Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

jaa et isoil painoil vaan saa puhista.. "ok"....
Eli heikommat kaverit, jotka tekee omaan tasoonsa nähden vaikka niil parikybäsil pystypunnerrusta pitäis olla hiljaa, kunnes alkaa romut liikkuu ;)

Nojoo asiaan.. vituttaa jos unohtaa hikipyyhkeen tai juomapullon himaan.
Myöskin, se että joku varaa laitteen mihin olet juuri menossa ja jää hieromaan siihen todella pitkäksi aikaa ja näkee jo etukäteen, ettei jaksa nähdä vaivaa kysyä, että jos välissä tekisi..
Myöskin Varmistajan puute vituttaa, jos yksin tulee käytyä jumpalla.. menee hyvä rytmi välillä, kun lähdet etsimään varmistajaa tai sitten jätät sarjan mahdollisesti kesken varmistajan puuttuessa.
Ja viimeisenä yksin jumppaillessa akun hyytyminen mp3-soittimesta.. (myöskin, joka "salituttu", joka tulee joka välissä juttelemaan ja joudut repimään kuulokkeita korvista jne)

Ja ihan viimeisempänä se pullaposki narukäsi, heikko apina, joka sieltä peilistä irvistelee..

Joku sairas yksilö käy samalla salilla kun minä. Hänellä on tapana kusta kiukaalle ja löylyvedet ovat aina valmiina "löylytuoksulla" varustettuna. Enää en tohon jekkuun mene! Tämä pervertikko käy joko tosi myöhään tai ihan aamusta, kun itse tulen siinä ysin pintaan ja sauna on jo ajastettu lämpimäksi ja kiuas/löylyvesi maustettuna urealla. Tekis mieli ostaa sellainen riistakamera ja napata toi luonnonoikku kiinni. Pihdeillä kulli katki niin sais vähän mietittävää, että mitä tuli tehtyä.

No rysän päältä en ole kinni saanut, mutta tänään aamulla sauna oli taas valmiina oikein vedet kannettuna ja vittu sitä kusen hajua kun oven avasin. Meinas laatta lentää! Aika paljon olis tota kusilientä saanut kippailla kiukaalle, että moisen zyklon b:n hajun olisi saanut aikaiseksi. Tämä on ainakin kolmas kerta kun osuu omalle kohdalleni. Kerran menin heittelemään valmista "saunatuoksua" kiukaalle ja voit arvata vitutuksen määrän kun tajusin, että veteen onkin kustu. Vittu mikä äpärä. Saa varmaan hyvät kiksit ja ihme kun ei ole vielä keksinyt paskantaa kiukaalle...

No rysän päältä en ole kinni saanut, mutta tänään aamulla sauna oli taas valmiina oikein vedet kannettuna ja vittu sitä kusen hajua kun oven avasin. Meinas laatta lentää! Aika paljon olis tota kusilientä saanut kippailla kiukaalle, että moisen zyklon b:n hajun olisi saanut aikaiseksi. Tämä on ainakin kolmas kerta kun osuu omalle kohdalleni. Kerran menin heittelemään valmista "saunatuoksua" kiukaalle ja voit arvata vitutuksen määrän kun tajusin, että veteen onkin kustu. Vittu mikä äpärä. Saa varmaan hyvät kiksit ja ihme kun ei ole vielä keksinyt paskantaa kiukaalle...

:urjo:

Eikö sitä pelleä edes salin henkilökunta voi saada kiinni?

Kesä-aikaan henkilökuntaa on vain iltapäivästä iltaan jolloin nämä ilmiöt ovat tapahtuneet. Onhan siellä tietenkin kameravalvonta ovien yläpuolella, mutta varmaan aika hankala seuloa tollaista ureapervoa muiden joukosta. Viestiä olen toki siitä laittanut kuten oli näköjään pari muutakin, jotka eivät tykänneet aromiterapiasaunasta.

