Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivän ensimmäinen pyöräilyetappi ja salitreeni takana. Iltapäivällä vielä toinen siivu, joten tulee aika hyvä päivä tänäänkin.

Aattelit lähtee sitä tonnia metsästään viel? ;)

Ei siitä kyllä uskalla haaveilla, mutta ehkä 500 vois vielä ehtiä polkemaan :D

Mihinkään terveelliseen en Adriftia vielä ole huudattanutkaan, pari kertaa kaljakaveriksi kylläkin

Hehe. Pitääkin muuten katsoa tuossa viikonloppuna, että ehtiskö törmäillä, kun pitää käydä kuitenkin viemässä prätkä porukoille talviteloille.

(Mutsi muuten käy tykkäilemässä liki kaikesta mitä mä tai broidit fb:ssä tehään, ja samaa se mun miehelle ja broidin muijalle.. :D Mutta ei se mua ainakaan rassaa, ihan liikkistä.)
Sama, ja välillä puolustaa mua jos jossain keskustelussa näytän hänen mielestään olevan alakynnessä (vaikka kyse olisikin vain leikkimielisestä argumentoinnista).

MUlla on kova halipula, kouluhommat painaa päälle (vaikkei oikeasti mitään kauheaa hätää olisi jos vain tekisin niitä!) ja tympii. Eilinen vitutus on vaihtunut tympimiseen. Yö meni jatkuvaks heräilyks ja olo on sumea. Huokaus.

Ah autuutta *hehkuti hehkuti* Aamupäivän lenkki, lämmin suihku ja aamupala = hyvä olo :) Ja iltapäivällä sitten vielä salillekin pääsee, vieläpä maailman parhaan koutsin kanssa jippii! :P Voiko tyttö enää muuta toivoa? <3 No ehkä jotain.. ;)

Nyt on sellainen kutina, että illan treenistä tulee erinomainen. :puntti:

Tulispa omastakin treenistä jotain. :) Eilen meni vähän plörinäksi, loppui vaan paukut alta tunnissa, joten jäi sitten siihen. Paskaako siellä rykimään kun mistään tule mitään ja ottaa pannuun... Paremmalla onnella sitten tänään.

Mua muuten ottaa päähän kun ostin uudet treenikengät joku aika sitten sellasseet vaaleenpunaset lonsdalet niin nyt jokaisella on samanlaiset tuolla salilla :( Mut en kyllä ihmettele kun on ne niin söpöt :haart:

Mua muuten ottaa päähän kun ostin uudet treenikengät joku aika sitten sellasseet vaaleenpunaset lonsdalet niin nyt jokaisella on samanlaiset tuolla salilla :( Mut en kyllä ihmettele kun on ne niin söpöt :haart:

Semmosetko kun Jokisella on bullin treenivideossa? Mää halusiin kans lonsdalet, mustat ja hopealla tekstillä vaikka.

Hitto kun väsyttää. Meinaa nukahtaa tähän tietokonetuoliin :D

Jos sitä kauppaan lähtis niin ei nukahda.

Back
Ylös Bottom