Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Herra Paahtopaisti veistelee aika loistavasti asiasta. Jos joku sattuu siitä loukkaantumaan, että salilla huohotetaan ja joskus vähän koliseekin niin painukoon vittuun tai hommatkoon kuulosuojaimet. Mie ainakaan ala mavessa sitä tankoa tuomaan hiljaa alas kun siinä alla on juuri sitä tarkoitusta varten oleva paksu kumimatto.

Mulle henkilökohtasesti ihan sama kuka niitä painoja siellä kolistelee ja kuinka paljon, ehkä pientä huvitusta vaan aiheuttaa siihen yhdistettynä sellanen "minä omistan tämän salin" -mulkoilu ja salilla ympäriinsä kävely tavalla joka muistuttaa lähinnä jotain eläimen parittelukutsu-rituaalia.

Mua naurattaa kun ihmiset örisee ja huutaa jossain kevyissä paskahousuliikkeissä niinkuin ylätalja.

Ymmärrän kyllä nuo "vähemmän hallitut" laskut, mutta tarkotankin sitä tarpeetonta paiskomista. Esim.viparien viimesen sarjan voi aivan hyvin laskea normaalisti lattialle vaikka olis minkälainen supersarja menossa, ei mitään syytä romauttaa sieltä 1,5 metristä lattiaan.

Meidän salilla on muuten erikseen kielletty tuo painojen paiskominen. Tangotkin voi hajoilla siinä missä käsipainotkin.

Ymmärrän kyllä nuo "vähemmän hallitut" laskut, mutta tarkotankin sitä tarpeetonta paiskomista. Esim.viparien viimesen sarjan voi aivan hyvin laskea normaalisti lattialle vaikka olis minkälainen supersarja menossa, ei mitään syytä romauttaa sieltä 1,5 metristä lattiaan.

Meidän salilla on muuten erikseen kielletty tuo painojen paiskominen. Tangotkin voi hajoilla siinä missä käsipainotkin.

Juuri näin. Mä ymmärrän että esim. mavettaessa ja raskaimmissa kp penkkisarjoissa ne painot kolisee kunnollakin. Mutta jos sitä nyt saatana vipareidenkin jälkeen on painot paiskattava lattiaan, niin on jo nupissa vikaa IMO.

Tänään vitutti huolella kyllä yksi mamma tenavansa kanssa. Ei se tenava, vaan se mamma. Saatanan pässi ei vissiin ymmärtänyt, että salilla oli oikeesti törkeesti porukkaa. Se sitten lirkutteli sille tenavalle että haluutko nyt tehdä tässä prässissä. Teet aina kymmenen kertaa ja sitten huilaat ja lasket kymmeneen jne jne. Sillä valillä mamma sitten pikkusen jumppaa toisella laitteella. Ei siinä mitään mutta kun se saatanan lortto kävi vielä nykäsemässä mun pohjesarjojen kesken siitä painopakkaprässistä painot veke ja sääti sen penkin sille pennulle. Jäin kattoon silleen että mitä vittua nyt oikeesti. En ollut niin pahalla päällä että olisi viittinyt sanoa mitään, mutta muutaman murhaava katse tuli annettua. Vittu joo, olen minäkin pari kertaa ollut pojan kanssa salilla, mutta en mä nyt saatana 6 vuotiasta tenavaa pistä reenaamaan ukkojen keskelle ja kesken toisten sarjojen. Jos ei lastenhoitajaa saa tai kersa pysy vaikka jumppamatolla, niin sitten on parasta suksia vittuun sieltä salilta.

Tämä mamma vaan oli sellainen saatanan maailmanomistajan oloinen tapaus muutenkin. Varmaan ois lyöny juomapullolla päähän jos ois mennyt jotain sanomaan. Lapsi oli kiltti, akka vitun tyhmä. Ei se ollu ees sen äiti, sen äiti reenas siellä sivummalla. :jahas:

Jos luet tän niin suksi enskerralla vittuun mun treenien tieltä. Vitutti oikeesti, huolella.

