Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisikö kyykyssä mennä niin alas kuin pystyy vai siihen n. 90 asteen kulmaan? Olin tehnyt pitkään syväkyykkyä mutta sitte salilla joku huomautti et ei pitäs tehä noin syvälle et siihe 90asteesee on hyvä ja se vaikutti iha kokeneelta ja näin, haen kyykyllä ponnistusvoimaa lähinnä
Mä olen saanut ihan hyviä tuloksia yksinkertaisesti syömällä puhtaasti kulutusta vastaavasti, tai vain vähän yli.Tavoitteena olisi tietty saada lihasmassaa ja voimaa mutta ilman mitään sikabulkkia vaan paino saisi heitellä ainoastaan muutaman kilon. Miten suosittelisitte vetämään plussilla ja miinuksilla? Montaa eri variaatiotahan noista on nähty, esim. että vain salipäivät plussilla ja muut päivät miinuksilla tai että vedetään muutama viikko maltillisilla plussilla ja sen jälkeen taas hiukan miinuksilla. Etenkin omakohtaisia kokemuksia kaipaisin noista plussien ja miinuksien syklittämisestä. Vai kumoaako joku täysin tällaisen maltillisen plussilla ja miinuksilla elämisen ja kannattaa useamman kuukauden bulkkia, jota seuraa pitkä dieetti?
Sellanen kysymys ku oon nyt perus pullianen ja saan 140 kg penkistä ja oon 16v viel nii kannattaako yrittää mennä kisoihin pelleilee?
käykö whey palkkariksi, siinä hiilarii ei kyllä oo ku pari kehnoo g mutta jos syö tunti reenin jälkee hiilaripitoista niin onko väliä?
^hanki magnesiumia ja vedä ristiotteella tai sormilukolla...
- - - Updated - - -
Lisää kaloreita sen verta että miinusta tulee 500-700kcal/vrk, koska -1500 ei tule treenistä oikeen mitään. Ohjelmaksi otat jonkun 1-jakoisen, jos tuntuu että ei ehdi dieetillä palautumaan siitä niin ota 2-jakoinen.
onko polte edellytys kehittymiseen?