Saunaan liittyen täälläkin, mutta ei ihan yhtä paha. Ärsyttää, kun jotkut ei viitsi täyttää löylyvesisankoa sen jälkeen kun se on tullu tyhjäks. Sitte täytyy mennä saunaan vaan todetakseen et se on tyhjä ja täytyy täyttää se. Ei siihen kauaa tietenkään mee, mut ite täytän sen aina, jos mun jäljiltäni se tyhjenee tai sinne jää liian vähän vettä.

Saunaan liittyen täälläkin, mutta ei ihan yhtä paha. Ärsyttää, kun jotkut ei viitsi täyttää löylyvesisankoa sen jälkeen kun se on tullu tyhjäks. Sitte täytyy mennä saunaan vaan todetakseen et se on tyhjä ja täytyy täyttää se. Ei siihen kauaa tietenkään mee, mut ite täytän sen aina, jos mun jäljiltäni se tyhjenee tai sinne jää liian vähän vettä.

Ethän vaan saunassa ja urealla?:)

Tää nyt ei mene ihan potutus kategoriaan, mutta sivuaa tätä saunomis-keskustelua. Olen täällä jenkeissä käyny vuoden verran yliopiston salilla missä on sauna ja saunassa lappu, että kiukaalle ei saa heittää vettä... Lämpötila on ehkä 40-50-astetta ja siellä porukka istuu välillä vaatteet päällä. Jotkut vanhemmat miehet jopa lukevat siellä sanomalehteä samalla, kun ottavat vähän lämpöä :D

Jeps olihan toi aluks ihan hienoa kun tyypit keskusteli treenaamisesta, mut nykyään lähinnä vituttaa nämä kyselijät ja hauiksen puristelijat.
Baarissakaan ei koskaan saa rauhassa olla ilman näitä hörhöjä jotka pyytelee numeroa et, lähetään treenaa ja rupeet koutsaa mua tms, no onneks ei usein baarissa tule käytyä :)

Joo toi ottaa päähän, kun ennen salijutuista tuli puhuttua vaan niiden kavereiden kanssa ketkä treenaa, mutta nykyään dietin jälkeen, joka toinen tuossa asuntolassa asuva ja vähän salilla käyvä aina pysäyttää ja rupee puhumaan, että haluaisivat treenata mun kanssa. Ei sillä, että mulle kelpaa kyllä treenit noiden jenkkifutista pelanneiden jamppojen kanssa, kun ne tietää mitä ne tekee.

Astetta pahempi on se, kun yks mun hyvistä kavereista alkoi käymään kanssa salilla, niin tää jamppa on vähän sellanen, että se tuppaa kutsumaan kaikki kaikkialle... Niin mikään ei vituta enempää, kun se, että ollaan kävelemässä salille ja joku tuttu tulee vastaan, niin se on silleen "hei tule treenaamaan meidän kanssa", olen sanonut tästä hänelle useaan otteeseen, mutta tää paska taas toistui eilen... Sanoin hänelle ihan suoraan, että jos noi tulee meidän kanssa niin mä treenaan yksin. Hetki ton jälkeen aattelin vähän repästä ja huusin vaan jollekkin random dudelle, että tulisko se treenaamaan meidän kanssa, kaverin ilme oli aika näkemisen arvonen :D No ei varmaan enään pyytele ketään.

Tää nyt ei mene ihan potutus kategoriaan, mutta sivuaa tätä saunomis-keskustelua. Olen täällä jenkeissä käyny vuoden verran yliopiston salilla missä on sauna ja saunassa lappu, että kiukaalle ei saa heittää vettä... Lämpötila on ehkä 40-50-astetta ja siellä porukka istuu välillä vaatteet päällä. Jotkut vanhemmat miehet jopa lukevat siellä sanomalehteä samalla, kun ottavat vähän lämpöä :D
Väännät termostaatin kaakkoon kun menet salille, sitten treenien lopuksi kunnolla vettä kiukaalle ja vihta vielä mukaan. Vähän jenkeille suomalaista saunakulttuuria :D

Voi vidun Elixia, tänään tuli tehtyä mavea 4x5 160kg ja treenin lopuksi kun menin juomaan palkkari henksu tilaan (olen siis pt elixialla) niin päällikkö tuli sanomaan että ei saa kolistella tollai kun muut asikkaat häiriintyy. Siihen tuli sanottua että tehkää sitten kunnon vaimennukset mave paikalle kun se kuitenkin on ihan perus sali liike johon se kolina kuuluu...

No onneksi enää 3 päivää tarvii kyseissä firmassa olla ja enkä varmasti koskaan valitse omaksi treeni paikaksi tätä ketjua. :rock:

jaa et isoil painoil vaan saa puhista.. "ok"....
Eli heikommat kaverit, jotka tekee omaan tasoonsa nähden vaikka niil parikybäsil pystypunnerrusta pitäis olla hiljaa, kunnes alkaa romut liikkuu ;)

Nojoo asiaan.. vituttaa jos unohtaa hikipyyhkeen tai juomapullon himaan.
Myöskin, se että joku varaa laitteen mihin olet juuri menossa ja jää hieromaan siihen todella pitkäksi aikaa ja näkee jo etukäteen, ettei jaksa nähdä vaivaa kysyä, että jos välissä tekisi..
Myöskin Varmistajan puute vituttaa, jos yksin tulee käytyä jumpalla.. menee hyvä rytmi välillä, kun lähdet etsimään varmistajaa tai sitten jätät sarjan mahdollisesti kesken varmistajan puuttuessa.
Ja viimeisenä yksin jumppaillessa akun hyytyminen mp3-soittimesta.. (myöskin, joka "salituttu", joka tulee joka välissä juttelemaan ja joudut repimään kuulokkeita korvista jne)

Ja ihan viimeisempänä se pullaposki narukäsi, heikko apina, joka sieltä peilistä irvistelee..

Ei tule mieleen kysyä itse, että pääsisikö väliin tekemään...

Väännät termostaatin kaakkoon kun menet salille, sitten treenien lopuksi kunnolla vettä kiukaalle ja vihta vielä mukaan. Vähän jenkeille suomalaista saunakulttuuria :D

Kyllä mä sinne kerran oon vettä ninjaillut kun olin ainut siellä ennen sulkemisaikaa, mutta useimmiten käytän henkilökunnan pukkaria missä on höyrysauna. Noi lämmöt tosiaan saavuttaa sillä, kun termostaatti on täysillä. Ajattelin lähettää kavereille "tuliaisia" suomesta ja pistää jallua tai kossua menemään postissa :D

Ei tule mieleen kysyä itse, että pääsisikö väliin tekemään...

Niin, siinä minkä boldasit oli ne "omat mietteet" mitä päässä liikkuu.. eli joku "mummo" jos siihen menee, niin usein nään helpommaksi tehdä jotain muuta välissä tai keksiä jonkun korvaavan liikkeen tilalle.. osa kun tuntuu, ettei ymmärrä sen vertaa, että jos vuorotellen tekisi.. vaan dementian esiasteissa sanooo, että hän on tässä nyt.. ;)
Usein kysynkin (jos näyttää siltä, että kysymys voisi mennä perille tai jos ei tarvitse nähdä suhteettomasti vaivaa aina kun vuoro vaihtuu (taljan siirot alas ja tangon vaihto tai jonkun penkin liikuttelu tai suurien painoerojen takia)

Jalkapäivinä toi salin jalkaprässi. Se on siis joku niin paska laite kun olla ja voi. Ite tykkäsin sellasesta vanhemman laisesta, jossa oot melkein selkä lattiaan ja työnnät ylöspäin, painolevyillä. Toi nykyne on sellanen vaijerilla oleva, jossa työnnetää eteenpäi ja tuntuu ottava enemmän selkään :/ ja jalkoja ei saa kovin koukkuun.

Jalkapäivinä toi salin jalkaprässi. Se on siis joku niin paska laite kun olla ja voi. Ite tykkäsin sellasesta vanhemman laisesta, jossa oot melkein selkä lattiaan ja työnnät ylöspäin, painolevyillä. Toi nykyne on sellanen vaijerilla oleva, jossa työnnetää eteenpäi ja tuntuu ottava enemmän selkään :/ ja jalkoja ei saa kovin koukkuun.
Älä tee sillä, jos se on paska?

Back
Ylös Bottom