Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pääasia jossei nyt satais.

No siis ylipäätään ottaisin tuon lämpösen päivän viikonlopulle, niin pääsis vähän ulos rentoutumaan ja ehkä veteen pulikoimaan.

Pääasia jossei nyt satais.
Saa sataa! Mukavan raikasta. Tarvis vaan käydä kumisaapaskaupassa, kun goretex-kenkien vedenpitävyys on muisto vaan. Tai itse asiassa ne päästää sisään veden, mutta ei enää ulos. Jännä tunne kävellä akvaariot jaloissa :D

Saa sataa! Mukavan raikasta. Tarvis vaan käydä kumisaapaskaupassa, kun goretex-kenkien vedenpitävyys on muisto vaan. Tai itse asiassa ne päästää sisään veden, mutta ei enää ulos. Jännä tunne kävellä akvaariot jaloissa :D

Ei saa, koska Suokissa ei silloin viihdy edes känninen pakkislainen.

Ei oo kivaa jos suokissa sataa. Raikasta joo mutta kovin synkkää.
Joo tiedän tunteen, mulla kans yhdet kengät jotka imee veden sisälle. Kiva ääni lähtee kävellä semmosilla.
Miksei kameli lähde suokkiin?

Ai niin, te puhutte siitä miitistä! Nojoo, siellä on kyllä joo kivempi ilman sadetta. Nyt viikonloppuna oli jo aika skitsofreeninen sää, vähän haastetta pukeutumiseen.

Miksei kameli lähde suokkiin?
Ens viikonloppu menee yhdellä treenileirillä eli en oo maisemissa. Muuten olisin varmaan tullutkin sinne. Mutta hauskaa miittiä teille!

Onnea Vee-ille! :)

Hyh. Paritansseja. Toivon, etten ikinä tule tarvitsemaan sitä taitoa.

Tällaista alkaisi ensi kuussa. Can't wait! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tällaista alkaisi ensi kuussa. Can't wait! :)

Varmasti kehittää liikkuvuutta ja kehonhallintaa, mutta iuh - mua ei sais tollaselle tunnille edes aseella uhaten! Onneks saa itse valita, minne menee :) Tällä viikolla käyn tsekkaamassa onko salin tarjoama kiertoharjoittelutunti mistään kotoisin, jos sieltä sais jotain uusia ideoita omiinkin treeneihin. Army-tunnilla joskus kävin, mutta se oli ihan hirveä pettymys.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Varmasti kehittää liikkuvuutta ja kehonhallintaa, mutta iuh - mua ei sais tollaselle tunnille edes aseella uhaten! Onneks saa itse valita, minne menee :) Tällä viikolla käyn tsekkaamassa onko salin tarjoama kiertoharjoittelutunti mistään kotoisin, jos sieltä sais jotain uusia ideoita omiinkin treeneihin. Army-tunnilla joskus kävin, mutta se oli ihan hirveä pettymys.

Kyllähän sitä hiukan jännittää, että mitähän tuosta tulee, kun aikaisemmin tanssinut aivan eri tyylilajeja. Noh, näytän sitten urpolta siellä esiintymislavalla. ^^ Hiukan myös hajotti, kun selvisi, että kyseistä tanssia opettaa nuori mies. :D

Oliko se Marco C:llä? Puhuiko se söpösti?

Olisikin ollut! :) Mutta ei. :( Olen kerran tavannut hänet livenä, ja aivan ihana tapaus oli. :D Ja himskatti että oli pitkä mies!

Mistä tiesit, että Irc on päällä? Tiedätkö myös mitä vaatteita minulla on päällä? Tarkkailetko sinä minua?

Possut ei muutu! :)

Jess hiusvärit on tullu. Tänään voi sitte vanhentaa itseään, mutta eka värinpoistoa! Vaimo se hihkaisi.

Back
Ylös Bottom