Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hoijjoijjoi mikä ramasu! Tänään ysin jälkeen nukkumaan. Oli töissä ulkona liian vähän päällä ja vähän pääsi tulemaan vilu. Nyt kun pääsi sisälle ja söi kunnolla niin iihhanan möhnänen olotila tuli ku kroppa lämpenee..

Tää viikko menee varmaan nopeesti ku venailee lauantaita =)

Miksiköhän Valion ProFeel- maitorahkaa hehkutetaan joksikin ihmeaineeksi, vaikka ihan perusarvothan tuossa on. Kallista kuin mikä ja ravintoarvot ovat 100 g kohden kcal 80/P 11g/HH 9,6g/, kun taas halvemmassa Rainbown maitorahkassa arvot ovat kcal 70/P 12g/HH 4g. Kusetuksen makua sanon minä.

Oh noes, ostin Uuniomena jäätelöä ja tää onkin melko imelää. Voi olla kerrankin vähän haastetta koko paketillisen syömisessä. Ehkä. On mulla kuitenkin sipsejä tossa apuna. Örgh

No ei me varsinaisia bodareita olla että toi ei mene edes hyvästä tekosyystä:D. Sen lisäks Jylli näytti Tampereella että kyllä sitä isompikin mies voi veivata.

Kyllä se isokin voi olla ketterä ja liikkuvilla raajoilla

Jyllistä mallia siis! :D Ja onpa tosiaan ketterä köntti.

Ai siinä että menisin katselemaan noita reggaettoman tanssitunteja kuola valuen? Eeeeii kai sit mitään :lol2:

No mutta tanssihan on yksi taiteen laji. Tai ainakin minulla lukee jossain paperissa, että on tullut suoritettua taiteen perus oppimäärä klassisessa baletissa. Eli sehän olisi vain itsensä sivistämistä, kun tanssia katselisi. :rolleyes:

Oh noes, ostin Uuniomena jäätelöä ja tää onkin melko imelää. Voi olla kerrankin vähän haastetta koko paketillisen syömisessä. Ehkä. On mulla kuitenkin sipsejä tossa apuna. Örgh

Elä tapa ittiäs!

Oijoi, Aviciitä lämpimiksi ennen viikonlopun Summer Soundeja! :dance2:

P.S. Oli harvinaisen hyvät kinttutreenit!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mutta tanssihan on yksi taiteen laji. Tai ainakin minulla lukee jossain paperissa, että on tullut suoritettua taiteen perus oppimäärä klassisessa baletissa. Eli sehän olisi vain itsensä sivistämistä, kun tanssia katselisi. :rolleyes:

Mä muistan kertoa tän sit sinitakeille kun ne tulee raahaamaan mua pois sieltä tanssistudiosta. Kerron että pakkiksen Kari mua ehdotti sivistämään itseäni:D

Jaahs, kaippa se on mentävä rasvaa ruuttailee et kehtaa viedä pikkulohkon katsastuksee huomen. Ei jaksais oikee ees kiinnostaa mut pakko kai se on. Jännästi se laantuu tuo autoinnostus ajan myötä.

Jaahs, kaippa se on mentävä rasvaa ruuttailee et kehtaa viedä pikkulohkon katsastuksee huomen. Ei jaksais oikee ees kiinnostaa mut pakko kai se on. Jännästi se laantuu tuo autoinnostus ajan myötä.

Ei muakaan mitkään tollaset paskahommat kiinnosta yhtään, mut ei se varsinainen autoinnostus ole hiipunut mulla kyllä yhtään!

Voisko joku tulla tekemään mulle ruokaa, otti treeni niin koville että vieläkin vähän heikottaa... ja kohta olis jo ruoka-aika taas.

