Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Komediaa ja huonoa salikäyttäytymistä tuossa on ennemminkin tuo ensimmäinen kohta, että mennään kääntämään radiokanavaa oman maun mukaa salilla jo olleilta useilta treenaajilta mitään kysymättä.

Juuri näin. Jos siellä soi vaikka Iskelmä ja sali on täynnä mummoja ja paappoja, niin sitten kuunnellaan sitä iskelmää mummojen ja paappojen kanssa tai sitten kysytään että saako sinne vaihtaa muuta. Ihan samaa odotan mummoilta ja paapoilta kun ne tulee salille. Pitää vaan käydä vaihtamassa kanava takaisin sille missä oli jos joku sen käy mitään ilmottamatta vaihtamassa.

Mä ymmärrän kyllä, ettei mummot ja paapat jaksa Radio Rockia kuunnella. Melko paskaa musaa sieltä tulee kyllä ainakin päiväsaikaan, vaikka omaan musamakuun metalli noin ylipäätään monen muun lisäksi sopiikin. Joku Järviradio (kuuluu ainakin Keski-Suomessa ja sieltä tulee jotai vitun linnunlaulua ja nokkahuilunsoittoa) on jo pikkusen överiä. Silloin saa mennä sitten vaikka se Iskelmä päälle.

Tämä mieletön ruokahalu. Tänään menny aamupuurot, melkein kilo rahkaa, kaks päivällistä ja parisataa grammaa raejuustoa. Ite salitreeni ei vielä oo niin paha mutta kun otin mukaan kovan aerobisen pari kertaa viikossa niin jumalauta että saa mättää safkaa.

Kyllä mä sanon että jos reenatessa pystyt lukemaan et reenaa tarpeeksi kovaa eli kehittyäksesi. Eri asia sitte jos polkee pyörää lämmittellessä tms. IMHO.

Tuli mieleen, että kerran oon nähnyt kun henkilö puhui kännykkään samalla kun teki kyykkyjä:wtf:. Mä en ainakaan pystyis enkä haluaiskaan. Ylipäätään en tod raahaa kännykkää salille, ellei ole ihanihan pakkopakko joku ihmeen päivystys. Sali on mun ja vain mun henkilökohtaista aikaa itselleni.

Jos rockista tykkää niin kannattaa paljon mieluummin kuunnella Cityä kuin Radio Rockia. Citylläkin on ne omat kaikkia-ei-voi-miellyttää -hetkensä, mutta Radio Rockiin verrattuna musa on tosi paljon parempaa.

Potuttaa, kun nyt on tällä viikolla ollut vähän heikko signaali salilla Radio Cityllä.

Nii siis kummalla se lihas kasvaa paremmin Suomi POP:lla vai Radio Rock:lla?

Käyttäisit hakua.Onhan siitä jo keskusteltu kymmeniä kertoja. Mutta vielä kerran: Radio rockilla. Aiheuttaa paljon kokonaisvaltaisemman anabolisen reaktion naaman lihaksia myöten.

Eräänä aamuna salilla soi Kanye Westin Gold Digger -kappaleesta joku looppaava remix, joka jatkui ainakin sen 45-minuuttia yhteen menoon, se potutti.

Tuli mieleen, että kerran oon nähnyt kun henkilö puhui kännykkään samalla kun teki kyykkyjä:wtf:. Mä en ainakaan pystyis enkä haluaiskaan. Ylipäätään en tod raahaa kännykkää salille, ellei ole ihanihan pakkopakko joku ihmeen päivystys. Sali on mun ja vain mun henkilökohtaista aikaa itselleni.

Ehkä kaveri oli öljytreidaaja tai urheiluagentti. SHOW ME THE MONEEEEYYY

Oisko aika tarkastaa tekniikka ja lihashuolto?

JEp.. Lihashuollossa on aina parantamisen varaa mutta paikat tahtoo väkisinkin joskus alkaa rassaamaan joillain kuukauden treenin jälkee minulla kovan 8vuoden jälkeen. Sinänsä voi tyytyväinen olla ja eiköhän tässä selvitä ku höllää vähä tiettyjä treenejä ja parantaa lihashuoltoa.

