Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpiko niistä töistä on arvokkaampaa siinä vaiheessa, jos sattuu se kriisi puhkemaan, mitä varten siellä intissä harjoitellaan? ;)Tuosta oon kyllä samaa mieltä, sivarit tekee yhteiskunnan kannalta arvokkaampaa työtä kuin intissä tetsaajat. Intin kävin ite, mutta arvostan sivareita yhtälailla.
Mummojen perseiden pyyhkijät pitäisi laittaa vankilaan kaikki.
Auton tuulilasi on nyt sitten sitä myöten uudelleen asennettu ja liimattuMillähän tärpätillä nää räpylät sais puhtaaksi...?
Nimenomaan tärpätillä :D
Ei kannata kuitenkaan joka päivä vissiin sillä käsiä putsata.
Siksi, kun tulin niitä heikkona hetkenäni ostaneeksi. Olen itse kanssa skeptinen tuon aukeamisen suhteen, sillä vuosi takaperin kun ammuin niillä pyssyn kohdalleen, kaivelin niitä nuolia hiekkapenkasta ja huomasin niiden vain vääntyneen. Pitäisi kokeilla huomenna sanomalehtiin, jos vain saisin ajoiksi. Siksipä latasinkin vielä parikymmentä Woodleighin 270 grainista lyijypäätä suurinpiirtein samoihin nopeuksiin. Aika hyvä kuula sekin.Miksi noin kova ja raskas luoti karhulle? Massiviluodin kun yleensä suositellaan olevan peruspuolivaippaa keveämpi, jotta niille saadaan riittävästi vauhtia varmistamaan luodin toiminta pidemmilläkin matkoilla.
Noita Barneseja en ole testannut, mutta esim. Rhino on saatu jäämään aukeamattakin kun hitaaksi (>700 m/s) yritettiin kokeita varten ladata.
Jotain tököttiä käytin pahimpien liimojen irrottamiseen ja sekin veti näppärästi nahan valkoiseksi :D Joo, ehkä se kulumalla lähtee, toivottavasti ei asiakkaita haittaa kun on huomenna töissä suhteellisen paskasen näköset kädet. Ihan sama, kohtahan mä lopetan. Sitä paitsi, mä ilmoitin tän viikon vapaatoiveeksi ja palkitsivat mut huomisella aamuvuorolla ja lauantain iltavuorolla. Mulkut.
Jos on norsun nahka, kuten meikäläisen suvussa, puukolla raaputat terä pystysuorassa kädet puhtaiksi juoksevan veden alla. Tai teräsharjalla. Tulee kuorinta samaan syssyyn. :DJotain tököttiä käytin pahimpien liimojen irrottamiseen ja sekin veti näppärästi nahan valkoiseksi :D Joo, ehkä se kulumalla lähtee, toivottavasti ei asiakkaita haittaa kun on huomenna töissä suhteellisen paskasen näköset kädet. Ihan sama, kohtahan mä lopetan. Sitä paitsi, mä ilmoitin tän viikon vapaatoiveeksi ja palkitsivat mut huomisella aamuvuorolla ja lauantain iltavuorolla. Mulkut.
Salisalisali!
Minullakin kutsuu punttihommat reilun tunteroisen päästä. :haart: