Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo ei riitä, mutsi ei tykännyt, kun 2 joulua sitten aloin katsoa Apocalypse Now:ta... Jouluna oli niin perkuleen tylsää, kun odoteltiin vieraita illaks, ja piti saada aikaa käytettyä niin mikäs olis siihen parempi ku 3h kestävä sotaleffa. Ei oo tyttöystäväkään innostunu, kun oon ehdotellu kaikkee Platooniin, Full Metal Jacketia, Apocalypsee, Veteen Piirrettyä Viivaa, Saving Private Rayania jne. Tuo sota taitaa tosiaan olla joka tasolla joku miehinen juttu.

Joo ei riitä, mutsi ei tykännyt, kun 2 joulua sitten aloin katsoa Apocalypse Now:ta... Jouluna oli niin perkuleen tylsää, kun odoteltiin vieraita illaks, ja piti saada aikaa käytettyä niin mikäs olis siihen parempi ku 3h kestävä sotaleffa. Ei oo tyttöystäväkään innostunu, kun oon ehdotellu kaikkee Platooniin, Full Metal Jacketia, Apocalypsee, Veteen Piirrettyä Viivaa, Saving Private Rayania jne. Tuo sota taitaa tosiaan olla joka tasolla joku miehinen juttu.

Naiset:jahas:

Ja Ephe:jahas:

Tuleeko kellään asiakaspalvelutyössä olevalla koskaan sellaista tilannetta, että alkaa yhtäkkiä repeilyttämään joku ajatus ja joutuu pidättelemään tosissaan ettei ala naurukohtaus? :D Mitä enemmän ajattelee, ettei saa nauraa niin sitä enemmän meinaa naurattaa. Yritä siinä sitten vakavalla naamalla neuvoa jotakin peräpukamavoidetta jollekkin... mahdotonta. :jahas:

Minä ainakin oon suurin piirtein lattioilla kierinyt kun on niin paljon naurattanu. Se vasta kauheeta onkin kun istuu yksin bussissa ja repeilee jollekin jutulle mikä tuli mieleen :D vai oonko ainoo joka naureskelee yksin julkisilla paikoilla? :jahas:

Perjantaina on firman bileet ja mun esimies lupas tarjota mulle 6packin jotain juotavaa mitä haluan kun oon vaan niin hyvä työntekijä ;)

Sun pitää tehä sielä salilla jotain muutaki, ku ihailla itteäs peilistä, nii et palellu. :rolleyes:

Sehän se ikävää onkin. Kyllä treenistä pitää puolet kulua itsensä peilailuun!

Ehtiikö siinä sitten oikeasti samaan mitään aikaanki salilla? :D Tai no kuvan nähtyä... joo.

Ehtiikö siinä sitten oikeasti samaan mitään aikaanki salilla? :D Tai no kuvan nähtyä... joo.

Vähän hankalaa se tosiaan välillä on, mutta olen kuitenkin omasta mielestäni ihan kohtuu hyvin onnistunut pari sarjaa jossain välissä tekemäänkin.

Adriftilla on vaan hyvät geenit. Ei sen tarvi oikiasti treenata.

Jeps, kateellinenhan tollasesta pitää olla. Mut mitäpä mäkään juuri tekisin jos en liikkumassa kävisi. En juuri mitään (enkä varsinkaan kyttäis kenenkään bodailuja salilla). :rolleyes:

Hehe etenkin toi jäätelö on ollut merkittävässä roolissa.

Olit kyllä julma kun lopetit kesän ihan omin päites sillon yks päivä :(

Joo se oli vähän ikävästi tehty, mutta pakko sen kesän on jossain vaiheessa väistyä talven tieltä, joten ei ollut vaihtoehtoja.

Back
Ylös Bottom