Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää matkaa!

Kiitos :)

Tuo sopis aika hyvin Kairallekin reissubiisiksi, mä voin niin kuvitella kun tyypit kruisailee tukka hulmuten pitkin routeja auringon paahteessa :)

"(Go go go! ) turn up the beat, yeah
(Oh oh oh! ) I wanna feel it
(California) don't you wish that you could come
Cause we're never going home till the summer's all gone "

Joo, voi vaan vaihtaa paikaksi New Yorkin tai Floridan tai mis ny millonki ollaa menos :)

Huomenta! Se ois syksyllä lähdettävä tanssikurssille, siitä voi tulla lystiä :D

Olen miettinyt että jollei minulla ole 35 vuotiaana naisystävää jota tapailla vakavasti niin aloitan tanssimisen. Käyn sieltä yrittämässä pahnan pohjimmaisia ketkä ei vielä ole kelvannu kellekään :D

E: Tämän olisin voinut kyllä laittaa tuonne sinkkuketjuunkin :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen miettinyt että jollei minulla ole 35 vuotiaana naisystävää jota tapailla vakavasti niin aloitan tanssimisen. Käyn sieltä yrittämässä pahnan pohjimmaisia ketkä ei vielä ole kelvannu kellekään :D

E: Tämän olisin voinut kyllä laittaa tuonne sinkkuketjuunkin :)

Legenda kertoo, että siellä olisi aika paljon eri ikäluokkia aina 20-vuotiaista lähtien. Aika usein meinaan kuuli noilla paritanssikursseilla, että suht moni tavannut noilla lavatanssilattioilla. Tosin on niissä varmaan pariskuntiakin aika paljon, kun suht monet kaverit ovat alkaneet käymään naisensa kanssa tuollaisissa, ja varmasti mukavaakin puuhaa. Tanssi voisi olla ihan hauska harrastus, jos olisi aikaa ja jaksamista enemmän.

Legenda kertoo, että siellä olisi aika paljon eri ikäluokkia aina 20-vuotiaista lähtien. Aika usein meinaan kuuli noilla paritanssikursseilla, että suht moni tavannut noilla lavatanssilattioilla. Tosin on niissä varmaan pariskuntiakin aika paljon, kun suht monet kaverit ovat alkaneet käymään naisensa kanssa tuollaisissa, ja varmasti mukavaakin puuhaa. Tanssi voisi olla ihan hauska harrastus, jos olisi aikaa ja jaksamista enemmän.

Minua on kerran eksä yrittäny saada jonnekin paritanssikurssille, öö en lämmenny ajatukselle kyllä yhtään sillon:) Mut katellaanpa tosiaan jokunen vuosi vielä tässä. Jospa saan kerättyä rohkeutta kurssille menoon. Se hyvä puoli tanssiessa on ettei tarvi puhua, ainakaan aluksi kun voi perustella sitä sillä että on pakko kuunnella musiikin rytmiä ja miettiä askeleita.:D

Minua on kerran eksä yrittäny saada jonnekin paritanssikurssille, öö en lämmenny ajatukselle kyllä yhtään sillon:) Mut katellaanpa tosiaan jokunen vuosi vielä tässä. Jospa saan kerättyä rohkeutta kurssille menoon. Se hyvä puoli tanssiessa on ettei tarvi puhua, ainakaan aluksi kun voi perustella sitä sillä että on pakko kuunnella musiikin rytmiä ja miettiä askeleita.:D

Olen ihan useamman käynyt, kun miehistä on kuulemma pulaa niillä, ja aina on hauskaa ollut :D Tanssissa on myös se hyvä puoli, että jos sieltä parempi puolisko löytyy, niin se opettaa hyvin parisuhde-elämään: onnistumiset on yhteisiä, mutta epäonnistumiset ovat miehen syytä. Samoin noilla aika usein sanotaan "tärkeintä on, että nainen viihtyy". Mutta joo, onhan tuossa viemisessä kyllä oma hohtonsa, kunhan mimmi ei jatkuvasti vänkää eri suuntaan.

Mä haluun vaan salille! Koska tää kesälomakausi loppuu. Tänäänkää tullu ku yks kasvo lisää duuniin.. Ja kaks lähti.
Sama! Tosin työt ei haittaa vaan lomailevat tutut...joista pidän kyllä kamalasti. Mutta kärsii omat punttijumpat kun ei kehtaa mennä salille kun joku tulee käymään. Nytkin neljä vierasta jenkkilästä, ovat varmaan keskiviikkoon saakka...! Vähä turhan pitkä tauko. :(

Sama! Tosin työt ei haittaa vaan lomailevat tutut...joista pidän kyllä kamalasti. Mutta kärsii omat punttijumpat kun ei kehtaa mennä salille kun joku tulee käymään. Nytkin neljä vierasta jenkkilästä, ovat varmaan keskiviikkoon saakka...! Vähä turhan pitkä tauko. :(

Otat jenkkiläiset salille mukaan..

