Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tänää vitutti kaverin kanssa vatsoja tehdessä (kaveri heitteli jalkoja eteen ja sivulle) ku pieretti aiva helvetisti. Yleensä tossa liikkeessä saattaa lopussa vähä pärähtää ja sihahtaa, mutta nyt heti alusta asti joka toistolla rutisi, tirisi ja paukkui. Meni kyllä treeni ihan pilalle viimeistään siinä vaiheessa ku kaveri ei enää pystynyt heittelemään jalkoja sen hajun takia (lahkeista aina lemahti suoraan naamalle :---D). Parasta oli kun luulimme salin olevan tyhjä, mutta henkilökuntaan kuuluva tyttö istuikin koko episodin ajan sellaisen pylvään takana piilossa.

Niinpä. Nyt kun tarkemmin miettii oma tyylini ehkä vituttaa monia treenaajia. Pipo päässä, liikun muutamia metrejä ympäriinsä sarjojen välissä, ähisen ja puhisen paljon ja kaikista pahin. Joskus jopa tiputan painot polven korkeudelta jos en jaksa laskea niitä. :puntti:

Vaikkei toi mua vitutakkaan niin taidat treenata meidän salilla :D

Saa olla aika vitun tissiposki jos ne painot pitää pudottaa eikä voi laskea maahan. Kaikki painojen pudottelijat on myös niitä paskahousuja jotka ei kyykkää tai vedä. Haistakaa paska senkin pohjasakka.

Nyt meni yöunet pilalle.

sekun vatsoja tehdessä alkaa aluks röyhtäilyttäää ja on pakko lopetta tekeminen ja päästä pieni röyhtäys ja sitten jatkamaan. tämä siis JOKA treeni kerta

Saa olla aika vitun tissiposki jos ne painot pitää pudottaa eikä voi laskea maahan. Kaikki painojen pudottelijat on myös niitä paskahousuja jotka ei kyykkää tai vedä. Haistakaa paska senkin pohjasakka.

Nyt meni yöunet pilalle.

Pahimpia tiputtelija on ne kissanselkämavettajat jotka vetää aivan turhan isoilla painoilla ja paskalla tekniikalla.

Tämä kyllä ärsyttää, jos alusta on vielä sopivasti kova lattia ja kilinä ja pauke on korvia huumaava. Toisaalta, kun salilla on meteliä, niin tulee itsekin käyttäydyttyä monesti vähän aggressiivisemmin ja treeniin saa jännästi "potkua" - ihan hiljaisessa salissa tulee monesti vedetttyä ninjana ja käsiteltyä mahdollisimman ääneti kaikkea, ettei vedä kaikkea huomiota puoleensa. :D Myönnän kyllä joskus itsekin pudottaneeni painot, usein vahingossa flyessin tai kässäripenan mennessä pieleen (paino lipsahtaa aloitusvaiheessa liian pitkälle ja painovoima ja newtonin lait pitävät huolen, että päätepiste on lattia), mutta joskus tahallaan vetänyt failureen asti, jolloin painot on vaan ollut pakko tipauttaa.

Hallitusti alas vaikka riveä tehdessä, mutta raskasta mavesarjaa kun tekee niin tahtoo tömähtää vaikka kuinka olis rososet posket. :(

Hallitusti alas vaikka riveä tehdessä, mutta raskasta mavesarjaa kun tekee niin tahtoo tömähtää vaikka kuinka olis rososet posket. :(

Tömähtelyt nyt on eri asia kuin painojen paiskiminen. Niitä paiskijoita kun on. KP penkissä ne painot pitää oikeasti heittää lattialle. Käsipainot menee siinä käsittelyssä paskaksi, kuten myös paikat muutenkin. Kolinat, kilinät ja putoilevat painot kuuluu treeniin mutta ei mikään helvetin heitteleminen ja tahallinen tiputtaminen vain jotta saisi itsensä näkyville.

Tömähtelyt nyt on eri asia kuin painojen paiskiminen. Niitä paiskijoita kun on. KP penkissä ne painot pitää oikeasti heittää lattialle. Käsipainot menee siinä käsittelyssä paskaksi, kuten myös paikat muutenkin. Kolinat, kilinät ja putoilevat painot kuuluu treeniin mutta ei mikään helvetin heitteleminen ja tahallinen tiputtaminen vain jotta saisi itsensä näkyville.

Täysin samaa mieltä turhasta agrekolistelusta, käsipainopenkistä, varsinkin tasapenkissä, pitää tosin sanoa, että kun sarjan tekee loppuun jollain 50+ kässäreillä niin ne on ihan helvetin vaikea laskea rauhallisesti alas ilman että olkapäät menee paskaksi siinä samalla.. mutta jokainen joka on pidempään treenannut toki tämän ymmärtääkin jos salilla vähän kolahtaa jossain välissä, eikä siinä tietty ole kyse mistään paiskomisesta.

