Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

no eipä tuo kyllä juurikaan tunnu alaseläs, aluks tuntu ku treenitauo jälkee alko penkkii taas tekee, mutta siihe tottu melke nopeeta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Väsäsinpä perjantai-illan "riemuksi" pikku clipin. Laiska käsijumppa kevyen viikon jälkeen.

^ Ihan Karhun kyynärlämppärit, Citymarketista.

Tässä vielä vähän paremmalla laadulla, kai?

https://vimeo.com/46898287

Sarjaenkka penkissä. Sanokaa tyylistä mitä sanotte, mutta salienkka oli jokatapauksessa, sitä ette voi multa viedä! :D

Eqqun pätkässä on muuten ehkä parhaat biisit ikinä!;) Ihan hyvää vaihtelua niille ihan vitun raskaille hevimörkömusiikeille ja orkesterisinfonioille.

^ Joo ei pidä katsos liian vakavaa olla, ei elämä eikä reenaaminen :)

kuinka tuore ostos? vosin itekk hakee... Muute pirun siistei filmei sul yleisesti, mis päin treenailet?
Ensimmäiset alkoivat repeillä ehkä n. 6kk käytön jälkeen, nyt toiset kierrossa ja toistaiseksi kestäneet ihan hyvin. Kiitos kiitos, leppävaaran Fressillä (ent. Danafitness) Espoossa tulee jumppailtua. Hyvä mesta kyllä. Meillä taitaa olla PK-seudun isoimmat käsipainotkin (75kg) - ei huono suoritus FRESSILTÄ :D

Mielästäni turhan leveällä teet, kyynärvarren tulisi olla suorassa kulmassa tangon alla. Tosin pomppuja ei ollut ja voimaa tuntuu tulleen tuollakin tekniikalla, joten... Laitampas vähän omaakin mukaan tältä päivältä.

Toi vasta räpeltämistä olikin.

jupe---; sanoi:
Toi vasta räpeltämistä olikin.

No nyt on siis jotain jo saavutettu kun ensimmäinen vihaajakin löytyi.:thumbs: Kyllä tuli virtaa taas treeneihin paljon lisää, kiitos. Et sitten viitsinyt perustella sen enempää mikä on k.o nostoissa vikana, kerroit vain absoluuttisen totuutesi, hieno mies. :hyvä:

No nyt on siis jotain jo saavutettu kun ensimmäinen vihaajakin löytyi.:thumbs: Kyllä tuli virtaa taas treeneihin paljon lisää, kiitos. Et sitten viitsinyt perustella sen enempää mikä on k.o nostoissa vikana, kerroit vain absoluuttisen totuutesi, hieno mies. :hyvä:

Mun mielestä itse nostoissa ei ollut mitään vikaa :) Mutta se mikä jäi häiritteen niin oli tuo, kun videolta ei oltu leikattu pois minuutin kestävää asennon hieromista... Ei siinä mitään pahaa ole mutta on pirun tylsää katottavaa :D

Mun mielestä itse nostoissa ei ollut mitään vikaa :) Mutta se mikä jäi häiritteen niin oli tuo, kun videolta ei oltu leikattu pois minuutin kestävää asennon hieromista... Ei siinä mitään pahaa ole mutta on pirun tylsää katottavaa :D

Ihan tietoisesti jätin leikkaamatta alun hankaukset, oikea/hyvä nostoasento ollut opettelussa viimeisten viikkojen ajan, jota olen tuolla päivyrissä puinutkin. Muiden liikkeiden videot alkaakin pääsääntöisesti siitä kun rauta lähtee liikkeelle. Lupaan seuraavan tänne threadiin postaamani penapätkän olevan vähemmän tylsä; painot sadan paremmalla puolella ja vähän rivakampi setupin ottaminen, katsellaan sitten joulun kieppeillä uudestaan. :joulu8:

Päivän jumppa

En saa persettä alas, ja syy on jäykkyys eniten johtuen akillesleikkaus 9kk sitten, niin sitä ei tarvitse moittia...

Back
Ylös Bottom