Kyllä nyt sen verran pitää olla palleja että avaa suunsa, jos joku tulee kesken sarjan repimään painoja pois laitteesta. Minä menisin valittamaan jo siinä vaiheessa jos joku levittelisi persettään muina miehinä jossakin laitteessa ja estäisi muiden treenaamisen, ja jos joku tulee haukkumaan saatika lyömään pullolla päähän niin sitten saa mennä selvittelemään tekosiaan poliisilaitokselle, usein kun on salilla kaverit mukana niin todistajista ei ole pulaa.

Painojen pomputtajat usein kuvittelee, että mitä kovempaa örisee ja korkeammalta ja kovempaa painon paiskaa lattiaan, sitä paremmin treeni kulkee. Tietysti joillakin saattaa sellasesta gorillamaisesta karjunnasta adrenaliinitasot nousta, mutta yleensä se on vaan huomion hakuisuutta ja tekniikan ja voiman puutetta. Myös se palautusliike kuuluu olennaisena osana liikkeen oikeaoppiseen suorittamiseen.

Käyn itse salilla missä örinällä ei haeta kavereita tai esitellä että nut nousee isoo. itse örisen jos siltä tuntuu ja esim käsipainoilla vinopenan voimasarjoissa niitä lekoja ei aseteta maahan kauniiseen riviin tai esim kun tekee cheattisarjoja niin ei silloinkaan. Noi sun mainitsemat kauniit painojenasettelut on voimassa silloin kun tehdään puhtaita - helvetin yksinkertaista. Mutta miksi vihata voimannoston pyhää lehmää?

Käyn aika usein lepopäivinä heittelemässä kiekkoja ja käsipainoja ympäri salia. Nuorimmilta poikasilta ja aloittelijoilta saatan ottaa tangon niskasta kesken kyykkysarjan ja kiskaista sen huoneen poikki karjaisun saattelemana, ihan vain jotta ymmärtävät asemansa. Naisilta saan usein viekottelevia katseita, kun miehet nyökkäilevät osoittaen hyväksyntää ja kunnioitusta, ehkä vähän ihailuakin. Varsinaisina treenipäivinä pyrin huutamaan ja karjumaan mahdollisimman paljon. Myös sarjojen välissä.

Tämä kuuluu täysin normaaliin salietikettiin, eikä siinä pitäisi olla yhdelläkään mikkihiirellä mitään itkemistä. Kynikset ja sivarit voivat mennä puolestani ämmien ja eläkeläisten kanssa jumppaamaan, jos ei raudan miehekäs kolina miellytä.

Voimat hävis tänään. Voisin lyödä aika paljon vetoa, että koska mulla on ensi viikon talviloma, niin olen tulossa kipeäksi. Oli melko eksoottista, kun ihan normisarjaa normipainoilla ei ykskaks vaan jaksanutkaan, ei vaikka miten rimpuili. Persiistä. Ja meinasin vielä lomani kunniaksi vetää ensi viikon oikein huolella urheillen :puntti:

Käyn itse salilla missä örinällä ei haeta kavereita tai esitellä että nut nousee isoo. itse örisen jos siltä tuntuu ja esim käsipainoilla vinopenan voimasarjoissa niitä lekoja ei aseteta maahan kauniiseen riviin tai esim kun tekee cheattisarjoja niin ei silloinkaan. Noi sun mainitsemat kauniit painojenasettelut on voimassa silloin kun tehdään puhtaita - helvetin yksinkertaista. Mutta miksi vihata voimannoston pyhää lehmää?
Nimenomaan. Ei muitten treenimetodit mua niin kiinnosta, reenatkoon kukin niinku huvittaa. Mutta tässä threadissa kysyttiinkin että mikä salilla käynnissä vituttaa eniten, ja itteäni vituttaa mm. tuo tarpeeton pompottelu. Ite keskityn tekniikkaan ja liikkeiden loppuun viemiseen oikean tuntuman saamiseksi. UGH! Olen puhunut.

