Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Laitan vaikka myöhemmin videota, kun yritän korjailla tekniikkaa. Teen muutaman viikon pienemmillä painoilla ja keskityn noihin asioihin mitä te nyt sanoitte. Kiitos!

Itsehän ole susipaska tuon vedon suhteen, mutta meillähän on tapana neuvoa jotka ei itse osaa... eikö tuossa ennen polven ylitystä ala näyttämään melkein suorinjaloin vedolta, tosin välityksetkin näyttelee osaa. Ekassa toissa luonnollisesti paketti parhaiten kasassa.

no olen kyllä itekin huomannu että tulee aika paljon selällä vedettyä, mut eikös se ole ihan ok jos se ei vaan liikaa pyöristy?

no olen kyllä itekin huomannu että tulee aika paljon selällä vedettyä, mut eikös se ole ihan ok jos se ei vaan liikaa pyöristy?

Kyllä sitä useimmat kovatkin äijät tuntuvat tänäpäivänä vetävän melko suorin jaloin. Jos tango ei kulje suorassa linjassa ylös vaan hankaa jalkoja niin silloin asento on liian kyykyssä. Välityksistähän tuo on pitkälti kiinni. "Kyykky-mave" ei ole mikään optimaalinen tapa nostaa kaikille, vaikka sillä kyllä selkä suorassa pysyykin.

"Ei liikaa" tarkoittaa jo lähtökohtaisesti samaa kuin "ihan OK", ja onhan tuo aika yksilöllistä mikä on liikaa. Jos kipuja ei ole, niin ei liene syytä huoleen.

Pistetääs taas uutta pätkää. Tämän ja viime viikon treenit oli mitä oli, vatsatauti söi tehoja pois jonkin verran. Tänään aloitettiin kuitenkin viimeinen kovempi treeniviikko hieman etuajassa. Kolmen viikon päästä nuorten SM-kisat.

Kyykyt alaosalla 2x150kg, 2x170kg ja olkaimet ylhäällä 2x190kg ja 2x210kg. IPF:n alaisissa kisoissa kun kisailen, niin pikkusen on joka treenin jälkeen hirvittänyt, että mahtaako syvyys riittää kyykyissä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on siinä ja siinä.

Samoilla fiiliksillä noita itekkin kattonu ja aina yhtä epätietosena miettiny, että sattuuko menemään läpi. Perhana että olis huojentavaa kun osais kyykätä leveemmältä ja viiä polvea sen verran sivulle, ettei olis niin tuskasta päästä kisasyvyyteen... :D

Omien kokemusten mukaan se mittasyvyyteen pääseminen on vaikeempaa ku asento levenee. Niitä polvia kanttii keskittyä työntämään melkeenpä väkivaltasesti sivuille kun menee alas. En sit tiiä kuin vaikeeta se on ku on polvisiteet.

IPF:n alaisissa kisoissa kun kisailen, niin pikkusen on joka treenin jälkeen hirvittänyt, että mahtaako syvyys riittää kyykyissä?

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että SM kisoissa ja muissa isommissa kisoissa vaaditaan kyllä tosi syviä kyykkyjä että menee läpi. Treeneissä omasta mielestä syvät kyykyt ei jostain syystä oo kisoissa aina meinannu kelvata tuomareille. Nuo sun kyykyt jää mun mielestä sen verran pintaan että muutaman sentin ottaisin varman päälle syvemmältä. Voi toki kelvata nuokin jos on mukavat tuomarit.

Mutta esimerkkinä mun suoritus:
Nuorten PM-kisat 2010 eka kyykky 215kg 2-1 hylkyyn http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=p3np2Ay5hc8#t=5s

Pistetääs taas uutta pätkää. Tämän ja viime viikon treenit oli mitä oli, vatsatauti söi tehoja pois jonkin verran. Tänään aloitettiin kuitenkin viimeinen kovempi treeniviikko hieman etuajassa. Kolmen viikon päästä nuorten SM-kisat.

Kyykyt alaosalla 2x150kg, 2x170kg ja olkaimet ylhäällä 2x190kg ja 2x210kg. IPF:n alaisissa kisoissa kun kisailen, niin pikkusen on joka treenin jälkeen hirvittänyt, että mahtaako syvyys riittää kyykyissä?

Kyl itte sanoisin, että noista punaista valoa heilahtaa. Joillakin IPF tuomareilla on epäselvissä tilanteissa tyyli (en tiiä onko pakote) tuomita nosto hylätyksi. Syvyyttä siis lisää.

Tosin, tää on mun mielipide syvästä kyykystä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom