offtopic, mutta mihin aikaan monnarilla saa treenata noin rauhassa? Eihän tuolla näytä olevan juuri ketään:wtf:
aamulla olin reenaamassa tolloin ja joulun jälkee ei kyl muutenkaa ollu väkeä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
offtopic, mutta mihin aikaan monnarilla saa treenata noin rauhassa? Eihän tuolla näytä olevan juuri ketään:wtf:
Taisit ymmärtää väärin. Meinasin vaan että tuon 4x160kg sarjan arvoa vielä nostaa, että se on tehnyt tulokseen nähden hyvinkin kohtuullisella kehonpainolla. En niinkään tuohon kehonpainoon noin yleensä.
Jos joku ottaa 140-kilosena 4x160kg penkistä, en pidä sitä minään kovana penkkinä. Mutta suhteellisen harva alta 100-kilonen treenaja noita punnertaa.

^ Toi oli sarkasmia..
Vattojen reenausta vaan prkleesti ja kovaa niin loppuu toi pieni sambatanssi tossa alussa.

niin harvinaisia nykyään nämä pr:ät että kaikki pitää laittaa näytille !![]()
Ei ollut, kuva isoksi ja stoppaa alhaalla niin eikö tuo ole just oikea voimanosto syvyys? Tuomareilalhan ei kyllä ole stoppi nappulaa että ei haitta olisi vaikka 2-3cm alemmas pyllistäisi.ei ollut syvä............

Ei ollut, kuva isoksi ja stoppaa alhaalla niin eikö tuo ole just oikea voimanosto syvyys? Tuomareilalhan ei kyllä ole stoppi nappulaa että ei haitta olisi vaikka 2-3cm alemmas pyllistäisi.
edit. niinhän se menee kun ei enään voimat lisäänny niin aletaan vuosi vuodelta vähän enemmän fuskaamaan että saadaan uusia "ennätyksiä", kohta on jalassa kyykky haarniskaa sun muita huijausvälineitä.

Tässä vähän omaa kyykkäilyä:
http://www.youtube.com/watch?v=VoQjXAtfdBE
Mitäs arvon raati on mieltä tekniikasta?
Irrota se tanko kunnolla molemmilla jaloilla sieltä telineistä, ei tommosia askelkyykkyjä. Syvyys on ihan hyvä mutta jos se rassaa niin kokele laittaa tanko niskaan. Itse ainakin sain sillä useamman lisäsentin lisää.
Tuntuu, että en pääse tuon syvemmälle. Itse kyykkäsin joskus aikaisemmin tanko niskassa, mutta tuolla alempana jotenkin se tuntuu tukevemmalta.