Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykyään näkyy paljo näitä MMA ja Tapout paitoja. Varmaan kaikki on tosi kovia alansa mestareita. Mun mielestä noi on helvetin noloja.
Onko kyseessä samanlainen logo kun tällä tyypillä liiveissä n. 50s-60s kohdalla? ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=a7YFD-1SoP0
Nykyään näkyy paljo näitä MMA ja Tapout paitoja. Varmaan kaikki on tosi kovia alansa mestareita. Mun mielestä noi on helvetin noloja.
Miten sulla voi Fuxi olla ripuli joka päivä aina 24/7? Ootko ottanu activiaa?
Ilmeisesti ärtynyt paksusuoli, ja lääkäri on myös sanonut että vatsalihakseni ovat sen verran kookkaat, ja treenaan niitä usein, niin sekin painaa jotenkin suolta tms.
En ota aktiviaa, mutta syön kuitupainotteisesti, ja käytän myös maitohappobakteereja osana jo ennestään täydellistä ruokavaliotani.

Tänään ilahdutti minua ja varmaan monia muitakin neiti joka treenasi läpikuultavassa paidassa ilman rintaliivejä. Unohtu olkapääkivut aika nopeasti.
Tissineiti teki näyttävän paluun toissapäivänä salille ja taas ilman rintsikoita :hyvä: yhtäkkiä kaikille salin miehille kasvoi appelsiinit kainaloihin ja rautaa laitettiin tankoihin enemmän kun pystyi nostamaan :D