Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mies taitaa olla vahan tossun alla. Sain sen ylipuhuttua niin etta mennaan katsomaan ja koeajamaan tallaista:
katso liitettä 81388
Muahahaha.
Warriorin takia erehdyin tuon Bronsonin kattoonki. Warrior oli ihan huippuelokuva ja Hardy siinä vielä hotimpi.
e. Paitsi ne epäkkäät oli hieman liian massiiviset mun makuun.![]()
Oiiiii, miten söpö. :haart: Ja noi nyky-Minithän muistaakseni omaa ihan kunnon moottorinkin?
Ja minä luulin, että mää ajan kunnon tyttöautolla! :D
Oiiiii, miten söpö. :haart: Ja noi nyky-Minithän muistaakseni omaa ihan kunnon moottorinkin?
Niissa on muistaakseni Bemarin moottori. Minit ovat tosi suosittuja taalla Englannissa varsinkin varakkaiden perheiden nuorten keskuudessa. Tehokkaita, nopeita ja natteja.
Mut mattamusta??????? Miksi, oi miksi? :face:
Kunnon juppi auto= paska ja kallis, noi ei vaan, ei Mini ole paska, kunhan härnäsin. Ja saahan noita ihan miehekkäillä myllyillä jos kyytiä haluaa.
Kuulemma tosi tehokkaita. Eivatka maksa niin kauhean paljoa, toi pinkki irtoaa kaytettyna 5500 punnalla. Ja se on sentaan pinkki!Nyt kun noin sanoit, niin minulle jatkossa Britit ovat tällaisia:
katso liitettä 81390

Ei olekaan paskaKuulemma tosi tehokkaita. Eivatka maksa niin kauhean paljoa, toi pinkki irtoaa kaytettyna 5500 punnalla. Ja se on sentaan pinkki!
Ja tehoja löytyy varmaan ihan tarpeeksi normikäyttöön, tosin riippu tietty myllystä. Ne tykit on vaan pirun kalliita, kuinkas muuten. Halpa=tykki on mahdoton yhtälö, mutta onnea autokaupoille:thumbs:Uuh. Sellainen Mini ois kyllä melkosen makia!Itsemurha-Minit: Miniin asennettu V8.
Mihinkähän asti tää röhäisyys leviää? Nyt kutiaa jo korvatkin. PerC.
Uuh. Sellainen Mini ois kyllä melkosen makia!
Olen harkinnut etäisesti jonkin Mini Cooper S:n hankkimista ehkä joskus, mutta on se niin tyttöauton maineessa, etten kehtaisi....