Miksiköhän Valion ProFeel- maitorahkaa hehkutetaan joksikin ihmeaineeksi, vaikka ihan perusarvothan tuossa on. Kallista kuin mikä ja ravintoarvot ovat 100 g kohden kcal 80/P 11g/HH 9,6g/, kun taas halvemmassa Rainbown maitorahkassa arvot ovat kcal 70/P 12g/HH 4g. Kusetuksen makua sanon minä.
Samaa mäkin katsoin kun noita markkinoivat, töissä taisin asiasta jotain tuhahtaakin kun innokas "karppari" niistä mainitsi...

Aika syöpöttelyks menee ilta kun vasta reilu tunti sitten söin päivällisen ja kohta rupeen vetämään iltapalaa. Mutta eipä sen väliä, tälle päivälle on kuitenkin tullu salitreeni ja 2x32km fillarointia. Tuli samalla 2000 poljettua kilometriä täyteen tänä kesänä.

vois kattoo ilman johtolankaa.. Alkaa vähän jännitys tiivistyä vaikka oon stalkannu lopputuleman jo aikaa sitten.

Aika syöpöttelyks menee ilta kun vasta reilu tunti sitten söin päivällisen ja kohta rupeen vetämään iltapalaa. Mutta eipä sen väliä, tälle päivälle on kuitenkin tullu salitreeni ja 2x32km fillarointia. Tuli samalla 2000 poljettua kilometriä täyteen tänä kesänä.

Hillitön määrä. Mie tässä suunnittelen itekin pyörän ostoa. Saa nähä mikä tarttuu.

Hillitön määrä. Mie tässä suunnittelen itekin pyörän ostoa. Saa nähä mikä tarttuu.

Kieltämättä tullu ihan hyvin poljettua, kun vasta toukokuun loppupuolella ton pyörän hommasin. Ja jos asfaltin varrella asut, niin hommaa samantien maantiepyörä, sillä on kiva painella :D

Huomenna muuten mukava herätys joskus puol viiden jälkeen, ei oo niin aikaseen tullu herättyä aikoihin.

Kieltämättä tullu ihan hyvin poljettua, kun vasta toukokuun loppupuolella ton pyörän hommasin. Ja jos asfaltin varrella asut, niin hommaa samantien maantiepyörä, sillä on kiva painella :D

Huomenna muuten mukava herätys joskus puol viiden jälkeen, ei oo niin aikaseen tullu herättyä aikoihin.

Asvaltin varrella? Mitä helvettiä. :lol2: Joo kyllä mie aioin ihan maantiepyörän ja siksi itseasiassa sanoinkin, kun jossain tainut nähdä kuvan sun pyörästä.

^No joo täytyy myöntää että munkin on aika vaikea kuvitella Pyr0 veivaamassa tollasta. Joku vois tietysti kysyä miksi hitossa mä edes haluaisin kuvitella sellasta.

Ei ehkä ihan sulavasti vavahtelis, mutta hyllyis varmasti sitäkin enemmän. Imagine that! :D

Ei muakaan mitkään tollaset paskahommat kiinnosta yhtään, mut ei se varsinainen autoinnostus ole hiipunut mulla kyllä yhtään!

Puhuin näköjään paskaa.
Pääs auton alle ni tuntu että tää oli parasta mitä oon kesän aikana tehny :O Itken vielä itteni uneen monesti sen jälkeen kun joku ton auton ostaa...

Asvaltin varrella? Mitä helvettiä. :lol2: Joo kyllä mie aioin ihan maantiepyörän ja siksi itseasiassa sanoinkin, kun jossain tainut nähdä kuvan sun pyörästä.

No eihän sitä koskaan tiedä, jos olis pitkä matka soratietä, niin siinä on ikävä maantiefillarilla painella ;) Joo kyllä mä siitä ainakin treenipäivyriin ja ehkä pyöräilyketjuunkin kuvan laitoin.

Eihän nämä päivät riitä mihinkään jos/kun nukkuu 8-11h yössä ns. normaalin 5-6h sijaan! Turkasen kesäloma :face: , noh, onneksi on viä vajaa 3 vkoa jäljellä.

Back
Ylös Bottom