Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvvää huomenta! Taas yks päivä elävien kirjoissa.

Taas yks päivä elävien kirjoissa.

Ikävä kyllä :jahas:

E: Ei siis Poron elävä kirja vaan oma..

Heipä hei ja huomenta. Pari päivää duunia ja sitten maanantaina uuteen paikkaan sekoilemaan. Nyt olisi voinut jäädä vielä unten maille, mutta reippaana nousin nuokkumaan. :)

Ikävä kyllä :jahas:

E: Ei siis Poron elävä kirja vaan oma..

Eläs nyt, Pernod. Nopiastihan se henki pakenee, jos sen haluaa tehdä. Parempi vaihtoehto kuitenkin on varmaan vetää radikaali muutos elämään ja tehdä siitä mielekkäämpää.

Mulle on sanottu että oon kaunis ja muhun vois vaikka ihastua ellei minusta huokuisi pohjalainen vittumaisuus :D

Nyt unta onkimaan, toivottavasti nappaa jigiin.

Täh? Eiks se mene niin jossei ole pohjanmaalta niin ei ole yhtää mistää kotoosin?

Kuten ennätin jo mainita: 375 h&h mag, luoti 300gr Barnes TSX, ruuti Vihtavuori n540 ja graineja hitusen alta 70. Laittaa tuommoisen reilu 19grammaisen hiihtämään Sakolaisen piipusta noin 720-730 m/s.

Miksi noin kova ja raskas luoti karhulle? Massiviluodin kun yleensä suositellaan olevan peruspuolivaippaa keveämpi, jotta niille saadaan riittävästi vauhtia varmistamaan luodin toiminta pidemmilläkin matkoilla.
Noita Barneseja en ole testannut, mutta esim. Rhino on saatu jäämään aukeamattakin kun hitaaksi (>700 m/s) yritettiin kokeita varten ladata.

Pitäs ajaa parta pois. Käsky kävi..

Jopa kaksi! :D Sun tarttee käydä täältä Suomesta hakeen ihan aitoja metsämustikoita. (eikun hetkinen, missäpäin sä sairaslomaa vietätkään nyt?)

Meinasin tulla syyskuun alussa sinne Suomeen syömään mustikoita, jos vaan saan luvan lähteä ja olen matkustuskunnossa, kotona siis vietän sairaslomaa. Täältä ei mitään metsämarjoja löydy lähimaastoista, ehkä jotain sieniä voi löytää joskus... Eikä mun puutarhanhoitotaidoilla oikein kasva mikään takapihallakaan. :D Paitsi yrttejä olen aika menestyneesti kasvattanut tänä kesänä.

Korjataan nyt harhaluuloja sen verran, että mä en ole etelä-pohjalainen, vaan pohjosemman likkoja. Mutta tahtoa silti on sekä tiettyä jääräpäisyyttä, sekä ilmeisesti sitä kuivan sarkastista vittumaisuutta löytyy. Kulkee meillä suvussa :D

Jännä taas, että kaikkein eniten väsyttää just kun herätyskello soi. Mutta oon aika yllättyny, että sain yöllä jopa ihan hyvin nukuttua. Nyt sit vaan jännäämään, että kääntyykö rytmi tällä kertaa todella näin helposti. (Vastaus jo valmiiksi: Luulet vaan.)

Pääsi heti aamusta pihalle töihin.. Kohta ruokaa..

Senhän takia johtaja Turhapuro laittoi herätyskellon soimaan nukkumaan mennessään. Hänkin oli tehnyt saman empiirisen havainnon.

Laiskoja ihmisiä aina haukutaan, mutta olen jo vuosia sanonut, että laiskat ihmiset ovat fiksuimpia. He keksivät jatkuvasti keinoja päästä aina vain vähemmällä.

Olipas taas miehenkiintosia unia :rolleyes:
Jos en tietäis että oon päästäni pimeä, viimeistään nyt alkaisin epäillä mielenterveyttäni.

Haukkarit kipeenä eilisestä :| No, tänään kuritetaan ojentajia :evil:

Laiskoja ihmisiä aina haukutaan, mutta olen jo vuosia sanonut, että laiskat ihmiset ovat fiksuimpia. He keksivät jatkuvasti keinoja päästä aina vain vähemmällä.

Eräs yliluutnantti totesi usein: "tyhmä työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä." Sen takia olenkin melko ansiokkaasti vältellyt työtekoa.

Eräs yliluutnantti totesi usein: "tyhmä työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä." Sen takia olenkin melko ansiokkaasti vältellyt työtekoa.

Näinhän se menee, sitä paitsi en voi sietää työpaikalla tai missään muuallakaan ylisuorittajia, joiden pitää aina tehdä jotain vähän pidemmän kaavan kautta ja enemmän.

Näinhän se menee, sitä paitsi en voi sietää työpaikalla tai missään muuallakaan ylisuorittajia, joiden pitää aina tehdä jotain vähän pidemmän kaavan kautta ja enemmän.

Ylitöissähän tuo toimii hemmetin hyvin.

Back
Ylös Bottom