Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täälä pienimmällä keuhkoputkentulehdus, joten varaudu pahimpaan..

Voi pientä :( mä yritän toivoa että mä olisin vain yksi niistä onnettomista ei-allergikoista joka nyt oirehtii tästä koivun superpölyttämisestä. En mä kyl tajua miksi se löisi kurkkukivun tähän, mut toivossa hyvä elää.

Ihan riittävästi potkua noissa vapareissakin... ja tuo tyttöautomaine on kuitenkin 2/3 vaan autoista tietämättömien juttu. Ei voi kun kadehtia tilannetta, että olis ostamassa Briteissä autoa... uuden Minin hinnalla saa 997 Porscheja. :)

Joo, mutta se auton kaytto onkin sitten ihan eri juttu... Porschet jne. porvariautot ovat taalla halpoja koska kukaan ei halua ostaa niita isojen kayttokustannusten takia (bensa ja vakuutukset).

E. Meilla on talla hetkella kayttoautona tallainen, suunnilleen samoilla kilsoilla kuin tuossa linkissa oleva auto. Hinta n. ÂŁ13-15k :) Tosi kiva auto ajaa, mutta mua aina vahan pelottaa kun paasen/joudun rattiin. Toistaiseksi en ole (onneksi) kolhinut sita.

Voi pientä :( mä yritän toivoa että mä olisin vain yksi niistä onnettomista ei-allergikoista joka nyt oirehtii tästä koivun superpölyttämisestä. En mä kyl tajua miksi se löisi kurkkukivun tähän, mut toivossa hyvä elää.

Kanssa tuosta kymmeniin vuosiin kovimmasta koivupölystä kuulin tässä, itellä ekaa kertaa koskaan ollu korvat hiukan tukkoset, ymmärsin niittenkin voivan reagoida hiukan turvoten, jollon vesi ei pääse ihan yhtä helposti pois. Selkeesti jotain extraa on ilmassa.

Jee, enää tunti työaikaa jäljellä... Ehkä mä sittenkin selviydyn tästä päivästä. Huomisen kun vielä jaksaisi roikkua jotenkin päin, niin sitten ei ainakaan hetkeen tarvitse töitä miettiä. :evil:

Allergiat/pölyt aiheuttaa helposti kaikkia räkätautien kaltaisia oireita(kurkkukipu)+muuta mukavaa, mulla on nyt nenän limakalvot aivat rullalla vaikka on sumute+kestine käytössä. 3 kertaa tähän mennessä tullut senkat nenästä kun olen niistänyt, tästä ei vaan pidä liikaa stressata. Jos oireet käy vittumaisiksi niin sitten vaan lekurin puheille taas.

Kuka on vienyt mun unenlahjat? Ainut asia melkein missä olen voinut sanoa olleeni lähestulkoon hyvä...
Noh, batteryä vähän kehiin niin jaksaa illalla pyörittää tanssilattialla :D

Joo, mutta se auton kaytto onkin sitten ihan eri juttu... Porschet jne. porvariautot ovat taalla halpoja koska kukaan ei halua ostaa niita isojen kayttokustannusten takia (bensa ja vakuutukset).

E. Meilla on talla hetkella kayttoautona tallainen, suunnilleen samoilla kilsoilla kuin tuossa linkissa oleva auto. Hinta n. ÂŁ13-15k :) Tosi kiva auto ajaa, mutta mua aina vahan pelottaa kun paasen/joudun rattiin. Toistaiseksi en ole (onneksi) kolhinut sita.

Ally vois lainata miestään sen aikaa että käydään sen kanssa autokaupoilla!

Ally vois lainata miestään sen aikaa että käydään sen kanssa autokaupoilla!

