Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihmistä ole luotu mihinkään. Evoluution aikaansaannoksia kaikki ja evoluutio vie vahvasti sohvalle, vaikka kuinka fitnessporukka pistää vastaan. Hidastatte kehitystä kun elätte vanhaa "juoksengasellinperässä" elämää. Örgh

Panettelua. Haet vain tekosyitä. :) Kuinka sinä sitten nopeutat kehitystä, oi sohvaperunajumala?

Panettelua. Haet vain tekosyitä. :) Kuinka sinä sitten nopeutat kehitystä, oi sohvaperunajumala?

En mä tarvi syitä, enkä myöskään nopeuta kehitystä. Kuljen vaan flown mukana. Örgh

Suklaajäätelö on muuten hyvää saunan jälkeen.

Mitä varten te edes treenaatte? Urheilu on hullua hetken huumaa. Duunia ja ruokaa ja juomaa ja sit kotio pötköttää. Örgh

Sanopa muuta. Helvetin tyhmää touhua, johon kuluu aikaa, jonka seurauksena tulee liikaa pyykkiä, joka aiheuttaa kiputiloja kropassa ja heikentää elämänlaatua. Sitten jotkut vielä kehtaavat väittää, että liikkumalla saa hyvän olon.

Kyllä mäkin liikun puhtaan hyvän olon tavoittelun takia. Toki onhan se ulkonäköönkin panostaminen ihan jees juttu, mutta se ei ole se pääasia..

Toki ajatus siitä, että salilla käyminen saa mut näyttämään urheilulliselta ja kaikki luulee, että olen urheilullinen ulkonäön takia, vaikka todellisuudessa löhöän sohvalla koneen ja television ääressä sipsipussi kädessä..

- - - Updated - - -

Sanopa muuta. Helvetin tyhmää touhua, johon kuluu aikaa, jonka seurauksena tulee liikaa pyykkiä, joka aiheuttaa kiputiloja kropassa ja heikentää elämänlaatua. Sitten jotkut vielä kehtaavat väittää, että liikkumalla saa hyvän olon.

Mutta ota huomioon, että jonkun hyvään oloon kuuluu lihaksien kiputilat, krampit ja tunne, että on tehnyt jotain päivänaikana ;)
Jos oletetaan, että en kävisi nyt pariin viikkoon salilla niin silloin mä en voisi fyysisesti, enkä myöskään henkisesti hyvin..

Se olisi eriasia jos en koskaan olisi salilla käynyt niin tälläistä reaktiota ''tauosta'' ei voisi tullakkaan.. Kyllä mä monasti oonki kironnut sitä päivää, kun ensimmäisen kerran sinne painojen luokse raahauduin..

Muutama vuosi sitten tuli kolmisen viikkoa vietettyä Espanjassa. Siellä taas jouduin vakuuttamalla vakuuttamaan erästä paikallista siitä että olen suomalainen.
En kuulemma näytä yhtään suomalaiselta... pitää vissiin olla siniset silmät ja vehnäpeltohiukset :)

Enpä muista että ois paljoa suomalaiseksi veikkailtu, mutta italialaista, armenialaista ja ties mitä siperialaista on arvuuteltu kun ei tummat piirteet eikä luustorakenne oo sitä ominta kotimaista - Muuten kehuvat yleensä mukavaksi ja kohteliaaksi mutta vittumaisen näköiseksi..

Ihmistä ole luotu mihinkään. Evoluution aikaansaannoksia kaikki ja evoluutio vie vahvasti sohvalle, vaikka kuinka fitnessporukka pistää vastaan. Hidastatte kehitystä kun elätte vanhaa "juoksengasellinperässä" elämää. Örgh

Ihmiskroppa on rakenteeltaan suunniteltu juoksemiseen ja toimii siinä parhaiten. Ja kroppa taas ei ole suunniteltu punttitreeniin, joku on varmaankin joskus rikkonut paikkoja puntilla :)

Ei pitäisi mennä puhumaan mistään evoluutioista yms. muuten darvinisti tulee kolostaan ämpyilemään. hys hys. toivottavasti ei kuullut.

Enpä muista että ois paljoa suomalaiseksi veikkailtu, mutta italialaista, armenialaista ja ties mitä siperialaista on arvuuteltu kun ei tummat piirteet eikä luustorakenne oo sitä ominta kotimaista - Muuten kehuvat yleensä mukavaksi ja kohteliaaksi mutta vittumaisen näköiseksi..

Mulle on sanottu että oon kaunis ja muhun vois vaikka ihastua ellei minusta huokuisi pohjalainen vittumaisuus :D

Nyt unta onkimaan, toivottavasti nappaa jigiin.

Voi perhana. Nyt Ilmatieteenlaitos lupaa jo vesisadetta perjantaille :(

Mulle on sanottu että oon kaunis ja muhun vois vaikka ihastua ellei minusta huokuisi pohjalainen vittumaisuus :D

Pohjalainen luonne on kaunis asia. Sekoitus jääräpäistä päättäväisyyttä, puskemista läpi harmaan kiven, itsevarmuutta ja omanarvontuntoa.

Pohjalainen luonne on kaunis asia. Sekoitus jääräpäistä päättäväisyyttä, puskemista läpi harmaan kiven, itsevarmuutta ja omanarvontuntoa.

Hankalia ja itsekeskeisiä narsisteja?

Joo, onhan näitä sanontoja:
"Kyllä ois kokolailla kurjaa olla ruma ja rahaton"
"Mää oon meiltä ja muut on meirän krannista (naapurista)"
"Siunaa ittes, pohojalaanen tuloo"

Soin toissa pitsan. Nyt turvottaa. Orgh, kuten Ephe sanoisi.

Back
Ylös Bottom