Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vielä kaksi tuntia pitäisi jaksaa ja sitten pääsee kotiin. Motivaatiokin on ties missä, onkohan se jo lähtenyt kohti Hollantia :D Voiskohan tässä jo nukkuakin...

Tuosta oon kyllä samaa mieltä, sivarit tekee yhteiskunnan kannalta arvokkaampaa työtä kuin intissä tetsaajat. Intin kävin ite, mutta arvostan sivareita yhtälailla.
Kumpiko niistä töistä on arvokkaampaa siinä vaiheessa, jos sattuu se kriisi puhkemaan, mitä varten siellä intissä harjoitellaan? ;)

Ei ne sivareiden hanttihommat tekemättä jää kuitenkaan, jokaiseen tehtävään löytyisi sijoitettavaksi pääkaupunkiseudulta 5 joutilasta somalia. Järjestelykysymys.

Olen tainnut istua tässä jo liian pitkään, kun löydän hämähäkkejä hiuksista :D Nyt ainakin ilmastointi toimii, kun silmät tuntuu kuivuvan.

Nimenomaan tärpätillä :D

Ei kannata kuitenkaan joka päivä vissiin sillä käsiä putsata.

Jotain tököttiä käytin pahimpien liimojen irrottamiseen ja sekin veti näppärästi nahan valkoiseksi :D Joo, ehkä se kulumalla lähtee, toivottavasti ei asiakkaita haittaa kun on huomenna töissä suhteellisen paskasen näköset kädet. Ihan sama, kohtahan mä lopetan. Sitä paitsi, mä ilmoitin tän viikon vapaatoiveeksi ja palkitsivat mut huomisella aamuvuorolla ja lauantain iltavuorolla. Mulkut.

Miksi noin kova ja raskas luoti karhulle? Massiviluodin kun yleensä suositellaan olevan peruspuolivaippaa keveämpi, jotta niille saadaan riittävästi vauhtia varmistamaan luodin toiminta pidemmilläkin matkoilla.
Noita Barneseja en ole testannut, mutta esim. Rhino on saatu jäämään aukeamattakin kun hitaaksi (>700 m/s) yritettiin kokeita varten ladata.
Siksi, kun tulin niitä heikkona hetkenäni ostaneeksi. Olen itse kanssa skeptinen tuon aukeamisen suhteen, sillä vuosi takaperin kun ammuin niillä pyssyn kohdalleen, kaivelin niitä nuolia hiekkapenkasta ja huomasin niiden vain vääntyneen. Pitäisi kokeilla huomenna sanomalehtiin, jos vain saisin ajoiksi. Siksipä latasinkin vielä parikymmentä Woodleighin 270 grainista lyijypäätä suurinpiirtein samoihin nopeuksiin. Aika hyvä kuula sekin.

Että siinä teille vielä vähän lisää luotikeskustelua.

Vajaa tunti niin pääsis himaan.. Lepoa ja elokuvia :)

Jotain tököttiä käytin pahimpien liimojen irrottamiseen ja sekin veti näppärästi nahan valkoiseksi :D Joo, ehkä se kulumalla lähtee, toivottavasti ei asiakkaita haittaa kun on huomenna töissä suhteellisen paskasen näköset kädet. Ihan sama, kohtahan mä lopetan. Sitä paitsi, mä ilmoitin tän viikon vapaatoiveeksi ja palkitsivat mut huomisella aamuvuorolla ja lauantain iltavuorolla. Mulkut.

Swarfega vois kanssa toimia.

Miehet:jahas: luuleekohan ne oikeasti, että naiset ei puhu eikä saa tietää jos yrittää ihan jokaista samalla konttorilla..no, hyvät naurut taas saatiin, toimistostalkkeri busted:lol2:

Jos on norsun nahka, kuten meikäläisen suvussa, puukolla raaputat terä pystysuorassa kädet puhtaiksi juoksevan veden alla. Tai teräsharjalla. Tulee kuorinta samaan syssyyn. :D

Minullakin kutsuu punttihommat reilun tunteroisen päästä. :haart:

Tulin just salilta ja oli käsireeni. Nyt sitten muistin, että unohin tehdä yhden liikkeen minkä olin suunnitellu! Ihme kyllä, mutta rupes vituttamaan :D

Aseet pitäisi kieltää kokonaan. Helvetin verenhimoiset asehullut.

Ephelle pari kuvaa Pakkiksen lukijamatkalta...

Tuolla ammutaan seuraavan kerran reilun parin vkon päästä. Suunnittelin jo hakevani Honkkarista 19 euron kumiveneen ja lähteväni sillä Suomenlahdelle kuulostelemaan kun Obuhov yskähtää.

Tuolla tykillä kun pääsisi ampumaan :kuola:

Parasta mitä mies voi housut jalassa tehdä. Ja ilman housujahan tuo olisi aivan liian kuumottavaa. Tuon laakin jälkeen ei moneen viikkoon vituttaisi elämä, hymy perseessä asti tulisi kuljettua :D

Back
Ylös Bottom