Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun mies taitaa olla vahan tossun alla. Sain sen ylipuhuttua niin etta mennaan katsomaan ja koeajamaan tallaista:

miniside.webp

Muahahaha.

Ja minä luulin, että mää ajan kunnon tyttöautolla! :D

Mika auto sulla on? Ma saan tehda ihan kunnolla toita ja kayttaa kaikki manipulointitaitoni jotta saan miehen ostamaan ton. Vahan epailen etta suostuu :D Olisi kiva silti kayda koeajamassa.

Oiiiii, miten söpö. :haart: Ja noi nyky-Minithän muistaakseni omaa ihan kunnon moottorinkin?

Niissa on muistaakseni Bemarin moottori. Minit ovat tosi suosittuja taalla Englannissa varsinkin varakkaiden perheiden nuorten keskuudessa. Tehokkaita, nopeita ja natteja.

Mie oon himoinnu semmosta wanhaa mini cooperia isoilla pyöreillä lisävaloilla ja kivikovalla alustalla. Laittasin siihen 1.4 litrasen turbomoottorin ja kiillottelisin sitä päivittäin. Harmi kun ei osaa ite tehdä, ni pitäis kaikesta maksaa hirvittävät summat, mitä ei ole.

Niissa on muistaakseni Bemarin moottori. Minit ovat tosi suosittuja taalla Englannissa varsinkin varakkaiden perheiden nuorten keskuudessa. Tehokkaita, nopeita ja natteja.

Näin mäkin muistelin kuulleeni. Mä oon jostain syystä tykästynyt siihen Mini Clubman -versioon. Se on jotenkin niin absurdilla tavalla ihanan näköinen auto. :D

Kunnon juppi auto= paska ja kallis, noi ei vaan, ei Mini ole paska, kunhan härnäsin. Ja saahan noita ihan miehekkäillä myllyillä jos kyytiä haluaa.

Kunnon juppi auto= paska ja kallis, noi ei vaan, ei Mini ole paska, kunhan härnäsin. Ja saahan noita ihan miehekkäillä myllyillä jos kyytiä haluaa.

Ei olekaan paska :) Kuulemma tosi tehokkaita. Eivatka maksa niin kauhean paljoa, toi pinkki irtoaa kaytettyna 5500 punnalla. Ja se on sentaan pinkki!

Nyt kun noin sanoit, niin minulle jatkossa Britit ovat tällaisia:
katso liitettä 81390

Tollasiahan ne vahan ovatkin :)

Ei olekaan paska :) Kuulemma tosi tehokkaita. Eivatka maksa niin kauhean paljoa, toi pinkki irtoaa kaytettyna 5500 punnalla. Ja se on sentaan pinkki!

Ja sehän on pääasia:lol2: Ei silti, hyvässä maineessahan Mini on aina ollut:) Ja tehoja löytyy varmaan ihan tarpeeksi normikäyttöön, tosin riippu tietty myllystä. Ne tykit on vaan pirun kalliita, kuinkas muuten. Halpa=tykki on mahdoton yhtälö, mutta onnea autokaupoille:thumbs:

Uuh. Sellainen Mini ois kyllä melkosen makia!

Olen harkinnut etäisesti jonkin Mini Cooper S:n hankkimista ehkä joskus, mutta on se niin tyttöauton maineessa, etten kehtaisi....

Ihan riittävästi potkua noissa vapareissakin... ja tuo tyttöautomaine on kuitenkin 2/3 vaan autoista tietämättömien juttu. Ei voi kun kadehtia tilannetta, että olis ostamassa Briteissä autoa... uuden Minin hinnalla saa 997 Porscheja. :)

Back
Ylös Bottom