Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teini-ikäisiä muksuja? Kohtahan ne tulevat jo pakkikselle. Lienevät jo ainakin lukemassa ahkerasti täällä :) Tulee sitten sellainen tilanne, että mieti mitä kirjoitat, sillä äitisi on täällä :D

Voivat hyvin ollakin!
Käyn isomman kanssa silloin tällöin salilla (lähinnä otan jäpikän mukaani tekemään kuntopiiritreeniä jos hänellä on OT-päivä). Emme toki pidä toisillemme seuraa! Huijui!

Voivat hyvin ollakin!
Käyn isomman kanssa silloin tällöin salilla (lähinnä otan jäpikän mukaani tekemään kuntopiiritreeniä jos hänellä on OT-päivä). Emme toki pidä toisillemme seuraa! Huijui!

Mä odotan että pääsen oikeen treenaamaan pojan kanssa. Semmosessa 24h valvomattomassa salissa oon käyny niin se on kova tekemään vaan pystäriä. Eka kilon kässärit, sitte 2kg ja sitte alkaa koko mies heilua 3kilosten kanssa. Siihen jo puutun.. Rumaa tekniikkaa!!

Kun mä olin lapsi nii mitää ikärajoja missää ollu, nykyään on vissiin 16v ? :(

H7ömtma! Oho sormeto li väärässä kohtaa. :wtf:

Another beautiful day with beautiful girl...

Not! :D

M
Kun mä olin lapsi nii mitää ikärajoja missää ollu, nykyään on vissiin 16v ? :(

Monilla saleilla varmaan on 16 vuotta se ikäraja. Joillakin olen nähnyt sellaisen, ettei alle 12-vuotiaita päästettäisi ilman valvontaa salille.On ne vaan niin päättömiä alakouluikäisinä, etten yksin päästäisi kyllä edes 12-vuotiasta!
Omani on vielä alle tuon 16 vee, mutta koska tulee äiteen kanssa, pääsee mukaan. Eikä siihen kauaa mene, että voi mennä omia aikojaan. Ostin hänelle sellaisen 10 kerran kortin, voi tulla mukaan silloin kun on omatoimista. Mukavaa on käydä "yhdessä" salilla. Tulee juteltua pojan kanssa yhtä sun toista siinä meno- ja paluumatkoilla. Nuoremmankin voi pian ottaa mukaan. Sitten voikin sanoa hyvästit kivoille ja rauhallisille keskusteluille automatkoilla...

Monilla saleilla varmaan on 16 vuotta se ikäraja. Joillakin olen nähnyt sellaisen, ettei alle 12-vuotiaita päästettäisi ilman valvontaa salille.On ne vaan niin päättömiä alakouluikäisinä, etten yksin päästäisi kyllä edes 12-vuotiasta!
Omani on vielä alle tuon 16 vee, mutta koska tulee äiteen kanssa, pääsee mukaan. Eikä siihen kauaa mene, että voi mennä omia aikojaan. Ostin hänelle sellaisen 10 kerran kortin, voi tulla mukaan silloin kun on omatoimista. Mukavaa on käydä "yhdessä" salilla. Tulee juteltua pojan kanssa yhtä sun toista siinä meno- ja paluumatkoilla. Nuoremmankin voi pian ottaa mukaan. Sitten voikin sanoa hyvästit kivoille ja rauhallisille keskusteluille automatkoilla...

Juu ei yksin missää nimessä, tosin mä aloitin salilla käymisen 13v.. Taisin tehdä penkkiä joka välitunti, sali oli koulun vieressä. Järkihommaa.

Mutta silleen valvovan silmän alla. tosin oikeastihan semmonen 12v haittais omia treenejä. 10v pitää vielä odotella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Teini-ikäisiä muksuja? Kohtahan ne tulevat jo pakkikselle. Lienevät jo ainakin lukemassa ahkerasti täällä :) Tulee sitten sellainen tilanne, että mieti mitä kirjoitat, sillä äitisi on täällä :D

Itse olen muutamasta pakkikselle kirjoittajasta miettinyt, että saattaa vaikka ollakkin miun mutsi. ei staatana jos on :D

Ei saatana mikä kauhukuva. Nyt jo meinaa verisuoni katketa päästä kun porukat kommentoi JOKA IKISTÄ ASIAA minkä laitan facebookiin. Piilotin mun päivityksetkin niiltä, mutta edelleen kommentoivat joka kerta kun vaihdan kansi- tai profiilikuvan. Ja mikä parasta, kun mun juttuja ei voi enää joka päivä kommentoida, niin ovat sitten siirtäneet kommenttiterrorinsa poikaystäväni sivulle. Ihan parasta.

Ei saatana mikä kauhukuva. Nyt jo meinaa verisuoni katketa päästä kun porukat kommentoi JOKA IKISTÄ ASIAA minkä laitan facebookiin. Piilotin mun päivityksetkin niiltä, mutta edelleen kommentoivat joka kerta kun vaihdan kansi- tai profiilikuvan. Ja mikä parasta, kun mun juttuja ei voi enää joka päivä kommentoida, niin ovat sitten siirtäneet kommenttiterrorinsa poikaystäväni sivulle. Ihan parasta.

Hyi helvetti. Tässä syy miksi sanon äidilleni joka kerta "on aivan liian vaikee sulle se Facebook, kaikenlaisia viruksia jos ei oo varuillaan" kun se kysyy että pitäiskö senkin liittyä mukaan...

Hyi helvetti. Tässä syy miksi sanon äidilleni joka kerta "on aivan liian vaikee sulle se Facebook, kaikenlaisia viruksia jos ei oo varuillaan" kun se kysyy että pitäiskö senkin liittyä mukaan...
Pitäisköhän munkin harkita kaks kertaa ennenkuin suostun auttamaan äitiä profiilin tekemisessä...

Pitäisköhän munkin harkita kaks kertaa ennenkuin suostun auttamaan äitiä profiilin tekemisessä...

En voi liikaa painottaa sulle sitä, että ehdottomasti pitäisi harkita ja tarkkaan. Meidän äiti muuten kommentoi myös jos joku mun miehen kaveri jota äitini ei todellakaan tunne laittaa jonkun jutun mun miehen seinälle. Tyypillisesti laittaa vielä jotain mukahauskaa, suorastaan noloa. Olen tarjoutunut sanomaan äidille ettei se voi kommentoida joka asiaa, mutta mies on ollut sitä mieltä ettei sen mieltä voi silleen pahoittaa.

Olis kiva saada anoppi feispuukkiin. Kutsuisin heti kaveriksi ja Lotharin tapahtumiin.

Tässä teille hyvää tuulta harmaaseen päivään, ei voi olla hymyilemättä:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun äiti on fb:ssä ja se on hyvä juttu.
Se mitä äidin ei tarvii minusta tietää, ei kyllä tarvii tietää valtaosan mun fb-kavereistakaan. Iso osa kuitenkin on puolituttuja töiden tai oikeiden kavereiden kautta. Niille joille haluan jakaa enemmän, voin tehä sen ihan naamatusten. :)
(Mutsi muuten käy tykkäilemässä liki kaikesta mitä mä tai broidit fb:ssä tehään, ja samaa se mun miehelle ja broidin muijalle.. :D Mutta ei se mua ainakaan rassaa, ihan liikkistä.)

Ensin olin huolissani siitä että miten äitini mielenrauha saattaisi järkkyä joidenkin rakkaiden ystävieni oudolla huumorintajulla sekä hieman kaksimielisellä ajattelutavalla varustetuista kommenteista, mutta ehkä kamalampaa olisi jos äiti lähtisi niihin mukaan :D Äiti on kyllä aika rento tyyppi, että en kyllä jaksaisi uskoa että se suurta hämmennystä saisi siellä aikaiseksi... kai... ehkä...

Mun yks hyvä kaveri tahtoisi pyytää mun äitiä kaveriksi kun se tahtoisi päästä mukaan välillä meidän läpänheittoon. :D Ja yksi toinen kaveri jo mun äidin kaveerasi (tosin mutsin ikäluokkaa oleva tämä) kauan sitten. Mutsi on yllättänyt kyllä sillä miten rento asenne sillä tuolla on.

Mun yks hyvä kaveri tahtoisi pyytää mun äitiä kaveriksi kun se tahtoisi päästä mukaan välillä meidän läpänheittoon. :D Ja yksi toinen kaveri jo mun äidin kaveerasi (tosin mutsin ikäluokkaa oleva tämä) kauan sitten. Mutsi on yllättänyt kyllä sillä miten rento asenne sillä tuolla on.

Mun isukki käyttää facee ja sen kavereista löytyy mun lähimmät kaverit mun lisäks :D Mut se onki semmone maailman lepposin ja humoristisin ihminen et eipä siinä mitää.

Back
Ylös Bottom