Hitto ku väsyttää ja pitäis kohta töihin lähtee. Jännästi menee väsymys ja vitutus aina käsi kädessä. Ja huom, sää on tänäänkin paskaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu ihminen voi käydä päivässä 2 kertaa paskalla.
Ai ei vai?
6 kertaa alkaa kyllä olla jo aikamoinen suoritus :D
Tuleeko kellään asiakaspalvelutyössä olevalla koskaan sellaista tilannetta, että alkaa yhtäkkiä repeilyttämään joku ajatus ja joutuu pidättelemään tosissaan ettei ala naurukohtaus? :D Mitä enemmän ajattelee, ettei saa nauraa niin sitä enemmän meinaa naurattaa. Yritä siinä sitten vakavalla naamalla neuvoa jotakin peräpukamavoidetta jollekkin... mahdotonta. :jahas:
Kyllä se urheilusuorituksesta jo käy.
Onneksi ei ihan joka päivä tuommoisia settejä tule. 2-4 on se yleisin. Tuntuu että mitä enemmän treenaa, sitä enemmän kakattaa.
Enemmän treenatessa tulee myös varmaan syötyä enemmän, joten täytyyhän sitä tavaraa uloskin tulla.
E: Perkele on kyllä Arska komean näkönen tuossa sun avatarissa. Joka kerta aina katon, että onpa siisti kuva :D
Tuleeko kellään asiakaspalvelutyössä olevalla koskaan sellaista tilannetta, että alkaa yhtäkkiä repeilyttämään joku ajatus ja joutuu pidättelemään tosissaan ettei ala naurukohtaus? :D Mitä enemmän ajattelee, ettei saa nauraa niin sitä enemmän meinaa naurattaa. Yritä siinä sitten vakavalla naamalla neuvoa jotakin peräpukamavoidetta jollekkin... mahdotonta. :jahas:
Ostin tänään GASP merkkisen punttivyön.. sit vielä mokkagripillä varustetut salihanskat jossa on rannetuet ja kyynärpäälämmittimet jotka tukee hieman. HCCBB!
Itsepähän olet alasi valinnut.

En mä sille tilanteelle naura vaan omille höpsöille ajatuksille.![]()
Mua vähän hävettää kun mulla on noi Gaspin rannesiteet...
Mua vähän hävettää kun mulla on noi Gaspin rannesiteet...
Gaspista puheen ollen pitäs ostaa lisaa tank toppeja. Tällä hetkellä ei oo ku kaks ni ois mukava saada enemmän vaihtelua treenivarustukseen. Tosin ikävä homma on se, että alkaa pikkuhiljaa lämpötila salillakin laskea ja sitten alkaa kaipaamaan pitkähihasta treenipaitaa :(
6 kertaa alkaa kyllä olla jo aikamoinen suoritus :D