Kyllä nyt sen verran pitää olla palleja että avaa suunsa, jos joku tulee kesken sarjan repimään painoja pois laitteesta. Minä menisin valittamaan jo siinä vaiheessa jos joku levittelisi persettään muina miehinä jossakin laitteessa ja estäisi muiden treenaamisen, ja jos joku tulee haukkumaan saatika lyömään pullolla päähän niin sitten saa mennä selvittelemään tekosiaan poliisilaitokselle, usein kun on salilla kaverit mukana niin todistajista ei ole pulaa.

Palleja tai ei, mä siis tein pohkeita istuen laitteessa ja superina perään siinä painopakkaprässissä. En mä siinä sillä sekunnilla ollut, mutta jos tämä maailman napa olisi nähnyt muuta kuin itsensä, niin olisi sen huomannut. Ja täydellä salilla yleensä tupataan kysymään että onko joku painopakkalaite vapaa. Siitä kun ei päältäpäin näe että treenataanko kun ei ole tankoa missä on rautalevyjä ladottuna. ;)

Mutta tuo oli ja meni, ei tosiaan napannut alkaa tuosta mussuttamaan. Toivottavasti tätä tapausta ei näe usein, sittein siitä joutuu kyllä avautumaan.

Oon vähän samoilla linjoilla että potuttaa kun siellä salilla pitäis olla ihan hiljaa vaikka se paskajumputus radiossa raikaakin täysillä. Jos vähän enemmän ääntä lähtee vaikka hengittäessä kun vähän hengästyy, tai pitää vaan hengittää NIIN MIKÄ VITTU SIINÄ ON ETTEI SAIS EDES HENGITTÄÄ!? se on kuitenkin aika oleellinen osa sitä tekemistä se hengitys... ei mulla muuta :D

Nimenomaan. Ei muitten treenimetodit mua niin kiinnosta, reenatkoon kukin niinku huvittaa. Mutta tässä threadissa kysyttiinkin että mikä salilla käynnissä vituttaa eniten, ja itteäni vituttaa mm. tuo tarpeeton pompottelu. Ite keskityn tekniikkaan ja liikkeiden loppuun viemiseen oikean tuntuman saamiseksi. UGH! Olen puhunut.

Itsekin pyrin puhtaasti tekemään liikkeet siten että polte tulisi sinne mihin on tarkoitus, mutta kyllä ne käsipainot yleensä joutuu tiputtelemaan vähän miten sattuu esim vinopenkissä kun kaikki voimat ja tahto on annettu. :D Miten sen viimeisen toiston voi tehdä ns loppuun asti? Itsellä ainakin se viimeinen toisto on se mitä en enää saa suoritettua, jolloin sarja on tehty ns. loppuun asti.

Kähinääkin lähtee, mutta ei se espoon keskuksen pommisuojassa tuntunut ketään haittaavan. Nyt elixiaan siirtyneenä voi tilanne olla kyllä toinen =)

..niin ja se vitutus.. eräs päivä pisti ketuttamaan kun joku äijä varas treenilaitetta ja puhu kännykkään. Jättäis puhelimen lokeroon, tekis hommat ja painuis vittuun niin muutkin pääsee nostamaan rautoja. Perkele!

Kyllä se minun mielestäni on selvästi erotettavissa, mikä on sitä voimahuutoa ja mikä on egohuutoa. Jos joku vähän örisee mavettaessa tai viimeisiä toistoja tehdessä, niin se on ihan normaalia, mutta ei sitä tarvitse kurkku suorana huutaa.

itseäni huutaminen ei häiritse, joidenkin kohdalla vähän naurattaa kun pukkariin asti kuulee että kuka on salilla :D kai se joillain kuuluu siihen suoritukseen että pitää öristä, itse parun lähinnä viimeisillä toistoilla kun ei enää pysty olemaan hiljaa.

