Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Mua ainaki ottaa aina päähän jos varmistaja koskettaa tankoon vaikka nosto onnistuis ilmankin. Se kuitenki antaa aina jotain apua vaikka kuinka vähän vaan nostais ja sitten alkaa spekulaatio olisiko noussut ilman :) En tiedä teistä.

oli pirun vaikea nostaa kun löi munat melkein suuhu.

Hahah! Toi kyllä ärsyttävää! Itselläkin joskus ollut tuommoinen varmistaja.. :D Yleensähän ei paljoa mikään häiritse kun tosissaan nostoon keskittyy mutta kyllä jos toisen pallit heiluu naamassa melkein kiinni niin rupeaa jo ärsyttämään! x)

Mua ainaki ottaa aina päähän jos varmistaja koskettaa tankoon vaikka nosto onnistuis ilmankin. Se kuitenki antaa aina jotain apua vaikka kuinka vähän vaan nostais ja sitten alkaa spekulaatio olisiko noussut ilman :) En tiedä teistä.

Juu ei tankoon pidä kyllä koskea ennenkuin annetaan lupa tai näkee itse että selvästi pysähtyy.. Itsellä käy tosi usein että jos jotain tuntematonta tyyppiä pyytää varmistamaan maksimeissa/viimeisissä toistoissa niin heti roikutaan kaksin käsin tangossa kiinni eikä sitten oikein kehtaa sanoakkaan että kädet pois kun on kuitenkin auttamaan suostunut :D

Sama juttu, pitää aina antaa tarkat ohjeet varmistajalle... Kun ei kuitenkaan mitään 200kg rautoja nosta penkissä niin ei haittaa vaikka varmistaja reagoisi vähän hitaasti.

Sama juttu, pitää aina antaa tarkat ohjeet varmistajalle... Kun ei kuitenkaan mitään 200kg rautoja nosta penkissä niin ei haittaa vaikka varmistaja reagoisi vähän hitaasti.

Kyllä mun mielestä varmistajalla pitää olla isoissaki raudoissa sen verran reaktiota, että vasta sitten kun tanko lähtee laskemaan niin tarrais kiinni. Ja jos itse joskus vielä pääsen nostelemaan hurjia rautoja, niin pyydän siihen kyllä sen näkösen jannun, että se tietää mitä tekee, enkä ketään kynisjonnea. :D

Varmistajaksi nappasin kaverin joka juuri aloitti salihommat ja ohjeet kyllä kerroin tarkasti miten toimia, mutta munatha siinä suuhun tuli niin että helähti, parin viikon päästä uutta testausta, ja sillä kertaa TOIVOTTAVASTI ei tule lihapullat naamalle.

EDIT:100 postaus! :david:

Varmistajaksi nappasin kaverin joka juuri aloitti salihommat ja ohjeet kyllä kerroin tarkasti miten toimia, mutta munatha siinä suuhun tuli niin että helähti, parin viikon päästä uutta testausta, ja sillä kertaa TOIVOTTAVASTI ei tule lihapullat naamalle.

EDIT:100 postaus! :david:

Toivottavasti varmistajakin lukee tätä foorumia ja tulee ens kerralla varmistamaan pikkusissa tangoissa ;)

Ei lähe nahat rystysistä ei.. Kaippa nuo osumat on sellasia hentosia näpsyttelyjä,vaan niin ei tule "loukkaantumisia" =)
Ilman hanskoja ei oikein muutenkaan pysty lyömään kovinkaan kovaa,meinaan alkaa pitemmän päälle iskut tuntumaan sormien nivelissä ja kerää kivasti nestettä rystysien ympärille...

Tarkoitus on vaan hikoilla,kun käyn lyömässä,joskus rakastuin lajiin ja vieläkin nautin käydä yksin "nakuttelemassa" muutamia eriä, alkaa vaan kunto oleen niin rappiolla,että jo kolmenkin erän jälkeen kintaat painaa ja hengitys muistuttaa erehdyttävästi koirani läähätystä kesän helteiden aikaan.. =)
Sellaisia "teräviä" iskuja on kiva jaella, ne ei satu käsiin ja muutenkin siinä on sellaista tekemisen tuntua enennän,kuin sellaisissa "heijareissa"

Tänä aamuna kävin aamun jumpat tekemässä Ergolla.. Muutamia minuutin pyrähdyksiä,niin makasin salin lattialla vajoten manalan porteille,mutta jaksoin jonkin ajan lepuuttamisen jälkeen kotiin suihkuun asti.. Elämä voittaa =) Nyt painoa joku 88-89kg ja sinne jonnekkin 82-4kg asti tiputellaan vielä =D

Hahah järkyttävällä tekniikalla tuli tänää uus PR rinnallevedossa. Meinas tos kyykys vähä tasapaino lähtee nii ei aiva heti päässy pompusta nousemaan. Tulipa kuitenki.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voin kertoa ilouutisen. Jos ei ollut lukkoa vain toisessa päässä, niin tuossa oli 105 kiloa varmaan :)

Nojuu mut onhan siinä viel hiomista, jos tahtois oikeesti noita painoja kolistella. Videolla kyll näkee kuinka keskikroppa antaa periks jonki verran. Mutta lisää treeniä se vaan kaipaa!

Back
Ylös Bottom