Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas yks päivä elävien kirjoissa.
Ikävä kyllä :jahas:
E: Ei siis Poron elävä kirja vaan oma..
Mulle on sanottu että oon kaunis ja muhun vois vaikka ihastua ellei minusta huokuisi pohjalainen vittumaisuus :D
Nyt unta onkimaan, toivottavasti nappaa jigiin.
Kuten ennätin jo mainita: 375 h&h mag, luoti 300gr Barnes TSX, ruuti Vihtavuori n540 ja graineja hitusen alta 70. Laittaa tuommoisen reilu 19grammaisen hiihtämään Sakolaisen piipusta noin 720-730 m/s.
Luotikeskustelu on aika möh mun mielestä. Mä oon rauhan mies.
Jopa kaksi! :D Sun tarttee käydä täältä Suomesta hakeen ihan aitoja metsämustikoita. (eikun hetkinen, missäpäin sä sairaslomaa vietätkään nyt?)
Jännä taas, että kaikkein eniten väsyttää just kun herätyskello soi.
Senhän takia johtaja Turhapuro laittoi herätyskellon soimaan nukkumaan mennessään. Hänkin oli tehnyt saman empiirisen havainnon.
Laiskoja ihmisiä aina haukutaan, mutta olen jo vuosia sanonut, että laiskat ihmiset ovat fiksuimpia. He keksivät jatkuvasti keinoja päästä aina vain vähemmällä.
Eräs yliluutnantti totesi usein: "tyhmä työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä." Sen takia olenkin melko ansiokkaasti vältellyt työtekoa.
Näinhän se menee, sitä paitsi en voi sietää työpaikalla tai missään muuallakaan ylisuorittajia, joiden pitää aina tehdä jotain vähän pidemmän kaavan kautta ja enemmän.
Päinvastoin. Se on romanttista, kun tykit ampuu ja luodit vinkuu.
Aseet pitäisi kieltää kokonaan. Helvetin verenhimoiset asehullut.