Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Hyvin ne säilyvät jos niitä ei itse revi.

Ikävä kyllä ainakin omalla kohdalla on niin, että kun reenaan täydellä teholla ja tunteella, niin silloin ihan yhtäkkiä koen yleensä suunnatonta halua hajottaa paikkoja sarjojen välissä. Olen kuitenkin sen verran kiltti, etten viitti tehdä sitä yhteisille tavaroille, joten yleensä päädyn repimään tuota vihkoani. Ja se vasta vituttaakin.

Ikävä kyllä ainakin omalla kohdalla on niin, että kun reenaan täydellä teholla ja tunteella, niin silloin ihan yhtäkkiä koen yleensä suunnatonta halua hajottaa paikkoja sarjojen välissä. Olen kuitenkin sen verran kiltti, etten viitti tehdä sitä yhteisille tavaroille, joten yleensä päädyn repimään tuota vihkoani. Ja se vasta vituttaakin.

Laita naula ukkovarpaan kynnenväliin ja potkase seinään, ni ei tee mieli repiä vihkoja enää :D

Mua on oikeastaan helpottanut, ko vaihdoin salia, että siellä ei ole enää kuumia misuja tsekkailtavana. Parilla edellisellä salilla se oli ihan älytöntä välillä mitkä näkymät oli... Nyt pystyy taas keskittymään oleelliseen.

Tottakai se häiritsee treeniä, kun veri alkaa kiertää väärässä paikassa ja ei saakkaan pumppia siihe hauikseen :D Itselläni on niin onnellinen tilanne ettei salilla noita misuja pahemmin käy, koska parisuhteessa olen niin ei vahingossakaan silmä erehdy sinne suuntaan...

Itseäni alkoi vituttamaan, kun siinä kaverin kanssa poljettiin treenin päätteeksi kuntopyöriä niin sellainen paksu 40-v nainen astelee meijän taakse ja tokaisee närkästyneen kuulosena: "Onpas tämä pieni sali" -.- Ei siellä mitään zumbatunteja kuulukkaan pitää, mutta noita turisteja on ollut useampiakin kun paikallinen fitness center meni konkkaan. Onneksi kohta aukee uusi niin pääsee noistakin eroon, kun kauhistelevat kuinka paha ääni tulee mavetuksesta.

Pakko nyt tänne avautua!
Välillä mietin miksi treenan kuin ammattilainen vaikka ei koskaan tulisi mieleen lähteä kisaamaan? :wtf:
Treenaan 5-6 kertaa viikossa. Panostan yöuniin, säännöllisiin ruokailuihin ja lihashuoltoon.
Tänäänkin oli maailman paras jalkatreeni ja nyt on niin hyvä olo kun on jalat vedetty aivan tappiin ja maha täynnä laadukasta ruokaa!
Mietin vain että miksi teen tätä? En kyllä pysty edes kuvittelemaan että lopettaisin salitreeniä koskaan, mutta ns normaalia elämää ei ole. En käy baareissa. En näe paljon kavereita, en jaksa lähteä naisia etsimään kun aattelen että huomenna taas treeni ja pakko pitää ruokailu säännöllisenä ja ajoissa nukkumaan...
On tää kyllä niin mahtavaa, mutta miten sais sen elämän takasi ja pääsis tapaamaan ihmisiä. Seksin puutekki kyllä ahdistaa...
No pain No gain!
no life without Friends and Girls..

Pakko nyt tänne avautua!
Välillä mietin miksi treenan kuin ammattilainen vaikka ei koskaan tulisi mieleen lähteä kisaamaan? :wtf:
Treenaan 5-6 kertaa viikossa. Panostan yöuniin, säännöllisiin ruokailuihin ja lihashuoltoon.
Tänäänkin oli maailman paras jalkatreeni ja nyt on niin hyvä olo kun on jalat vedetty aivan tappiin ja maha täynnä laadukasta ruokaa!
Mietin vain että miksi teen tätä? En kyllä pysty edes kuvittelemaan että lopettaisin salitreeniä koskaan, mutta ns normaalia elämää ei ole. En käy baareissa. En näe paljon kavereita, en jaksa lähteä naisia etsimään kun aattelen että huomenna taas treeni ja pakko pitää ruokailu säännöllisenä ja ajoissa nukkumaan...
On tää kyllä niin mahtavaa, mutta miten sais sen elämän takasi ja pääsis tapaamaan ihmisiä. Seksin puutekki kyllä ahdistaa...
No pain No gain!

Niin mikä sua tässä potuttaa? o.O

ns normaalia elämää ei ole. En käy baareissa. En näe paljon kavereita, en jaksa lähteä naisia etsimään kun aattelen että huomenna taas treeni ja pakko pitää ruokailu säännöllisenä ja ajoissa nukkumaan...
On tää kyllä niin mahtavaa, mutta miten sais sen elämän takasi ja pääsis tapaamaan ihmisiä? Seksin puutekki kyllä ahdistaa...
No pain No gain!

Voi johtua siitä että oon maksimaalisessa seksin puutteessa ja toisinaan mietin et muttuiko elämä väärään suuntaan treenamisen takia?

