Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1930- ja 1940-lukujen Saksassa? :DMissä muuallakaan minä asuisin?
En ite oo matkalaukkulapsi, mutta toinen vanhemmista ollu hyvin paljon pois kotoa töiden takia (esim. 6-8kk että en oo nähny). Vanhemmat ei myöskään enää asu Suomessa ja sukulaiset ei jaksa pahemmin kiinnostaa, en oo suurinta osaa nähny 15 vuoteen, jotka Suomessa asuu.matkalaukkulapsi on tottunut muuttelemaan ja vaihtelu virkistää.
Mielenkiinnosta haluaisin kysyä, minkä takia kaikista näistä maista asut juuri Suomessa?
.Mulla kutakuinkin näin.Suomeen jääminen ei varsinaisesti ole päätöksentekoa vaan pikemminkin sen puutetta :D. Helpompaa...mutta toisaalta en pidä ulkomaille muuttamista minään itseisarvona, oisi melko tolkutonta lähteä vain todistellakseen jotain ilman omaa aitoa halua.
Mua vituttaa suomalaisten asenne. Se on kylmä ja äreä, harvassa oikeasti vieraat ihmiset jotka ovat hyvällä tuulella. Etuilevat, eivät pidä ovea auki... Välillä tekee hyvää painua helvettiin täältä ja nähdä jotain muuta.
Jenkkeihin vain, siellä kaikki ovat sun parhaita "kavereita". Suomessa on just parasta kun kaikki pitää turpansa kiinni, vituttais hillittömästi jos joka paikassa joku olis koittamassa repiä susta hyötyä irti. Semmoinen tunkeminen on ärsyttävää.
Ei sellainen muovinen päälleliimattu "kohteliaisuus" nappaa mutta edes jotain muuta kuin ainainen valittaminen. Se tarttuu, vituttaa jos itsekin rupeaa kireäksi ja äreäksi. Hetkeksi johonkin aurinkoisempaan mestaan niin johan hengittää helpommin! Hetkeksi tai pariksi vuodeksi.
Ei englantiin, liian paska rakentamisen laatu, ei käy. :D
Mua vituttaa suomalaisten asenne. Se on kylmä ja äreä, harvassa oikeasti vieraat ihmiset jotka ovat hyvällä tuulella. Etuilevat, eivät pidä ovea auki... Välillä tekee hyvää painua helvettiin täältä ja nähdä jotain muuta.