Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivää! Kolmas päivä tupakkalakkoa ja prkl, että tekee tiukkaa. Tuo on muuten hauskaa mennä aamu viideltä salille ja sitten takasin nukkumaan

Eka leikataan tukkaa.. sit..

Onnea Vee-ille! :)

Hyh. Paritansseja. Toivon, etten ikinä tule tarvitsemaan sitä taitoa.

Tällaista alkaisi ensi kuussa. Can't wait! :)

Tyylikästä ketkutusta. Vois itekin alkaa tuon videon perusteella harjottelee. Kyllä naiset tykkää kun on irtoilevat lantheet. :dance2:

Paljon onnea Vee-ille aka Patukkameister. :thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyh. Paritansseja. Toivon, etten ikinä tule tarvitsemaan sitä taitoa.

Tällaista alkaisi ensi kuussa. Can't wait! :)

Minulla alkaa olla aika loppu ja pian on pakko mennä paritanssitunneille :D

Mutta missä ihmeessä tuollaista reggaetonta opetetaan?:D Onkohan niillä tarvetta yleisölle..?:lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tyylikästä ketkutusta. Vois itekin alkaa tuon videon perusteella harjottelee. Kyllä naiset tykkää kun on irtoilevat lantheet. :dance2:

Mutta missä ihmeessä tuollaista reggaetonta opetetaan?:D Onkohan niillä tarvetta yleisölle..?:lol2:

Mietin kanssa. Reggaeton meni nyt tankotanssin kanssa lajeihin, joihin voin mennä katseluoppilaaksi, mutten mukaan treenaamaan.

Täällähän sitä opetetaan. :D Tänne vain, eipä se 100000 kilometriä sieltä lapistakaan ole paha ajella kerran viikossa däänssäämään. Voidaan sitten perustaa oma tanssiryhmä, kiertää pakkismiittejä ja käydä vähän vispaamassa pyllyä. :D

Nopeasti googlettamalla Tampereella on esim. Salsakoulu Vanha Havanna, jossa opetetaan. ;)

^No joo täytyy myöntää että munkin on aika vaikea kuvitella Pyr0 veivaamassa tollasta. Joku vois tietysti kysyä miksi hitossa mä edes haluaisin kuvitella sellasta.

Aika monellakin tanssistudiolla.

Ne oikeesti hakee yleisöä?:lol2:

Täällähän sitä opetetaan. :D Tänne vain, eipä se 100000 kilometriä sieltä lapistakaan ole paha ajella kerran viikossa däänssäämään. Voidaan sitten perustaa oma tanssiryhmä, kiertää pakkismiittejä ja käydä vähän vispaamassa pyllyä. :D

Nopeasti googlettamalla Tampereella on esim. Salsakoulu Vanha Havanna, jossa opetetaan. ;)

Hittolainen, tästä wanhasta tulee kohta niin peewo setä kuin olla voi :D

Kohta salille vähän cha cha jalkatreeniä! Ehkä myös macarenaa kässäreiden kanssa.

Siinä olisi aika vähän nähtävää, jos olet tanssiryhmän ainoa mirkku ja muut miehiä, jotka näyttää kuin ne saisi epilepsiakohtauksen.

^No joo täytyy myöntää että munkin on aika vaikea kuvitella Pyr0 veivaamassa tollasta. Joku vois tietysti kysyä miksi hitossa mä edes haluaisin kuvitella sellasta.

Kyllä minä ainakin haluaisin nähdä. :D Lopetatte vain sen bodauksen, niin teidän raajat rupeaa ehkä liikumaankin.

... Ja nyt mun verkkokalvoille piirtyi kuva horkkajalasta sheikkaamassa bootya.

Hittolainen, tästä wanhasta tulee kohta niin peewo setä kuin olla voi :D

Mitä peewoa tuossa ny oli? :D

Mitä peewoa tuossa ny oli? :D

Ai siinä että menisin katselemaan noita reggaettoman tanssitunteja kuola valuen? Eeeeii kai sit mitään :lol2:

Back
Ylös Bottom