ja painopakallisten laitteiden suhteen teen itse aina niin että menen siihen laitteelle ja pyörin hetken sen näköisenä että olen alkamassa tekemään ja katselen ympärilleni, useimmiten tullaan kyllä aika nopeasti sanomaan jos se on varattu, tai ainakin ilmehditään kauempaa :) ja lähistöllä olevilta voi myös kysyä että onkos siinä näkynyt ketään.

tällä hetkellä potuttaa kun salilla on paljon amatöörejä kevätkuntoa hakemassa, eikä ne käytännöt ole vielä oikein hallussa. käsipainoalueella esimerkiksi on sitten käsipainoja pitkin lattioita ja penkkejä eikä voi tietää onko siinä joku tekemässä vai odotetaanko että äiti tulee laittamaan painot takaisin.. ikävää tässä on se, että tämä kevätkuntoporukka harvemmin kuitenkaan jatkaa käymistä ympäri vuoden, eli ne säännöt eivät tule koskaan selviksi ja taas seuraavana keväänä tullaan sekoilemaan saman lailla :D

niin ja pukuhuonekäyttäytyminen, onko se oikeasti niin perkeleen vaikeata laittaa ne kamat sinne kaappiin? naulakoita ja penkkejä ei riitä kaikille, ja on vähän niinkus perseestä vaihtaa kuteita kun penkit on täynnä kasseja ja mitälie mopokypäröitä, pitäisi olla käytäntö että levälleen jätetyt vaatteet kerätään uffille :D

sekin myös potuttaa että sinne pukkariin jäädään asumaan, istuskellaan siinä sitten voivottelemassa ja jauhamassa paskaa vaikka ollaan jo valmiita. salilla on kuitenkin kahvila tätä hengailua varten, se pukkari on salin kävijämäärään nähden pieni niin ei jäädä sinne asumaan jookos..

muuten ei mikään potuta, tulokset tuntuvat taas nousevan ja reeni kulkee.

Tuosta salilla ääntelystä. Meil käy sellanen lievästi Juha Veijosen näkönen mies, joka kuulostaa treenatessaan ihan siltä kuin se saisi orgasmeja. "Aaaahhh! Aaaahh!" kyykkäs kerran mun vieressä ja oli vaikeeta. Teki mieli sanoo että oo ny hilijaa hyvä mies :D Muuten ei äänet häiritse mut toi ääntely kuuluu jopa suljettujen ovien taa kun on niin äänekästä.

Salin ovella voisi olla sellainen narikka, jossa lukee "ripusta egosi tähän". Mikään ei ole, niin typerän näköistä salilla, kuin egoaminen esim. ylikorostetusti paiskaamalla mavessa painot maahan. Muuten taaplatkoon hyvin pitkälti kukin tyylillään.

Ei kans ihmeemmin häiritse normaalit treenirehkimiset ja tommoset, tuo vaan asennetta salille. Ja varsinki ku ei missään muijjien kuntonurkkauksella käy treenailemassa.

MUTTA, jumalauta on etovan kuulosta ku ykski semmone estrogeeniä uhkuva ja pöhöttyneen hintin näkönen äijjä ääntelee joka sarjas niinku sais parrua perseeseen. Saatana.

Ja viel ku käy siel salilla vuositolkulla, ni ei vaan voi olla niin kovia sarjoja ku samoil painoil hinkkaa ja mihinkää ei kasva.

^^miten mavessa voi paiskata painot ylikorostetusti maahan? Ei se sen enempää kolahda vaikka kuinka paljon yrittäis kädellä työntää sitä maata kohti

^^miten mavessa voi paiskata painot ylikorostetusti maahan? Ei se sen enempää kolahda vaikka kuinka paljon yrittäis kädellä työntää sitä maata kohti

Et sää voi viel tähän aikaa laittaa näin kovaa läppää, ei pysty enää kukaa loppupäivänä vetää paremmaks :D

Back
Ylös Bottom