Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treeni-intoa kaikille!
Suosittelen vakavasti käymään kokeilemassa SA-suksia vähintään kerran että saa edes jonkunlaisen käsityksen siitä mitä on sitten testipäivänä edessä. Itse kävin viime vkl kokeilemassa kyseisiä suksia kun sukulaiselta sattui tuollaiset löytymään ja niillä oli suhteellisen mukava hiihtää siihen nähden mitä odotin. Oon kuullu, että toi hiihtotesti on kaikista testeistä hakijoita eniten karsiva osuus ja suosittelen todella hiihtotekniikan hiomista! Onnee treeneihin 

Tuli sitten Pirkanmaallekin kiva hiihtokauden pidennys tänään :D Keskiviikkona umpihankeen SA-suksilla. Onko muuten kellään mitään tietoo, että millaisessa järjestyksessä kutsuntakirjeet tulee?
Utin testeissä sai ainakin viimeksi hypätä veteen pääedellä, immolassa sitten ei. Molemmissa sai kyllä potkasta vauhtia päädyistä. Kokomatkan kun jaksat vetää "normaalia" kroolaus vauhtia ollaan tosi lähellä 2p rajaa. Uinti on sitten aikalailla samantien cuupperin jälkeen.
Onkos täällä paljon porukkaa hakenu myös valmiusjoukkoihin? Toukokuussa pitäs tulla testitulokset.
Noh itse olin noissakin testeissä, mutta hyväksytty kutsu tuli immolaan niin taidampa sinne mennä enkä valmiusjoukkoihin
Ride syy on siinä, että valmiusjoukkoihin kelpas alle 12kk vanha lääkärintodistus.
Tällä hetkellä olen suunnittelemassa/etsimässä hyvää treeniohjelmaa itselleni. Noin vuosi sitten meni cooperissa aböyt 2500m joten hieman parannettavaa on. Pyrin siihen että 3000 menee ennen syksyä rikki. Treeniohjelmaani aion soveltaa juoksia lehden 3/2009 numerosta löytynyttä "kolmessa kuukaudessa kolmeentonniin", joka muuten löytyy täältä: http://www.juoksija-lehti.fi/Default.aspx?tabid=3464 Olisi kiva jos kertoisitte hieman omista treeniohjelmista niin tietäisin vähän millaista itse rupeisin sitten vetämään 
Ite reenaan uintia 2-3 kertaa viikossa, juoksua 4 kertaa viikossa ja lihaskuntoa 3 kertaa viikossa juoksussa teen välillä intervalli harjoituksia ja myös reppujuoksua painojen kanssa.GariKrandi ilmoittautuu mukaan Turusta! Piti mennä ihan rekisteröitymään tämän threadin takia :D Treenaamisen aloitin vasta tällä viikolla joten aika kovaan tahtiin täytyy renaillaTällä hetkellä olen suunnittelemassa/etsimässä hyvää treeniohjelmaa itselleni. Noin vuosi sitten meni cooperissa aböyt 2500m joten hieman parannettavaa on. Pyrin siihen että 3000 menee ennen syksyä rikki. Treeniohjelmaani aion soveltaa juoksia lehden 3/2009 numerosta löytynyttä "kolmessa kuukaudessa kolmeentonniin", joka muuten löytyy täältä: http://www.juoksija-lehti.fi/Default.aspx?tabid=3464 Olisi kiva jos kertoisitte hieman omista treeniohjelmista niin tietäisin vähän millaista itse rupeisin sitten vetämään
![]()
GariKrandi ilmoittautuu mukaan Turusta! Piti mennä ihan rekisteröitymään tämän threadin takia :D Treenaamisen aloitin vasta tällä viikolla joten aika kovaan tahtiin täytyy renaillaTällä hetkellä olen suunnittelemassa/etsimässä hyvää treeniohjelmaa itselleni. Noin vuosi sitten meni cooperissa aböyt 2500m joten hieman parannettavaa on. Pyrin siihen että 3000 menee ennen syksyä rikki. Treeniohjelmaani aion soveltaa juoksia lehden 3/2009 numerosta löytynyttä "kolmessa kuukaudessa kolmeentonniin", joka muuten löytyy täältä: http://www.juoksija-lehti.fi/Default.aspx?tabid=3464 Olisi kiva jos kertoisitte hieman omista treeniohjelmista niin tietäisin vähän millaista itse rupeisin sitten vetämään
![]()