Tulisitte varmaan hyvin toimeen, han on hulluna autoihin. Lainaan sen jalkeen kun olen raahannut sen ajelemaan pinkilla Minilla! :D Loysin toissapaivana autotraderista myos tosi siistin, pinkin Ford Puman. Tanaan sita ei valitettavasti enaa loytynyt, joten joku on tainnut ostaa pois :(

Tulisitte varmaan hyvin toimeen, han on hulluna autoihin. Lainaan sen jalkeen kun olen raahannut sen ajelemaan pinkilla Minilla! :D Loysin toissapaivana autotraderista myos tosi siistin, pinkin Ford Puman. Tanaan sita ei valitettavasti enaa loytynyt, joten joku on tainnut ostaa pois :(

Voi olla sit :D Sellanen Puma ois kyl siisti pikkuauto. Sopis tollaselle ekohipille varmaan just hyvin :D

Viimeisiä lomapäiviä vietellään. Maanantaina taas töihin uudella innolla. Kunnon paahtava auringonpaiste ollut tänään ja sen kunniaksi piti käydä juoksulenkki heittämässä. :) Päivällä oli kans hienoa nähdä moottoripyöräilijöiden tekemiä stunt-temppuja, hullujen hommaa!

Pari lootaa ja säkkiä pakkailtu tavaraa tänään, huomenna jatkuu pakkailut. Lentää taas aikalailla tavaraa roskiin, aikamoisen rentouttavaa puuhaa jollain tapaa tää muuttaminen ja pakkailu, mut hyi että mä vihaan sitä ku tarvii nää kamat joskus vielä purkaa noista laatikoista :D Ja tosi hankala mietttii että mitä voin pakata, mutta viikon päästä lähtee suurin osa tavaroista pois ja sit pitäs vielä viikko elellä sellasella tavaramäärällä mikä mahtuu henkilöautoon. Jos jollain on ylimäärästä organisointi kykyä niin saa lahjottaa tänne päin.. :)

Mä vedän jonku vadin tähän pään alle ja annan vaan aivojen valua pihalle. Ei jaksa enää niistää ku vatsat on eilisestä hellänä. Kaislik...korvissa suhisee ja päässä vippaa. Hemmetin hyvä olo. Not. Ja joku on käyttäny mun kaikki nenäsumutteet ostamatta uutta tilalle, Finrexinitkin on kadonneet. Dang it.

No johan oot jostain kivan taudin repässy Kaira :( Paranemisia! Ja kipeenä ollessa saa herkutella ni paranee paremmin ;)

Joo, eilen alko ihan yhdessä humauksessa ja nyt oon ihan tuhannen tukossa. Yöstä tulee varmaan tosi kiva, henki kulkee ehkä joskus ja jouluna. Oon mä ihan hyvin tuhonnu alkaneen dieettini syömällä loppuun kaikki laivalakut ja puoli pakettia Toffifeeta.

Jumaliste pitää ostaa toisetki farkut. Ei mee enää yhetkää muut kuin gaspit jalkaan. Siinä paloi kivasti fyrkkaa :(

Huomenna tulee parempi puolisko kotiin, pääsee treenaamaan ja ..

Mä tarttisin uudet reenihousut. Mulla on noi viis vuotta vanhat Bia Brazilit ja haluaisin samaa merkkiä, koska on pirun kestävät. Kaikki muut reeneissä käyttämäni housut on hajonneet. Paitsi sit noi maastoreisitaskushortsit. Ne on vaan jääneet pieniksi :nolo: On vaan hintavia noi Brazilit...

Mä tarttisin uudet reenihousut. Mulla on noi viis vuotta vanhat Bia Brazilit ja haluaisin samaa merkkiä, koska on pirun kestävät. Kaikki muut reeneissä käyttämäni housut on hajonneet. Paitsi sit noi maastoreisitaskushortsit. Ne on vaan jääneet pieniksi :nolo: On vaan hintavia noi Brazilit...

Joo mun vaimolla on semmoset. Kyllähän niitä jokin liike myy nytkin, välillä ne oli kiven alla (suomes ainaki).

Voi silti että ärsyttää kun on vaatekaapit täynnä kaikkea kamaa eikä meinaa enää sopia päälle. Onha se kiva kun pattia tulee mutta.. Noh pitää katsoa miten paljo sais persuksista pois kun diettaa.

Back
Ylös Bottom