Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mittaappa uudestaan ja varmista, että on samasta kohdasta. Kyllä niiden käsien pitäisi bulkilla kasvaa vaikka et mitään tekisi.. Tai sitten olet aikamoinen epeli, jos ei käsiin tulee rasvaa yhtään.kertokaas miten saan käden ympärysmitan kasvuun olen nyt 4-6kk ollut "massa" kuurilla ja käden ympärysmitta ei kasvanut senttiäkään kun taas muut mitat kasvoivat. liikkeet pitäisi olla kunnossa ja tekniikat kanssa
kertokaas miten saan käden ympärysmitan kasvuun olen nyt 4-6kk ollut "massa" kuurilla ja käden ympärysmitta ei kasvanut senttiäkään kun taas muut mitat kasvoivat. liikkeet pitäisi olla kunnossa ja tekniikat kanssa
Kerro ensin ohjelmasi, helpottaa kummasti. Auttaa myös, jos tiedetään minkä kokoisesta käpälästä on kyse. Jos ympärysmittaa on jo se 60cm niin se neuvo ei enää ole sama kuin sille 25cm omaavalle.
Tasoittuvatko painojen erot (esim. kyykyn ja penkin suhde) ajan myötä, kun vaan treenaa? Mulla on meinaan kyykkypainot tällä hetkellä 2,5-5kg pienemmät mitä penkissä, johtuen tosin siitä että kyykkyä on tehty paljon vähemmän, mitä penkkiä. Eli, kysymys kuuluu: kannattaako nyt vaan alussa keskittyä treenaamiseen eikä kiinnittää noihin suhteisiin niinkään huomiota vai nimenoman kiinnittää niihin huomiota heti alusta alkaen? Treeniurani nyt on taas aika alkutaipaleella.
Olen tilaamassa heraproteiinia ja mietin kannattaako tilata nyt samalla jotakin muuta lisäravinnetta? Kreatiinia minulta löytyy jo kotoa. Mitä noita nyt olen tuolla sivulla selannut, niin vaikuttavat aikamoiselta kusetukselta suurin osa.

Oon nyt tässä kolme viikkoa käyny salilla ja mulla ois tällänen 2 jaksonen ohjelma
päivä.1
- Penkkipunnerrus / Vinopenkkipunnerrus 10X3
- kyykky / Reiden ojennukset 10X3
- Vipunostot eteen / vipunostot sivulle 10X3
- Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot 10x3
- punnerrus 10x3 / ojentajapunnerrus 5x5
päivä.2
- Alatalja / kulmasoutu tanko 10x3
- Ylätalja / leuanveto 10x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Pohkeet seisten 10x3
- Hauikset tangolla / hauikset scott 10x3
- rannekäännöt x3
ja ravinteena käytän Hera80 mansikan makusta aika pirkuleen hyvää on :dance:
että tätä saa arvostella ja kertoa jos jollain olis siihen parempia ideoita
mutta sitten mietin että eikö mulla oo tarpeeks rankat treenit ku paikat ei kipedy eikä silleen, joten mistä vois johtua.
ja miksei penkissä ja alataljassakin
vaihda SS:n tai sitten vaikka 2-jakoiseen...Kumpi on parempi ohjelma G6 vai Starting Strength?
Oon teheny G6 noin 3kk ja alakaa maistuu jo aika kuralta, nii jatkanko vai vaihanko tuonon Starting Strengthiin?
Heh, näin ajattelinkin. Ostoskorissa oli tuota omegaa ja kotona on jo magnesiumia.Jos nyt välttämättä haluat jotain lisää niin monivitamiini, omega 3, mankku -ja sinkkisitraatti on ihan kelpotavaraa.
Onko tuolta oikeasti 99% jauhoista ja napeistä täyttä kusetusta?
Mitä nuo hyvälaatuiset perustuotteet ovat ja miten ne vaikuttavat?Hyvälaatuiset perustuotteet ovat ne, joihin rahansa kannattaa pistää.
En syö kuin kouluruokaa ja halpoja "välipaloja" kotona tyyliin raejuustoa, tonnikalaa, nuudelia, maitorahkaa ja purkkiananasta, joten lisäravinteet ovat käsittääkseni paikallaan.Jos syöt tarpeeksi monipuolisesti, niin myös Vitamiinit, Omegat sun muut ovat aivan turhaa.