Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Nykyään näkyy paljo näitä MMA ja Tapout paitoja. Varmaan kaikki on tosi kovia alansa mestareita. Mun mielestä noi on helvetin noloja.

Nykyään näkyy paljo näitä MMA ja Tapout paitoja. Varmaan kaikki on tosi kovia alansa mestareita. Mun mielestä noi on helvetin noloja.

Kannatan viimeisen lauseen mielipidettä.

Mutta asiaan. Tässä jokupäivä kyykkäilin säälittävään tapaani vauvojenpainoilla niin takaani kuului kommentti jotenkin tähän tyyliin: "Ei oo mitään järkee mennä kyykyssä noin alas". Ihan pikkuriikkisen meinasi ajatus karata ja otsa osua edessä olevaan peiliin, varsinkin kun en rautakankimaisen kankeana kovinkaan alas pääse.

Ehkä söpöin koskaan näkemäni blondi tekemässä mavea ja penkkiä :hyper: Rautaki sillä liikku ihan kunnioitettavasti, siihenhän mä siis toki keskityin.

Mulla oli joskus Metallica t-paita vaikka en osannu ees soittaa mitään. Se ei ollu kenenkään mielestä yhtään noloa.

Tänään salilla ilahdutti mun uus gasp tank toppi, kun koitin sitä niin lavat ei luistaneet yhtään penkillä ja lisäks yläselkä pysyi paremmin kuivana kun se paita imi hikeä.

Yhen tyypin kans oli puhetta niin sanoin sille et oli pakko saada ehdottomasti Gaspin tank-toppi.. jos ees yks tyyppi pitää mua kusipäänä sen takia niin se on heti hintansa arvoinen.

Miten sulla voi Fuxi olla ripuli joka päivä aina 24/7? Ootko ottanu activiaa?

Ilmeisesti ärtynyt paksusuoli, ja lääkäri on myös sanonut että vatsalihakseni ovat sen verran kookkaat, ja treenaan niitä usein, niin sekin painaa jotenkin suolta tms.

En ota aktiviaa, mutta syön kuitupainotteisesti, ja käytän myös maitohappobakteereja osana jo ennestään täydellistä ruokavaliotani.

Eilen ilhadutti se, että lihastulehdus selästä oli poissa ja tissireeni kulki. Kunnon pumppi ja sarjapainoihin pari kiloa lisää, eli pakotettu paussi teki ihan hyvää.

Tein kulmasoutua ja takana taukoa pitävä mies katteli mun persettä. Normaalisti olisin vaan ignorannut sen, mutta eilen oli niin huono päivä muuten, niin piristi se, että kai mua sitten kelpaa katsella. Lähtiessäni hymyilin sille kaverille.

Ilmeisesti ärtynyt paksusuoli, ja lääkäri on myös sanonut että vatsalihakseni ovat sen verran kookkaat, ja treenaan niitä usein, niin sekin painaa jotenkin suolta tms.

En ota aktiviaa, mutta syön kuitupainotteisesti, ja käytän myös maitohappobakteereja osana jo ennestään täydellistä ruokavaliotani.

Joo-o, mulla taas on kuulemma niin iso paksusuoli, että sen takia maha näyttää isommalta. :(:(:(

olin alkamassa tekemään askelkyykkyä ja latasin kiekkoja tankoon, kun joku mies tuli tarjoamaan apua ja hoiti toisen puolen painot. Mietin ensin, että ajatteliko se, että eihän tuo reppana jaksa edes nostaa noita kiekkoja tangonpäähän itse, mutta hän halusikin sitten tehdä omat sarjansa välissä, ja tästä syystä tarjosi apua. No oli syy mikä tahansa, mä aina nautin tuollaisesta herrasmiesmäisyydestä :)

Se, että olen nyt parin viikon ajan saanut itseni salille taas muutaman vuoden "lepopäivän" jälkeen.

Olen aina tehnyt maastavedot häkissä polven korkeudelta. Tänään päätin nostaa painoja (ylitse oma ruumiinpaino) ja tehdä ihan maasta. 4x8 setti oli tavoitteena, 8,8,7,5 tuli tulokseksi ja semmonen hyvä fiilis selässä, että ei ole ennen tuollaista ollut. Olisipa maastavetopäivä useammin viikossa. :)

Viime treenissä (työntävät lihakset) ilahdutti eeppinen polte olkapäissä pystypunnerruksessa. Tiputin vähän painoja pois ja otin yhden sarjan lisää, mikä osoittautui erinomaiseksi ajatukseksi!

Surkean penkkaamisen jälkeen tämä sai hymyilyttämään. :)

Tänään ilahdutti minua ja varmaan monia muitakin neiti joka treenasi läpikuultavassa paidassa ilman rintaliivejä. Unohtu olkapääkivut aika nopeasti.

Tissineiti teki näyttävän paluun toissapäivänä salille ja taas ilman rintsikoita :hyvä: yhtäkkiä kaikille salin miehille kasvoi appelsiinit kainaloihin ja rautaa laitettiin tankoihin enemmän kun pystyi nostamaan :D

Tissineiti teki näyttävän paluun toissapäivänä salille ja taas ilman rintsikoita :hyvä: yhtäkkiä kaikille salin miehille kasvoi appelsiinit kainaloihin ja rautaa laitettiin tankoihin enemmän kun pystyi nostamaan :D

Noniin, jokohan olis ens kerralla aika ikuistaa tilanne ja jakaa se pakkislaisten kanssa :thumbs:

Taas ilahdutti se, että totesin painojen olevan liian kevyitä jokaisessa eri liikkeessä. Sai taas lisätä kiloja :D mikään ei tunnu riittävän

Back
Ylös Bottom