Täysin samaa mieltä turhasta agrekolistelusta, käsipainopenkistä, varsinkin tasapenkissä, pitää tosin sanoa, että kun sarjan tekee loppuun jollain 50+ kässäreillä niin ne on ihan helvetin vaikea laskea rauhallisesti alas ilman että olkapäät menee paskaksi siinä samalla.. mutta jokainen joka on pidempään treenannut toki tämän ymmärtääkin jos salilla vähän kolahtaa jossain välissä, eikä siinä tietty ole kyse mistään paiskomisesta.

Juurikin näin. Enkä mä olen isojenkaan karjujen nähnyt niitä heittävän, siis tuollasia + 50 kg painoja. Toki ne menee vaudikkaasti lattiaa kuten kuvasit ja silloin tömähtää. Kyllä ne paiskijat on niitä hetken selalilla käyneitä egoilijoita, jotka vaippaa ne 20 kg hanttelit lattiaan ja katsoo vielä että varmasti kaikki näki tämän suorituksen. Näistä saa lukea jatkuvasti tuolla "salikomediaa" ketjussa. Onneksi näitä ei ole paljon eksynyt niille saleille jossa itse treenaan.

Meitsi ainenki viskaa aina kiertäjäkalvosin jumpan jälkeen ne 2kg kässärit seinään ja huuan vittua.

Kyttäävät ämmät, jotka katsoo nenäänsä pitkin paheksuvasti kun meikä taistelee ja ärisee painojen kanssa. Sitten ne ämmät tekee itse vitun pienillä painoilla jotain 50 toiston sarjaa, varoen ettei tule hiki. Tutulle oli eräs nainen tullut sanomaan, että "Luuletko että kiihotun jotenkin tuosta?" Mullekin on tultu sanomaan, että "Voisitko olla ähkimättä tolleen..."

Saatana. Menisivät huorat omille saleilleen tekemään niitä "kiinteyttäviä" paskatreenejään...

Kyseiset ämmät myös lopettavat sarjansa, heti kun tulen viereiseen laitteeseen, ja lähtevät äkkiä toisaalle nitkuttamaan. Niille ei tule mieleen, että meen siihen laitteeseen koska se on osa mun treenikiertoa, enkä siksi että se siideriperseineen istuu siinä. Todella vaivaannuttavia tunnelmanpilaajia tuollaset.

Yksi on sitten nuo painoja rämäyttelevät uunot, käsipainoja siis. Ei ne kestä korkealta tiputtamista, itselläkin ne vähän kolahtaa kovan sarjan jälkeen, mutta tarkoituksellinen heittely tosiaan vituttaa.

Olen kovasti harkinnut toisen mp3-soittimen hankkimista pelkästään salikäyttöön, mutta ongelmana ovat edelleen:
1. mihin tungetaan soitin, että se ei ole koko ajan tiellä, kun vain yhdissä treenihousuissa on taskut
2. mistä löytää tarpeeksi pienet noise cancelling -kuulokkeet, jotka pysyisivät oikeasti korvissani ja blokkaisivat salilla soivat helvetillisen Radio Megan easy listening scheissen.
3. mihin tungetaan johdot, että ne eivät ole koko ajan tiellä
181487851.jpg
kyseessä siis Sonyn NWZ-W262 mp3-soitin. Alle satkulla ainakin gigantista.

Itse en edes osais pudottaa käsipainoja lennosta ilman loukkaantumisia. Varmasti repeäis olkapää kun koettais pudottaa vaikka tasapenkissä isompia painoja sivulle. Kovasti turvallisempi vain nousta istumaan niiden kanssa. Toki salilla saa vähän kolista, mutta aina se vähän hymyilyttää kun joku rummuttaa tannerta 20-kiloisilla käsipainoilla. Meitä on joka lähtöön.

Onneksi itse en ole kovin usein törmännyt tuollaisiin saliprinsessoihin, joita alzhu tuossa ylempänä kuvaili. Täytyy olla kiitollinen. Joskus olen kuunnellut erään tytön valitusta siitä, että miehet tahallisesti liikuttelevat rintalihaksiansa tehdäkseen vaikutuksen. Olkaahan varovaisia rintatreeneissä, ettei liikaa tisut pullistele!

Ehkä eniten ärsyttää melko tunnettu vapaapainija Starbuck, joka on menestyksellään ansainnut vapauden jättää kaikki painot tankoihin oli kyseessä mikä laite tahansa. Usein kun salilla on painot jätetty vipuvarsilaitteisiin/penkkiin/smithiin voi jo arvata että kyseinen herra taas käyny veivaamassa. Asiasta en ole jätkälle maininnut koska olen kynis joka luultavasti sais vain ankaraa vittuilua takaisin. Jätkä treenaa asenteella ja muutenki menestynyt tyyppi, joten luulis että painojen poisottaminen laitteista ei olisi niin suuri haaste mitä se tällä hetkellä näyttää olevan.

Back
Ylös Bottom