Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

181487851.jpg
kyseessä siis Sonyn NWZ-W262 mp3-soitin. Alle satkulla ainakin gigantista.
Now that's what I'm talking about! Pitää käydä näprään tuollaista jossain. Sitten kun siinä ois vielä radio... :rolleyes:

Itse en edes osais pudottaa käsipainoja lennosta ilman loukkaantumisia. Varmasti repeäis olkapää kun koettais pudottaa vaikka tasapenkissä isompia painoja sivulle. Kovasti turvallisempi vain nousta istumaan niiden kanssa. Toki salilla saa vähän kolista, mutta aina se vähän hymyilyttää kun joku rummuttaa tannerta 20-kiloisilla käsipainoilla. Meitä on joka lähtöön.

Sama. Mä en uskalla niitä "vipata" pois vaan viimesen alaslaskun yhteydessä punnerran itteni samalla istumaan. Painot sitten tipahtaa reisille sopivasti. Tosin ei tälleen sitten voi sitä ihan viimestä toistoa tietenkään tehdä, mutta eipä se nyt ehkä ihan suositeltavaa ilman varmistajaa ole muutenkaan...

Onneksi itse en ole kovin usein törmännyt tuollaisiin saliprinsessoihin, joita alzhu tuossa ylempänä kuvaili. Täytyy olla kiitollinen. Joskus olen kuunnellut erään tytön valitusta siitä, että miehet tahallisesti liikuttelevat rintalihaksiansa tehdäkseen vaikutuksen. Olkaahan varovaisia rintatreeneissä, ettei liikaa tisut pullistele!

Tuntemattomia on itsellekin tällaiset. Ehkä ne sitten supisee selän takana? Jos niitä ahistaa kun pöksyt kastuu reenatessa kun joutuu miesten tissilihoja katteleen? Tän takia varmaan on olemassa naisten omia saleja...siellä se varmaan on ilmapiiri vimpalleen kohillaan. ;)

Teinitytöt tänään salilla. Tullaan meikit, hiukset ja kamppeet viimesen päälle laitettuna "treenaamaan". Vähän käydään heiluttelemassa eri laitteissa(niissä joissa voi istua), samalla koko ajan muita treenaajia tuijotellen. Välillä puhua lätistään pinkkiin ihkuun kännykkään. Voi elämän kevät.

Teinitytöt tänään salilla. Tullaan meikit, hiukset ja kamppeet viimesen päälle laitettuna "treenaamaan". Vähän käydään heiluttelemassa eri laitteissa(niissä joissa voi istua), samalla koko ajan muita treenaajia tuijotellen. Välillä puhua lätistään pinkkiin ihkuun kännykkään. Voi elämän kevät.

En nyt väitä etteikö tälläiset ilmestykset naurattaisi ja epäonnekseen näitä joutuu aina kattelee. Sitä tuijotuksen määrää jos sarjan lopussa parahtaa tai jos jopa naama punottaa ja hikoaa nii katotaan ku halpaa makkaraa.
Mutta tosta meikit päällä ja hiukset laitettuna treenaamiseen niin vaikka mies olenkin (eli mistään en mitään tiedä) nii tekeekö kovat punttimimmit sillai että ne pesee meikit pois ja sotkee hiukset ennen treeniä, jos vaikka suoraan koulusta/töistä menee salille? :D

teinitytöt ja ne pienet, tiukat pakarat...

Et sää nää niitä pakaroita, jos ne koko ajan vaan istuu laitteessa. :)

En nyt väitä etteikö tälläiset ilmestykset naurattaisi ja epäonnekseen näitä joutuu aina kattelee. Sitä tuijotuksen määrää jos sarjan lopussa parahtaa tai jos jopa naama punottaa ja hikoaa nii katotaan ku halpaa makkaraa.
Mutta tosta meikit päällä ja hiukset laitettuna treenaamiseen niin vaikka mies olenkin (eli mistään en mitään tiedä) nii tekeekö kovat punttimimmit sillai että ne pesee meikit pois ja sotkee hiukset ennen treeniä, jos vaikka suoraan koulusta/töistä menee salille? :D

On joo mullakin meikkiä salilla, siis ne aamulla/päivällä meikatut, mutta en salille menoa varten meikkaa. Toisin kuin näillä teinikseillä se meikki näyttää huolella salille lähtöä varten tehdyltä, kyllä sen erottaa aamusesta. ;)

Siiderivalaat. Ei saatana et niitä on tullut helmikuussa paljon. Ne ei tee mitään, ne ei ole nättejä, ne on tiellä ja ne haisee joltain halvalta hajuvedeltä. Sellaisia veteliä paskanjauhaajia. Perkele.

Meitsi ainakin antaa vilpittömät rispektit parille siiderivalaalle omalla salilla. Tosi huonossa jamassa, ei oikein näytä tietävän mitä tekee ja näkee kyllä päällekin päin etteivät todellakaan ole ylpeitä itsestään siellä fittness ihmisten keskellä.

Silti tulevat kerta toisensa jälkeen yrittämään ja tekemään parhaansa omien taitojen puitteissa. Muut valaat sais ottaa mallia!

Meitsi ainakin antaa vilpittömät rispektit parille siiderivalaalle omalla salilla. Tosi huonossa jamassa, ei oikein näytä tietävän mitä tekee ja näkee kyllä päällekin päin etteivät todellakaan ole ylpeitä itsestään siellä fittness ihmisten keskellä.

Silti tulevat kerta toisensa jälkeen yrittämään ja tekemään parhaansa omien taitojen puitteissa. Muut valaat sais ottaa mallia!

Kyllä rispektiä annetaan siitä, että tulee salille *tekemään* jotain vaikkei välttämättä osaisi. Se on omistautumista ja sitä ei kauhean monelta siiderivalaalta löydy. Nämä taas suurimman osan ajasta eivät tee mitään. Istuu jossain koneessa ja juttelee, sekä vetää pepsi lightia, kun se ei lihota.

Mun mielestä on hienoa että salille tulee kerta toisenta jälkee noita osaamattomia, sillä tapaa mullakin lähti salitreenit aikanaa liikkeelle. Pikkuhiljaa sitä vaan hiffaa enemmän ja enemmän koko juttua ja nythän tässä fucking harrastuksessa ollaa jo niin syvällä että ei tätä varmaan koskaan voi lopettaa :D

Ja ettei menis ihan offiksi niin mua viiiituuuttaaaaa salilla kun pukkarin valtaa aina ne saaatanana jumppatädit ja siiderivalaat. "Siis kaaaauheen rankka bodypumppi oli tänää, tiäksä ku mä oon iiihan hiessä ja tein kaikki liikkeet jollain siis ainaki puolella kilolla"

Mun mielestä on hienoa että salille tulee kerta toisenta jälkee noita osaamattomia, sillä tapaa mullakin lähti salitreenit aikanaa liikkeelle. Pikkuhiljaa sitä vaan hiffaa enemmän ja enemmän koko juttua ja nythän tässä fucking harrastuksessa ollaa jo niin syvällä että ei tätä varmaan koskaan voi lopettaa :D
"

Samaa mieltä ja itseä watuttaa se, kun menee niin pumppiin et oikein koskee :D...vitsi..vitsi...ei se watuta eikä koske vaan tuntuu ihanalta...se watuttaa vaan kun ei ole treeni kaveria :(

Back
Ylös Bottom