Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Taisit ymmärtää väärin. Meinasin vaan että tuon 4x160kg sarjan arvoa vielä nostaa, että se on tehnyt tulokseen nähden hyvinkin kohtuullisella kehonpainolla. En niinkään tuohon kehonpainoon noin yleensä.

Jos joku ottaa 140-kilosena 4x160kg penkistä, en pidä sitä minään kovana penkkinä. Mutta suhteellisen harva alta 100-kilonen treenaja noita punnertaa.

Höpsö, luulenpa että sulta meni jotain ohi.. :)

^ Toi oli sarkasmia..

vaikutti itellä perkeleesti kun 210kg kyykyssä huojuin kun sambatanssia, niin seuraavaan maksimikokeiluun runnoin kunnolla vattoja niin ei paljoo heilunu enään.

ei ollut syvä............
Ei ollut, kuva isoksi ja stoppaa alhaalla niin eikö tuo ole just oikea voimanosto syvyys? Tuomareilalhan ei kyllä ole stoppi nappulaa että ei haitta olisi vaikka 2-3cm alemmas pyllistäisi.:rolleyes:

edit. niinhän se menee kun ei enään voimat lisäänny niin aletaan vuosi vuodelta vähän enemmän fuskaamaan että saadaan uusia "ennätyksiä", kohta on jalassa kyykky haarniskaa sun muita huijausvälineitä.

Tossa joku sivu taaksepäin oli juttua siitä kuinka mavessa tulee oikeaoppisesti laskea painot, siis mahdollisimman selkäystävällisesti. Ja että se tulee tehdä viemällä lantiota taakse, ei alaselkää pyöristämällä. Niin mites, tuleeko sitten tuossa alaslaskuvaiheessa tai yläasennossa antaa takapuolta tyrkylle "aku-ankka tyyliin" kuten kyykyssä tehdään? Itselläni on selkä alkanut oireilemaan lisääntyneen mavettelun myötä ja koitan nyt saada tekniikan paremmaksi.

Ei ollut, kuva isoksi ja stoppaa alhaalla niin eikö tuo ole just oikea voimanosto syvyys? Tuomareilalhan ei kyllä ole stoppi nappulaa että ei haitta olisi vaikka 2-3cm alemmas pyllistäisi.:rolleyes:

edit. niinhän se menee kun ei enään voimat lisäänny niin aletaan vuosi vuodelta vähän enemmän fuskaamaan että saadaan uusia "ennätyksiä", kohta on jalassa kyykky haarniskaa sun muita huijausvälineitä.

mulla kyllä ilkka löytyy sulle sopiva kyykkypuku (ipf) räti.... :hyper:

Ei tuo kyllä ole sjmv:tä nähnytkään, lähinnä se muistuttaa vajaata, kauhealle tekniikalla tehtyä mavea. Ei mikään ihme jos selässä tuntuu, aika pahalta tuo näyttää. Aloittelijoiden osiolla on stickynä pitkä ketju tästä liikkeestä, lähde vaikka sen lukemisella liikkeelle.

Tuossa on esimerkki hyvästä sjmv-tekniikasta. http://www.youtube.com/watch?v=xsQ82oAZjqc

Tuo jalkojen koukistus lopussa on turha, alaselkäkin näyttää pyöristyvän.
Selkä suorana, jalat pikkusen koukussa ja persettä reippaasti taakse, näin itse teen ja ottaa takareisiin ja pakaroihin.

Irrota se tanko kunnolla molemmilla jaloilla sieltä telineistä, ei tommosia askelkyykkyjä. Syvyys on ihan hyvä mutta jos se rassaa niin kokele laittaa tanko niskaan. Itse ainakin sain sillä useamman lisäsentin lisää.

Irrota se tanko kunnolla molemmilla jaloilla sieltä telineistä, ei tommosia askelkyykkyjä. Syvyys on ihan hyvä mutta jos se rassaa niin kokele laittaa tanko niskaan. Itse ainakin sain sillä useamman lisäsentin lisää.

Joo, enpäs oo tohon tangon irrottamiseen aikasemmin niin kiinnittänyt huomiota. Täytyypä jatkossa korjata tuota :) Tuntuu, että en pääse tuon syvemmälle. Itse kyykkäsin joskus aikaisemmin tanko niskassa, mutta tuolla alempana jotenkin se tuntuu tukevemmalta.

Back
Ylös Bottom