Sekin vielä, totta!
Mua pikkusen risoo nämä duunit, aika moni juttu on tekijöiden summa. Joku puuttuu niin ei tehdä sit mitään. Surffataan vaan ja kahvitellaan. No jotakin nyt aina on tehtävissä mutta semmosta leikkimistä se on.

Ja joo jenkit vois ilahtua salista, varsinkin saunaan alasti. Ne järkyttyy mukavasti.

Ei oo heinänuha vieläkää kokonaa hellittäny.. Huomenna meen silti kyllä jo salille!! Kohta vkon ollu poissa ja päähän tässä hajoo :(

Ja joo jenkit vois ilahtua salista, varsinkin saunaan alasti. Ne järkyttyy mukavasti.
Serkku muksuineen, sauna tuttu hommeli, keskimmäinen niistä on syntynytkin saunassa. :D
Mistä tuli mieleen että serkku oli häädetty pervona joltain salilta kun se oli treenin päätteeksi mennyt ALASTI saunaan, jossa muut mammat istui verkkareissa ja lenkkareissa. :D

Serkku muksuineen, sauna tuttu hommeli, keskimmäinen niistä on syntynytkin saunassa. :D
Mistä tuli mieleen että serkku oli häädetty pervona joltain salilta kun se oli treenin päätteeksi mennyt ALASTI saunaan, jossa muut mammat istui verkkareissa ja lenkkareissa. :D

Mentiin vaimon kanssa jossain hotellissa saunaan alasti ja siellä oli yks pariskunta. Ne oli ihan paniikissa uimakuteet päällä. Tajuttiin siinä vaihees, että täällä ei VISSIIN oo tapana saunassa nakuilla kun on yhteissaunakin vielä.. Jotenki muistelisin että varsova, mutta en oo ihan varma.

Ei sitte edes pyörretty päätöstä. Pistettiin vaan pyyhettä kriittisten kohtien peitoksi.
Jenkeissä varmaan tulis huutia.

Olen ihan useamman käynyt, kun miehistä on kuulemma pulaa niillä, ja aina on hauskaa ollut :D Tanssissa on myös se hyvä puoli, että jos sieltä parempi puolisko löytyy, niin se opettaa hyvin parisuhde-elämään: onnistumiset on yhteisiä, mutta epäonnistumiset ovat miehen syytä. Samoin noilla aika usein sanotaan "tärkeintä on, että nainen viihtyy". Mutta joo, onhan tuossa viemisessä kyllä oma hohtonsa, kunhan mimmi ei jatkuvasti vänkää eri suuntaan.

Miehistä pulaa ja silti varmaan jäisin seinäruusuksi tai joutuisin miehen pariksi :lol2: Viimeistään siinä vaiheessa kun naiset ovat kerran koettaneet tanssia rautakangen (mun) kanssa. Ainahan se on miehen vika jos epäonnistutaan tanssiessa, olen kuullut tarinoita että nainen ensimmäistä kertaa tanssiessa saa pelkästään kehuja ulkopuolisilta. Sillon kun mies osaa viedä ei siinä paljoa kuulemma tarvita seuraamiseen. Mutta tilanteen ollessa toisinpäin että mies on ekoja kertoja tanssimassa, eteneminen on töksähtelevää ja kirosanoja lentelee ja naiset uikuttaa kun jaloille tallotaan kokoajan:D

Voi tsiisus, tuli wanhojen tanssit mieleen. Ehkä mä en olekaan menetetty tapaus parketilla kun äitini edessä istuneet naiset olivat oikein kehuneet takarivissä tangoa tanssinutta vaaleatukkaista poikaa. Minä olin ainoa vaaleahiuksinen siellä. Äiti oli hykerrelly onnesta. Mutta niihin mun tanssiharrastus jäikin, jollei oteta 2 promillen känni venkoilua baarin tanssilattialla :D

- - - Updated - - -

Mentiin vaimon kanssa jossain hotellissa saunaan alasti ja siellä oli yks pariskunta. Ne oli ihan paniikissa uimakuteet päällä. Tajuttiin siinä vaihees, että täällä ei VISSIIN oo tapana saunassa nakuilla kun on yhteissaunakin vielä.. Jotenki muistelisin että varsova, mutta en oo ihan varma.

