Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Potuttaa, tai suoraan sanottuna vituttaa se, että jalkoja treenatessa tulee aivan helvetin paha olo, jos treenin aikana ei oksennus tule niin viimeistään treenin jälkeen. Pitäskö tehdä vaan pienemmillä painoilla?

Tuo on oikeasti aika perseestä, ite kans lähes jokaisen jalkatreenin jälkeen saan oksentaa. Menee hieman motivaatio puristaa kun tietää että palkintona on halata posliinia.

Tuo on oikeasti aika perseestä, ite kans lähes jokaisen jalkatreenin jälkeen saan oksentaa. Menee hieman motivaatio puristaa kun tietää että palkintona on halata posliinia.
Mulla oli joskus samaa vaivaa. Helpotti kun siirsin treeniä edeltävää safkaa tarpeeks kauas. Eli 1-2tuntiin ennen treeniä ei pysty vetään muuta kun boostereita. Tankkaa sitten treenin jälkeen.

Mulla meinaa nykyään lentää laatta kun yrittää treenin jälkeen niellä palkkaria. Vesikin meinaa tulla ylös eli ei ole mausta niinkään kiinni. Pitää varmaan vaihtaa patukoihin noi juomat. :jahas:

Kannattaa ehkä keventää treeniä, jos meinaa laatta lentää?

Itseäni on alkanut viime aikoina ottamaan kyykkäminen todella paljon päähän. Ehkä paskin liike ikinä, mutta silti niin tehokas. Joka kerta loppuu happi kesken ja tuntuu ettei jaksa viedä treeniä loppuun. Oudointa kyykyissä on se, että vaikka lämmittelen pelkällä tangolla, niin sekin tuntuu jo rasittavalta. Sarjapaino kuiteskin on siellä 60kg hujakoilla, niin luulis et jaksaa sentään tangolla kyykätä ongelmitta.

Kannattaa ehkä keventää treeniä, jos meinaa laatta lentää?

Olisi tietysti ennen kommentointia kiva tietää, millaisilla liikkeillä, sarjoilla ja painoilla se laatta saadaan lentämään, mutta jos tulosta tulee ja seuraavaan treeniin mennessä ehtii palautumaan, niin treenin keventäminen ei minun mielestäni ole lähtökohtaisesti millään lailla validi suositus.

Kaikkein eniten potuttaa tuolla meiän pikku salilla se että mankka on lukkojen takana ja sitä korvaa telkkari mikä ei saisi olla edes sállittua tuoda salille missä yritetään treenata. Aamen.

Vituttaa kun paikallisen salin mankka on osittain hajalla, ei pysty kuuntelemaan enää cd levyjä joten on tyydyttävä radioon :curs: Ja mitään vitun mp3:sta johtoineen en ole ottamassa salille mukaan tielle.

käsipainot liian pienet tiettyihin liikkeisiin :( polvet kyynärpäät olkapäät välistä vittuilee. Jos sattuu et salil on vitusti porukkaa nii kyrpii seki, ja siel on ilmanvaihto iha perseestä nii rok rok..

Olisi tietysti ennen kommentointia kiva tietää, millaisilla liikkeillä, sarjoilla ja painoilla se laatta saadaan lentämään, mutta jos tulosta tulee ja seuraavaan treeniin mennessä ehtii palautumaan, niin treenin keventäminen ei minun mielestäni ole lähtökohtaisesti millään lailla validi suositus.

Eihän tuossa varmaankaan muusta ole kyse kuin siitä, että keho ei ole tottunut maitohappoihin eikä poista niitä riittävän nopeasti.

Lääkkeenähän tähän olisi monipuolinen kestävyysharjoittelu.

Tällä hetkellä tuntuu, että eniten potuttaa 6kk käytössä ollut sama treeniohjelma ja uutta ei jotenkin osaa muodostaa, kun on koklannu läpi 5-jakosen, 2-jakosen, 1-jakosen, 3-jakosen ja mitänäitänyo.

Toiseks eniten potuttaa Espanjan vähän erilainen salikulttuuri kotimaahan verrattuna. Kerran siirsin vinopenkin peilin edestä about metrin päähän, että mahduin nosteleen käsipainoja seisaalteen. Ei menny puolta minuuttia, kun joku Esteban Jorge Alejandro tuli siihen penkkiin treenaamaan about puolen metrin päähän mun taakse. Vituttihan se, mutta maassa maan tavalla, joten jatkoin loput sarjat liikkumatta ko. paikasta.

Tällä hetkellä tuntuu, että eniten potuttaa 6kk käytössä ollut sama treeniohjelma ja uutta ei jotenkin osaa muodostaa, kun on koklannu läpi 5-jakosen, 2-jakosen, 1-jakosen, 3-jakosen ja mitänäitänyo.

Itse otin tänä vuonna tavaksi 3-4kk välein vaihtaa ohjelmaa vaikka väkisin. Netti on täynnä hyviä eri jaotuksen ohjelmia. Keväällä tein 2 jakoista, kesän 3 jakoista ja tällä hetkellä 4 jakoinen käytössä. Helmikuussa varmaan takaisin 2 jakoiseen.

Se mikä ärsyttää suunnattomasti salillakäynnissä tällä hetkellä on jatkuvat tauot johtuen erinäisistä vanhoista vammoista. Ikä ei tule kello kaulassa.

Ärsytystä aiheuttaa myös satunnaiset ruuhkapäivät ja se että vuodesta toiseen joutuu katselemaan samoja naamoja, erityisesti kun salilla käy samaan aikaan hyvin vähän nättejä tyttöjä. Niitä kyllä voisi sivusilmällä katsella, eikä aina noita rumia äijiä päivästä toiseen:D

Mua on oikeastaan helpottanut, ko vaihdoin salia, että siellä ei ole enää kuumia misuja tsekkailtavana. Parilla edellisellä salilla se oli ihan älytöntä välillä mitkä näkymät oli... Nyt pystyy taas keskittymään oleelliseen.

Huono on keskittymiskyky jos "misu" tai pari treeniä häiritsee ;)
Joo. Mut semmosta se on, ei sitä itte saa valita korttejaan jotka jaettu.

Se, kun reenivihot menee päreiks kauan ennen kun ne on saanu kirjotettua täyteen. Suomen paperiteollisuuden kannattaa olla kuulolla, ja lanseerata reenikassissa ehjänä säilyvä vihko!

Back
Ylös Bottom