Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä piru on ku paskattaa?!?! Ei vittu ihminen voi käydä päivässä 2 kertaa paskalla. Aamupaska vaan ja se on siinä. Vituttaa tämmönen iltapäiväpaskahätä.

Ollaan töissäki huomattu, että paskasta voi puhua aina! Ihme juttu.

6 kertaa alkaa kyllä olla jo aikamoinen suoritus :D

Tuleeko kellään asiakaspalvelutyössä olevalla koskaan sellaista tilannetta, että alkaa yhtäkkiä repeilyttämään joku ajatus ja joutuu pidättelemään tosissaan ettei ala naurukohtaus? :D Mitä enemmän ajattelee, ettei saa nauraa niin sitä enemmän meinaa naurattaa. Yritä siinä sitten vakavalla naamalla neuvoa jotakin peräpukamavoidetta jollekkin... mahdotonta. :jahas:

Tuleeko kellään asiakaspalvelutyössä olevalla koskaan sellaista tilannetta, että alkaa yhtäkkiä repeilyttämään joku ajatus ja joutuu pidättelemään tosissaan ettei ala naurukohtaus? :D Mitä enemmän ajattelee, ettei saa nauraa niin sitä enemmän meinaa naurattaa. Yritä siinä sitten vakavalla naamalla neuvoa jotakin peräpukamavoidetta jollekkin... mahdotonta. :jahas:

Ei. Hyvin epänormaalia. ;)

Kyllä se urheilusuorituksesta jo käy.

Onneksi ei ihan joka päivä tuommoisia settejä tule. 2-4 on se yleisin. Tuntuu että mitä enemmän treenaa, sitä enemmän kakattaa.

Enemmän treenatessa tulee myös varmaan syötyä enemmän, joten täytyyhän sitä tavaraa uloskin tulla.

E: Perkele on kyllä Arska komean näkönen tuossa sun avatarissa. Joka kerta aina katon, että onpa siisti kuva :D

Enemmän treenatessa tulee myös varmaan syötyä enemmän, joten täytyyhän sitä tavaraa uloskin tulla.

E: Perkele on kyllä Arska komean näkönen tuossa sun avatarissa. Joka kerta aina katon, että onpa siisti kuva :D

En usko että se siitä pelkästään johtuu. Veikkaan että varsinkin keskivartaloon kohdistuvat liikkeet useasti päivässä, saavat keskivartaloon jonkinlaisen paineen, ja se taas sitten painaa suolta siihen malliin, että kakkaa tulee enemmän.

Lääkärit ovat itseasiassa minulle sanoneet, että vatsalihakseni ovat sen verran rajussa, ja kookkaassa kunnossa, että ripulointini voi johtua niistä.

Totta puhut ystäväiseni. Ei tuo omakaan avatar-kuvasi ole sen kummemman näköinen.

Itsepähän olet alasi valinnut.

Mua vähän hävettää kun mulla on noi Gaspin rannesiteet...

Gaspista puheen ollen pitäs ostaa lisaa tank toppeja. Tällä hetkellä ei oo ku kaks ni ois mukava saada enemmän vaihtelua treenivarustukseen. Tosin ikävä homma on se, että alkaa pikkuhiljaa lämpötila salillakin laskea ja sitten alkaa kaipaamaan pitkähihasta treenipaitaa :(

Tietysti. Kyseessähän on Couplingistakin tuttu The Giggle Loop :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mua vähän hävettää kun mulla on noi Gaspin rannesiteet...

Mä kysyin siltä myyjältä et onks noi hanskat hyvät maveen ja se selitti et niissä on se kämmen mokkaa niin et se ei luista ja ku kokeilin sitä niin se vaikutti siltä et se ei välttis luista niin otin ne sen takia. Mulla ois ollu jo ennestään jotkut duke merkkiset rannesiteet etten ois tarvinnu niitä hanskoihin erikseen mut noi on helpompi käyttää ja varmaan hyödyttää jatkos. Viimeks salilla yks äijä jolla on vitun isot olkapäät käytti hanskoja ja rannesiteitä ja rupesin kelaileen ettei siinä välttis oo mitään hävettävää..

Gaspista puheen ollen pitäs ostaa lisaa tank toppeja. Tällä hetkellä ei oo ku kaks ni ois mukava saada enemmän vaihtelua treenivarustukseen. Tosin ikävä homma on se, että alkaa pikkuhiljaa lämpötila salillakin laskea ja sitten alkaa kaipaamaan pitkähihasta treenipaitaa :(

Pitää mennä huomenna takasin sinne kun ne myy kans treenivaatteita, tarvis uuden treenihupparin ja tank toppeja yms. housuja myös ku kaikki verkkarit on alkanu kiristää ihan vitusti.

Back
Ylös Bottom