Maanantaina otti pannuun yks nainen, kuka teki pienillä käsipainoilla hauiskääntöjä säädettävällä penkillä istuen ihan suoraan isompien hantteleiden eessä. Sinänsä asiassa ei mitään, mutta sarjat oli tyyliin 2min/käsi pitkiä ja mamma oli niin lähellä hantteleita, ettei ollu mitään toivoa mennä hakee siitä välistä osumatta siihen naiseen. Herrasmiehenä sitten oottelin sen noin 4min ihan siinä vierellä huokaillen ja kun vihdoin ja viimein sarjat loppu, ni kävin nappaamassa ne hanttelit siitä telineestä ja tokasin hymyillen "näitä mie vaa kyttäsin :)". Tein sarjan ja kun olin menossa hakee seuraavaa kokoa ylöspäin, oli mamman habasarjat taas alkanu. Tulipahan palauteltua - vittu lämpöpainoilla. Olisko sille pitäny sanoa epäkohteliaasti, et painuu sinne alkupään penkeille vemputtaa, ku näitä isompiaki jotku haluis käyttää? Ja näitä penkkejä on siis rivissä 4 ja lisäks ihan scottipenkkii jne.

e: nytku oikein luin ite tän tekstin ni tajusin mistä oli kyse. Sillä oli haboissa niin helvetillinen pumppi, ettei verta riittänyt aivoihin. Näinollen jäi huomaavaisuus ihan fysiologisista syistä minimiin. :puntti:

Jossain määrin tossa Radio Rockissa vituttaa juuri se, että oot vääntämässä kovaa sarjaa ja sit tulee joku vitun heitto juontajalta ja repeet sitä ja menee sarja vituilleen. Ja samat kappaleet päivästä toiseen eikä niis ees oo mitään kehumista, mutta en pahemmin salille oo musiikkia tullu kuuntelee. Silti jos vaan mahdollisuus niin laitan omat musat soimaan. MP3 kanssa vaan vittumainen treenata.

Ja ite aiheutan kai vitutusta ku aloin käyttää tossa kosketus puhelimessa yhtä treeniohjelmaa ja sen ajastin pitää aina piippauksen, ku pitäis aloittaa uus sarja. Oon kyllä yrittäny laittaa mahdollisimman hiljasel, mut aika kätevä. Ei tartte koko aika pälyillä kelloa eikä sitten jää jauhamaan paskaa tai veny muuten palautukset ja sitä myötä myös treenit.

Vituttaa kun ihmiset ei osaa parkkeerata tuolla salin parkkihallissa yhteen ruutuun. Mulle aivan sama miten päin vittua ne autot siellä hallissa on sillonku siellä on tyhjää tilaa vaikka kuinka paljon, mutta sitten ku on se pahin ruuhka-aika ni ei jumalauta että ottaa päähän kun muutenkin parkkipaikat kiven alla ja sitte yks auto vie kaks ruutua ja sen takia ei saa omaa autoa millään parkkiin. Ja tätä tapahtuu lähes joka kerta! Huoh.. onneksi tänään oli sen verran silmäniloa salilla, että vitutus vähän laimeni :D

Tollasessa tilanteessa pitäis vaan rehellisesti alkulämmittelyks nostaa se auto siihen yhteen ruutuun tai vaikka kyljelleen, jotta kuljettaja oppis vähän parkkeerauksen saloja. Tai näin ainakin perus pakkislainen toimisi...

Vituttaa kun tiettyinä päivinä salitreenit ei kulje ollenkaan koulun johdosta. Sopivasti sattuu olemaan koulussa tunti vesiliikuntaa ja 90min salibandyt päälle niin yritäs sen jälkeen vielä salille vääntäytyä kun energiatasot valmiiksi niin alhaalla. Ei siinä mitään, tuleepahan liikuttua monipuolisesti mutta tälläkin viikolla oli kolme tuollaista päivää putkeen..

Back
Ylös Bottom