Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mistä tiedät, että kulutat vain 2000 kcal treenipäivänä? Olen samankokoinen nainen, ja kulutan ainakin 2300 kcal treenipäivänä ja mun hauis on vaan 31 cm. Eli olet lihaksikkaampi kuin minä mitä todennäköisemmin. Olisiko siinä yksi syy? Syöt siis liian vähän.ja nyt 2012 169cm/60kg/Haba 37cm
Jos kulutan treenipäivänä noin 2000kaloria ja syön kuitenkin lähes joka päivä 2500-3200kaloria eli 100% varmasti menee +500kaloria yli, niin miksi ei paino nouse?
Mistä tiedät, että kulutat vain 2000 kcal treenipäivänä? Olen samankokoinen nainen, ja kulutan ainakin 2300 kcal treenipäivänä ja mun hauis on vaan 31 cm. Eli olet lihaksikkaampi kuin minä mitä todennäköisemmin. Olisiko siinä yksi syy? Syöt siis liian vähän.
Kulutat varmasti enemmän kun 2000 kcal, paino nousee jos syö tarpeeksi.
Riippuu aivan tavoitteista, mutta kyllä noi mun silmään hyviltä näyttää. Tietenkin riippuu, mistä nuo rasvat ja hiilarit otat, mutta noi suhteet on ihan jees.
Guinness world recordsin mukaan joku mies syö kiviä ja ne pitävät häntä kylläisenä.Tätä tuskin hait takaa..Nopea kysymys. Mitkä kalorittomat tuottaa kylläisyyden tunnetta? Muuta kuin vesi, kofeiini ja tupakka

Mitä runsas kalorisia ruokia teette? Ihan vaan perus ruokaa mutta sitä vaan kaksinkäsin sitten syödään?