Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisään yhe sarja iso arska kultasee kuusikkoo joka on hauis painoilla ni mihi välii se kannattas heittää , olisko se hyvä laittaa toho hauis tangolla jälkee eli niinku toiseks viimiseks sarjaks tulis sit toi hauis painoilla ?

Ei.Onko DOMSit suoraan yhteydessä lihaksen kasvuun?
Silloin kuin tein yksijakoista niin varmaan joku 1h 15min...Kauan teil jotka treenaa yks jakosella kestää yleensä salireissu? Mulla meni 3h ja se tuntuu aika paljolta
Silloin kuin tein yksijakoista niin varmaan joku 1h 15min...
Onko DOMSit suoraan yhteydessä lihaksen kasvuun? Eli jos teen vaikka liikettä a vatsoja ja huomenna on lihaskipuja versus liikettä b vatsoja ja huomenna ei ole lihaskipuja, niin oliko liike a näin ollen tehokkaampi lihaskasvun kannalta?
Jossain täällä muistan lukeneeni, ettei ne DOMSit ole välttämättömyys mitä lie tarkoittikaan..
Kauan teil jotka treenaa yks jakosella kestää yleensä salireissu? Mulla meni 3h ja se tuntuu aika paljolta
No huh. Tein kaikki lihasryhmät kunnolla. Lämmittelin, venyttelin nopeesti ja vedin varsinki rinnan ja selän hapoille.
-Mitä jos treenaa itestää eikä jaksakaa enää nostaa? Sittenkö sitä vaan jää painojen alle ja kuolee vai pitääkö aina tehä jotenkin niin pienillä painoilla, että varmasti jaksaa nostaa vielä vikankin kerran ylös?
-Kannattaako tässä vaiheessa huolehtia jostain palautusjuomista tai juomista treenatessa vai riittääkö vaan ku treenatessa hörppii vettä ja syö ruokaa treenin jälkee?
--Voiko noita liikkeitä ylipäätään oppia tekemään oikein vaan videoita kahtelemalla ja ite treenailemalla?
Uskaltaako salilla kysellä joltain tuntemattomilta muskelimiehiltä vinkkiä juttuihin vai kuoleevatko heti nauruu tai heittäävät niskasta vittuu, jos niille puhuu ja ite nostelee jotain mikkihiiripainoja.
-Nyt kyykkyjä tehessä tuli vähän jo samana päivänä kipeeks selästä toi kohta minkä päällä se tanko lepää. Onko se ihan normaalia vai teinkö jotain väärin heti?
Mun mielestä se on ihan hyvä liike ainakin tuntuman puolesta... Vaikka ei se munkaan mielestä vaikuta sellaselta, että sillä ihan kauheesti lihasta kasvatettais.
Mitä erikoistekniikoita suosittellette? Supersarjoja oikeestaan tullut vaan tehtyä satunnaisesti.