Sitä voi puurtaa vuosia lihojen ja tiukkuuden eteen. Kun on päässyt hyvälle tasolle johon itse on tyytyväinen niin ottaa iisimmin. Reeneissä keskittyy vaikka sarjapainokehitykseen ja ruokailee nii ettei turhaa fläsää kerry. Niin ja alkaa elämään.

Voi johtua siitä että oon maksimaalisessa seksin puutteessa ja toisinaan mietin et muttuiko elämä väärään suuntaan treenamisen takia?
Yritä löytää joku välimuoto 0% ja 100% ajattelun välillä. Käy esim. 4 kertaa viikossa salilla ja vaihda pari reeniä aerobiseen, esim. Johonkin ohjattuun liikuntaan jossa käy paljon hyvännäkösiä mimmejä. Jo sillä lailla moninkertaistat mahdollisuutesi kaikkeen kivaan mikä tulee parisuhteen kylkiäisenä.

Tuskin tuntuu houkuttelevalta joo tiedän, mutta elämä on valintoja.

Baarissakin voit toki piipahtaa, mutta sielläkin mahdollisuutesi paranevat jos et vedä kännejä eikä treenikään kärsi pahasti, jos ajoitat niin, että seuraava päivä on välipäivä. Toki toi ei ole enää bodymunkin elämää, mutta mielestäni nuoren miehen pitäisi saada soutaa kun airot on kunnossa.

Ja jos sitten on se vaihtoehto, että jos oikeasti olet kovassa kunnossa niin harkitse sitä kisaamista. Käy näyttämässä muille lihasi ja toivo, että joku iskee sinuun silmäsi.

Tai sitten mene käymään huorissa. Kai sekin on tyhjää parempi?

Vihkojen hajoamista enemmän vituttaisi räplätä reenin aikana puhelinta. Mustekynässä ja hieltä haisevassa vihossa vain on sitä jotain, mitä älypuhelinhype ei voi korvata.

Rikkinäinen vihkohan on vaa hc-meininkiä :D Ja se vituttaa sitten enemmän, kun alkaa tollasta vekotinta räpläämään (en osaa ees käyttää) ja sit se hajookin jossain välissä treeniä. Näyttö paskana tai muuta...

Ja tohon ylempään body-munkin elämään vielä, että voihan baareissa käydä, mutta ei sitä alkoholia tartte litkiä. Itekkin oon suht raitis paitsi jossain juhlissa, kun alkumalja työnnetään käteen, ja silti on kaikissa bileissä ihan hyvä meininki :D Täytyy vaa päästä siihen menoon mukaan ilman alkoholia. Mäki vedän jotain vissyä tai sitten ihan vaa vettä ja takin taskussa on eväänä pähkinäpussi tai repussa shaker, jossa on jauhot valmiina. Näin ei tuu mätättyä sitä sipsiä yms naamaan.

Kyllähän siitä jotain huomautusta saa, mutta vastaan vaan että en mä tee mun elämäntavoista muiden ongelmia vaan se on vaan mun itteni ongelma. Yleensä kaikki hyväksyy tän :) ja suurin osa kavereista kyl tietääkin jo etten sorru roskaruokaan ja alkoholiin...

Tänään vitutti salilla, ku prässi oli jätetty täyteen painoja, en ite ollu onneks se joka niitä sitten joutu poistelee. Voi varmaan huoletta vetää sen johtopäätöksen, että tyyppi vissii leikkiny vähä turhan isoilla romuilla, ku ei enää voimat riitä prässin tyhjentämiseen tai sitten jollain helvetin yhtälöllä taas laskettu, että tyhjentäminen polttaa liikaa kaloreita ja vie voimat seuraavasta liikkeestä.

Eilen salilla oli taas joku sankari varannut penkin siten että oli jättänyt vesipullon siihen viereen ja painot tankoon. Kaveria ei yli viiteen minuuttiin näkynyt joten siirsin vesipulloa, ja otin penkin haltuun. Hetki sen jälkeen kaveri tuli ja sanoi että sillä oli kesken (oli ollut poissa jo miltei 10min). Totesin siihen lyhyesti että aha, ja jatkoin treeniä. Janari lähti sitten muualle puuhailee.

Noi treenipaikkojen varaajat vituttaa!

Eilen salilla oli taas joku sankari varannut penkin siten että oli jättänyt vesipullon siihen viereen ja painot tankoon. Kaveria ei yli viiteen minuuttiin näkynyt joten siirsin vesipulloa, ja otin penkin haltuun. Hetki sen jälkeen kaveri tuli ja sanoi että sillä oli kesken (oli ollut poissa jo miltei 10min). Totesin siihen lyhyesti että aha, ja jatkoin treeniä. Janari lähti sitten muualle puuhailee.

Noi treenipaikkojen varaajat vituttaa!
Kyllä sitä itsekkin tulee varattua välillä melko pitkää kyykky/penkki paikkaa jos tekee maksimivoimaa, tauot kun on sarjojen välissä siellä 5 minuutissa.

Back
Ylös Bottom