Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka käski olla läski?

:lol2: Ei kukaan, mutta minäkin pääsin repsahtaan.. Just tulin :puntti: joten kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu ja saa taas syödä herkkujakin :)

Mulla on toimiva pyörä, jee! Tai ainakin mä luulen, et se on toimiva. Mun tän viikkoisella/kuukautisella/vuotisella säkällä se kuitenkin hajoaa ekan parin kilsan aikana.

Pitäs lähtee kaverille kattoo Suomen peliä. Ois jotkin kotibileetkin siinä samassa ja pitäs ottaa olutta. Harmi vaan, että on ollu niin känkkäränkkä päivät, että ei tekis mieli lähteä. Pelkään, että kännissä avaudun jotain.

Kävinpä pörisemässä. Vois harkita mopon myyntiä tai sitten alkais käymään salilla. Eihän ton paskan kyyissä pysy. :jahas: Tähän vielä tuo napatuuli...

Katoin aamupalaksi Bronsonin. En tiä, mikä tossa Tom Hardyssa on. Ääni, kroppa ja jokin miehinen olemus, joka tulee vain liikkuvassa kuvassa esiin... :pano:
Tom-Hardy-as-Bronson-001.webp

Pitäis ny vihtii siivota ennen peliä. Ja sitten 10 kilsan lenkkiä taas...

Eiks toi ollu siinä yhdessä MMA-leffassa? Fighter vai mikä se oli. Onhan se aika hot... :kuola:
Warriorin takia erehdyin tuon Bronsonin kattoonki. Warrior oli ihan huippuelokuva ja Hardy siinä vielä hotimpi.

e. Paitsi ne epäkkäät oli hieman liian massiiviset mun makuun. :rolleyes:

Mulla on toimiva pyörä, jee! Tai ainakin mä luulen, et se on toimiva. Mun tän viikkoisella/kuukautisella/vuotisella säkällä se kuitenkin hajoaa ekan parin kilsan aikana.

Tänään oli vähän ikävä yllätys, että takapyörän kumi oli aika tyhjä, vaikka 1vko sitten sen pumppasin. Perkele jos siellä on sisäkumi paskana. Noh, pitää tarkkailla tilannetta.

Warriorin takia erehdyin tuon Bronsonin kattoonki. Warrior oli ihan huippuelokuva ja Hardy siinä vielä hotimpi.

Hardyhan on uudessa Batmanissakin, mutta ei sitä Hardyksi tunnista edes, kun sillä on se helkkarin maski naamalla. Minunkin yksi suosikki miesnäyttelijöistä ehdottomasti.

Back
Ylös Bottom