Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kulkee veto kyllä hyvin
Eikä hajoa. Harjoituksen puutetta. Välityksilläkin saattaa olla osuutta asiaan, jotkut ei harjoittelusta huolimatta välttämättä pysty vetämään lähellekään sitä oikeaa maksimia selkä suorana. Ehkä.
e. Tämä on siis vastaus arpan viestiin.
Mun ymmärtääkseni selkävammat ovat muutenki pidemmän kaavan juttuja eli ei se hetkessä "mene paskaksi". Uskon että monilla meistäkin alkaa ranka juilimaan sitten ku aktiiviura on ohi ja selkäpakissa alkaa isot määrät tukilihaksistoa kadota ja surkastua.
Johtuu siitä että selkäranka kestää aika hemmetin paljon väärää rasitusta, se kuinka paljon on yksilöllistä. Mitä ne tukilihakset auttaa jos se selkä on sellasessa asennossa että ne ei edes aktivoidu ja tue sitä selkää kunnolla?Mun ymmärtääkseni selkävammat ovat muutenki pidemmän kaavan juttuja eli ei se hetkessä "mene paskaksi". Uskon että monilla meistäkin alkaa ranka juilimaan sitten ku aktiiviura on ohi ja selkäpakissa alkaa isot määrät tukilihaksistoa kadota ja surkastua.
Mitä ne tukilihakset auttaa jos se selkä on sellasessa asennossa että ne ei edes aktivoidu ja tue sitä selkää kunnolla?
Ei kai sitä tarvi asiallisesta kritiikistä hermostua? Lisää vaan videoita.Perkele... Sovitaanko etten laita mavevideoita tänne ennen kuin on tekniikka kunnossa. Ja tangossa 50kg enemmän rautaa.Sanotaan vaikka...alkusyksystä...
Täällähän hyvät veto turinat käynnissä, joten laitetaas tänne omaa treeniä. Oon koittanut parantaa tota omaa veto tekniikkaa kapeassa, tuntuu ettei saamari sovi ittelleni, nyt se on kyllä parantunut musta. Kertokaas vähä miltä näyttää, painothan on ihan naurettavia.