Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kielletään samantien keittiöveitsetkin. Ja sinäkin joutaisit jo sinne armeijaan!

Joo Ephe armeijaan! Mä oon vähän sitä mieltä, että aseiden kieltämisellä ei saatas aikaan muuta kuin helvetisti enemmän laittomia aseita.

Kenes kanssa Santsi nyt jää sit ryyppäilee?:wtf:

Jaa, meinaatkos kauan olla Hollannissa? On muuten yks niistä maista jossa haluttais joskus kävästä pidemmästikin (tai edes lyhyesti). Ja monesta muusta poiketen, kiertelisin Amsterdamin pössyttelykuppilat kaukaa:)

Luultavasti lopettaa ryyppäämisen kun ei enää tarvitse juoda ketään mukavaksi ja toisen juttuja hyviksi.

Jos olet Amsterdamiin tai Rotterdamiin tulossa, niin ilmoittele jotain kautta. Delftistä Dameihin on tosiaan helkkarin pienet matkat. Edit: niin juu, olen ensi vuoden heinäkuuhun asti

Vituiksi meni reissun alku kun Riikan lentokentän vakkaripizzeria on kadonnut. ...ja lento myöhässä.

Minä sain kuulla jälleen näyttäväni nuoremmalta kuin olen.
"Sinähän et sitten saa ajella kuin sellaisella kuristetulla pyörällä."
"Kyllä mun olis tarkoitus ihan ison pyörän kortti tässä ajaa"
------------ hiljaisuus ja ihmettelevä katse -----------
"Niin olitkos sä jo 20 v. täyttänyt?"

:dance:

"Sinähän et sitten saa ajella kuin sellaisella kuristetulla pyörällä."
"Kyllä mun olis tarkoitus ihan ison pyörän kortti tässä ajaa"
------------ hiljaisuus ja ihmettelevä katse -----------
"Niin olitkos sä jo 20 v. täyttänyt?"

:dance:

Mua luullaan vaan aina vanhemmaks. Kerran juttelin junassa kolmen about kolmekymppisen kanssa ja jotenkin päädyttiin ikiin ja ne kaikki luuli mua vähintään niiden ikäseks.

Huusaa!! Aamuintervallit jättärin ihanissa rappusissa suoritettu. Nyt voiki alkaa henkisesti valmistautuun viikon treenien juhlapäivään eli jalkajumppaan joka ois viel tällepäivää kärsittävä läpi :rock:

E: Jotai kiristymistä havaittavissa sillä musculus obliquus externus abdominis alkaa erottuu iha kivasti jo kyljistä. Go fat go!!

Huusaa!! Aamuintervallit jättärin ihanissa rappusissa suoritettu. Nyt voiki alkaa henkisesti valmistautuun viikon treenien juhlapäivään eli jalkajumppaan joka ois viel tällepäivää kärsittävä läpi :rock:

Ja laatta lentää kohta :D

Huomenta. Salilla käyty, enää eväät tekemättä ja sitte töihin. Sen jälkeen taas nukkumaan. Näin ne päivät etenee :D Beeta-alaniini kihelmöi, 6g kerralla oli liiottelua.

Ja laatta lentää kohta :D

Treeni on onneksi vasta illemmalla ni kerkee tosiaa hiukan psyykkaan ennen sitä. Tarkotuksena itseasiassa ois ottaa kovaa kyykkyä eestä ja takaa sit siihe päälle perinteine prässi/hakki hapotus. Eli hakusessa mieluusti se pari laattaussessiota kesken treenin :dance:

Arggg kohta on lomaviikko mennyt makoillessa. En ole tehnyt oikeastaan mitään koko viikolla.

Mä olen taas ollut huolestuttavan aktiivinen. Eilen muutaman tunnin rämpiminen luonnonpuistossa. Oli kyllä mieltä rauhoittavaa. :haart:

Minulla tuo varvas on pilannut koko loman. Alunperin oli suunnitelmia käydä jopa ulkomailla, mutta ne kariutui.

Ajattelin kohta katsoa petiten suosittelemaan Geordie Shorea jonkun jakson, minulla on niin tylsää.

Täytyyhän näitä väkivaltasia sodanihannoijia provoilla välillä. Itsehän sentään tein Oikeita ja Hyödyllisiä TÖITÄ kun pojat leikki leireillä.

Täytyyhän näitä väkivaltasia sodanihannoijia provoilla välillä. Itsehän sentään tein Oikeita ja Hyödyllisiä TÖITÄ kun pojat leikki leireillä.

Itsehän en ole väkivaltainen, vaikka tykkäänkin ampua:lol2: 'Sorry I'm using double meanings to words all the time' 'It's ok, I don't understand them' 'Good, then we can avoid violent behavior from your part'

Tuosta oon kyllä samaa mieltä, sivarit tekee yhteiskunnan kannalta arvokkaampaa työtä kuin intissä tetsaajat. Intin kävin ite, mutta arvostan sivareita yhtälailla.

Back
Ylös Bottom