Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kaikki liikkeet on tehty samassa treenissä. Siitä johtuen ei tullut ihan parasta lopputulosta.. Käykää tykkäämässä youtuubissa jos siltä tuntuu :)

En ymmärrä miten ihmiset kykenevät tätä ghetto wörkauttia tekemään. Käsittämätöntä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
veto 200x2. kolmannen aika ei ollut vielä.

Kannattas varmaan vetää hieman pienemmillä painoilla ettei selkä mene tuollaiselle kaarelle, ei voi tehdä kovinkaan hyvää
pidemmän päälle. Tämä video kuuluu mielestäni sarjaan älä yritä kotona!

Tuli tosta laitisen käsilläseisonnasta heti mielee joku sensei, joka harjottelee kung fu -liikkeitä rannalla heti aamusta tai jotai. Juu hieman off topic

Vähän rinta treeni tänään

Laitetaanpa nyt sitten, jotain videoo eilisestä etukyykky jumpasta.. Painot on pienet, mutta pikkuhiljaa ylöspäin. Etukyykkyä olen tehnyt nyt hieman päälle kuukauden ja ainakin nostosta on tullut jo hieman vakaampi. 4vko sitten sain juuri ja juuri 100x6 karmeella tekniikalla, tänään meni 2x6 ja tässä eka sarja. Kommentteja tekniikasta ja onko antaa mitään vinkkejä? Onko syvyys riittävä? Omaan silmään kahdessa viimesessä meinaa jo kipata hieman eteenpäin. Tokassa sarjassa viimene toisto meinasi jo tippua käsiltä kun meinas tulla liikaa etukenoa..

http://www.youtube.com/watch?v=IAmSOOwF0Io&feature=youtu.be

Laitetaanpa nyt sitten, jotain videoo eilisestä etukyykky jumpasta.. Painot on pienet, mutta pikkuhiljaa ylöspäin. Etukyykkyä olen tehnyt nyt hieman päälle kuukauden ja ainakin nostosta on tullut jo hieman vakaampi. 4vko sitten sain juuri ja juuri 100x6 karmeella tekniikalla, tänään meni 2x6 ja tässä eka sarja. Kommentteja tekniikasta ja onko antaa mitään vinkkejä? Onko syvyys riittävä? Omaan silmään kahdessa viimesessä meinaa jo kipata hieman eteenpäin. Tokassa sarjassa viimene toisto meinasi jo tippua käsiltä kun meinas tulla liikaa etukenoa..

Itellä pisti silmään nuo liialliset taka-askeleet, kun otit painon telineistä. Tekniikka on imo ihan ok.

Itellä pisti silmään nuo liialliset taka-askeleet, kun otit painon telineistä. Tekniikka on imo ihan ok.

Muutaman kerran oon jääny liian lähelle telineitä ja sitten kun nosto on hivenen kipannut eteen niin painot on osunu telineisiin. Tästä syystä yleensä peruuttelen vähä kauemmaksi telineestä.

Ihmetyttää, että miksi pitää suomalaisten laittaa noihin videoihin painot jonain helvetin paunoina.

Jos sä mun videosta puhut, niin syy on se että mulla on pitkän ajan pitänyt treenipäiväkirjan bodybuilding.com sivuilla, ja siellä ne monet jotka seuraavat ei ymmärrä yhtään jos kiloja käyttää...

Tekniikassa ei moittimista, samaa kuin muut eli pari askelta ja silloin pitää olla asento valmis. Itse ottaisin kapeammalla jalka-asennolla jos haluat keskittyä etureisiin.

Ihmetyttää, että miksi pitää suomalaisten laittaa noihin videoihin painot jonain helvetin paunoina.

Sit vielä ku meidän halvat painot on niin että 10 painaa 11,4kg ja 20 20,4kg
Niin 25lbs ja 45lbs nehän ovat, vaikka KG lukee päällä...
Mutta jos 2 kiekkoo on niin kirjoitan 100kg treeni painoiks.

Muutaman kerran oon jääny liian lähelle telineitä ja sitten kun nosto on hivenen kipannut eteen niin painot on osunu telineisiin. Tästä syystä yleensä peruuttelen vähä kauemmaksi telineestä.

Joo tarkotin vaan askelten määrää, kun siihenki tuppaa energiaa menemään.

Jos sä mun videosta puhut, niin syy on se että mulla on pitkän ajan pitänyt treenipäiväkirjan bodybuilding.com sivuilla, ja siellä ne monet jotka seuraavat ei ymmärrä yhtään jos kiloja käyttää...

Sama juttu, Suomalaisillahan tosin on tapana kommunikoida myös ulkomailla ihan kotimaan kielellä...v..un juntit.

Sama juttu, Suomalaisillahan tosin on tapana kommunikoida myös ulkomailla ihan kotimaan kielellä...v..un juntit.

Öh venäläisillä tää tapa vasta tiukassa istuukin. Se on ihan sama sanotko ettet ymmärrä ku sitä venäjää vaan tulee siitä huolimatta.

Ja kuka siellä ulkomailla muka suomea käyttää, poislukien Toivo Sukari, mutta se nyt onkin niin äijä että voi käyttääkin.

Back
Ylös Bottom