No G6 on 1-jakoinen ohjelma, joten kaikki tuo ylimääräinen, olkoon sitten treenipäivänä tai ns. välipäivänä, on vain haitaksi tuohon itse ohjelmaan. Ja se haitta tulee siitä, kun jos lisäilet noita extra-käsi-pohjejuttuja, niin kätesi ja pohkeesi ovat jo valmiiksi hieman jumissa about aina itse normi salitreenissä. Tällöin tuo itse ohjelma kärsii, kun et pysty treenaamaan sitä normaalisti. Tuo ohjelma kun on ihan tarpeeksi rankka sellaisenaankin.
Kuinkahan kauan olet treenannut vuosissa ja miten pitkään aikaan nuo kätesi eivät nyt sitten ole kasvaneet? Esim. missään parissa kuukaudessa ei mitään näkyviä muutoksia kannata odottaa. Semmoinen 6-12kk on aika, jolloin jotain näkyvää tulosta tehdystä työstä voi alkaa jo odottamaankin. (Tämän takia esim. jos vaihtelee tyyliin 3kk:n välein ohjelmaa, niin ei oikein koskaan nää, että mikä ohjelma on sua kehittänyt ja miten...)
Mitä sä syöt? Tuleeko terveellistä ruokaa (ja tuleeko lisänä liikaa herkkuja)? Paljonko kalorit/vuorokausi? Oletko plussalla vai miinuksella? Tää on se kaikist tärkein juttu kehittymisen kannalta...
Niin ja painot voivat myös olla "liian isot" vaikka tekisi 30 toiston sarjoja, sillä joku x kilo painoa voi olla liian iso sulle johonkin liikkeenseen, jos ne toistot eivät tule puhtaasti. En nyt väitä, että välttämättä just tämä olisi se ongelma tai että tekisit just noin, mutta muistutin vain että ei se toistomäärä vielä kaikkea kerro. Ja kannattaa venytellä. Lihashuolto on äärimmäisen tärkeä, jotta mm. välttyisi mahdollisilta loukkaantumisilta.