Ei sitte edes pyörretty päätöstä. Pistettiin vaan pyyhettä kriittisten kohtien peitoksi.
Jenkeissä varmaan tulis huutia.

Ovat olleet useampaan kertaan Kiinassa ihmeissään kun me suomalaiset ollaan menty kylpylässä saunaan munasillaan. Jonkun kerran sieltä on ne harvat saunassa olleet kinkit lähteny poiskin. Viimeistään siinä vaiheessa kun me ollaan alettu heittää vettä kiukaalle :D Vissiin iso no-no kun tulee liian kuumaa ilmaa :)

--- Sillon kun mies osaa viedä ei siinä paljoa kuulemma tarvita seuraamiseen. Mutta tilanteen ollessa toisinpäin että mies on ekoja kertoja tanssimassa, eteneminen on töksähtelevää ja kirosanoja lentelee ja naiset uikuttaa kun jaloille tallotaan kokoajan:D

Voi tsiisus, tuli wanhojen tanssit mieleen. Ehkä mä en olekaan menetetty tapaus parketilla kun äitini edessä istuneet naiset olivat oikein kehuneet takarivissä tangoa tanssinutta vaaleatukkaista poikaa. Minä olin ainoa vaaleahiuksinen siellä. Äiti oli hykerrelly onnesta. Mutta niihin mun tanssiharrastus jäikin, jollei oteta 2 promillen känni venkoilua baarin tanssilattialla :D

Joo, tuo naisen rooli on parhaimmillaan aika helppo. Naispuolinen kaveri oli ensimmäistä kertaa paritanssinut jonkun kilpatanssijamiehen kanssa, ja kuulemma ei ollut ollenkaan paha homma vaan seurailla perässä. Ei varmasti, kun jätkä osaa kehonkielellä hyvin viestittää, mitä tehdään seuraavaksi. Mutta siis, vaikeammaltahan tuo näyttää mitä se on (varsinkin perusliikkeet), kun minäkin tekniikanopiskelijana opin ihan ok tahtia noita. Jotkut pahimmat lantionvetkutukset jää pois, mutta muuten nuo oppii kyllä.

Jätkälläkin lahjoja selvästi tuohon hommaan, kun noin näppärästi kehuja tuli. Itse kävin yläasteella sellaiset wanna-be-wanhat ja lukiossa kävin kahdesti wanhat. Itse asiassa noiden jälkimmäisten vanhojen ansiosta pääsin lukiosta läpi, kun sain ruinattua siitä kurssisuorituksen, ja sen ansiosta kursseja oli 0,5 kurssia yli minimin :D

Ovat olleet useampaan kertaan Kiinassa ihmeissään kun me suomalaiset ollaan menty kylpylässä saunaan munasillaan. Jonkun kerran sieltä on ne harvat saunassa olleet kinkit lähteny poiskin. Viimeistään siinä vaiheessa kun me ollaan alettu heittää vettä kiukaalle :D Vissiin iso no-no kun tulee liian kuumaa ilmaa :)

Muistan jonku stoorin että jotkut pelkää sähkösaunaa, ei sinne saa heittää vettä kun se toimii sähköllä!! Jossain olivat hätääntyneet kun suomipoika viskas vettä kiukaalle. Kollega kerto. Tosi tai ei.

Oho, keskiviikolle ois +24 astetta ehdolla. Mun puolesta sen vois vaihtaa lauantain +22 asteen kanssa paikkaa.

Herhi ja hkuja, kappas enpä ole edes hoksannut että kyse saattaski olla siitä sähkön pelosta :D Mutta olempa eksynyt saunaan jossa oli sellasia valokatkasijalta näyttäneitä nappeja joita painamalla kiukaan yläpuolella olevasta suihkusta tuli vettä kiukaalle :D Kiinassa tämäkin, sellaisestakin saunasta porukkaa lähteny karkuun, johtuen ehkä siitä että työkaveri piti sitä nappia pohjassa suhteellisen kauan että meistäkin heikoimmat alkoi kyyristellä lauteilla :D

Yksi hauskuus tuolla on ollut myös se että noissa kylpylöissä on niitä palvelijoita (miespuolisia, ei siis mitään "sellaista":D) jotka tarjoaa sitä pyyhettä yms muuta palvelua. Saunaankin kun menee niin sinne tulee tyyppi tarjottimen kanssa jossa on vesilaseja. Ja se toistuu noin 5min välein. Pitävät huolta ettei tule nestehukkaa :D

Oho, keskiviikolle ois +24 astetta ehdolla. Mun puolesta sen vois vaihtaa lauantain +22 asteen kanssa paikkaa.

Pääasia jossei nyt satais.

Back
Ylös Bottom