muut puhelimet ovat hallinneet viimeiset vuodet markkinoita täysin ja Nokia ajettu lyttyyn, Nokia fanit hehkuttaneet että kyllä Nokialta vielä tulee jotain mikä räjäyttää potin, no nyt siltä tuli puhelin joka on juuri ja juuri muiden lippulaivojen kanssa samalla viivalla, ainoastaan vaan kuukausia muiden versioiden jälkeen, ja muiden uudet versiot kolkuttelevat jo ovella. Yritin vain havainnollistaa sitä faktaa Nokiafanipojille, ei se vain aukene. Tammikuussahan se nähdään paljonko yökuvauksella myytiin puhelimia, mitä veikkaat Lainemies, meneekö ohi korean ihmeestä? Tai edes iLuurista? Ehkä HTCsta? Vai kilpaileeko edelleen jonkun Rimin kanssa?
Tyhmä kysymys jälleen, mutta oletko ollut Nokialla töissä, vai mikä Nokiassa henkilökohtaisestin voi noin päähän ottaa:wtf:
Ei kai se 920 noin voi harmittaa aikuista ihmistä?

Ei se harmita, paljon melua vain tyhjästä. Jälleen kerran.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Hmm.. Jostain syystä sitä melua on tullut yllättävän paljon, jopa kilpailijat on pelästyneet 920 tulosta markkinoille:jahas:

Missä tämä kilpailijoiden pelästyminen ilmenee?

Ihanko oikeasti Japi luulee, etteikö Nokialla olisi jo uudempia puhelimia suunnitteilla, aivan kuten kilpailijoillakin? :face:
Mä en jaa Japin mielipiteitä, mutta Japi taisi kyllä tarkoittaa, että Nokia on ylipäätään yli puoli vuotta muiden perässä. Muilla on ollut vastaavat puhelimet jo pitkään myynnissä ja Nokia saa omansa ulos vasta kun muilta alkaa pukkaan vähitellen jo uutta seuraavaa mallia.

Toisaalta onko sillä väliä vaikka muilta tulee uusia malleja, mitään innovatiivistahan ei kuulemma enää voida keksiä.. ja ketään ei kiinnosta millisekunnit nopeustesteissä.
Isompaa näyttöö toki android puolelta ja applelta ehkä taas parin päivityksen jälkeen yks rivi lisää ;p

Applen kurssi tainnu tippuu 20% (ok, osittain varmasti ton uuden "flopin" jälkeen), mutta myös osittain, kun noksu saanu taas jotain mistä ainakin mediassa nyt edes vähän hypetetään.

Japi taitaa dissailla kaikkii luureja tasasesti, eli mikään ei oo hyvä!?

Ainakin Apple tässä ilmoitti, että alkuvuodesta pukkaisi 5s markkinoille.
Tiedä sitten mitä pelästy ja pitääkö huhut paikkaansa:jahas:
Ehkä tietyt kuluttajaryhmät on pelästynyt enemmän tuota Nokian iskua älypuhelinmarkkinoilla.
Täällä jotkut puhuvat, että Samppa tuo ties montako "hyperprosessoria" puhelimiinsa, että oltaisiin taas nopein puhelin markkinoilla:D
Muuten, minkä takia se tarvitsee niitä neliytimisiä, kuin muut pärjää kaksiytimisillä?

^ei saa akkua muuten tarpeeks nopeesti loppumaan? ;p
Minä tekniikasta mitään ymmärrä, mutta eikö SG3 kannataisi käyttää 2 ytimisiä prossuja jo hinnankin takia?
Vai vaatiiko tuo Androit käyttis tehokkaamman prossun toimiakseen yhtä nopeastin, kuin muut käyttikset?

^ei saa akkua muuten tarpeeks nopeesti loppumaan? ;p
Eikös tästä ole ollut puhetta, että neliytiminen vie itse asiassa vähemmän virtaa ja täten säästää akkua. Siinä voi olla yksi syy sen käyttöön. Suurimman syyn uskoisin olevan ihan puhtaasti mielikuvamarkkinointi. Onhan se nyt olevinaan hienoa kun muilla on kaksi ydintä ja mun puhelimessa neljä.

Ihanko oikeasti Japi luulee, etteikö Nokialla olisi jo uudempia puhelimia suunnitteilla, aivan kuten kilpailijoillakin? :face:

Nokialla suunnitteilla, muilla ihan juuri tuotannossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom