Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

3.5h kerkes taas kerään unta tähän päivään. Olis kyllä nukuttanut vähän.

2h tunnin unilla taas pari yötä putkeen, olishan tuota vähän enemmän voinut viikonloppuna nukkua.

Hulluja ! .. Ei kypärä kestäisi kasassa tollasilla unilla..

Gradugradugradugradu, chiwawwaa! :D Olipas ihana herätä aamulla aikaisin, näin sekopäisiä unia. Onneksi yön aikana oli tullut hieman lunta maahan! :)

Sama, aijan tajuttomia unia. Sitä se valvominen ja ryyppääminen teettää.

Mä oon kyl valvoskellu mut en sen kummemmin ryypiskelly. Mut ihme unia. Luulin, että mulla nukkuu Irvikissa jalkopäässä peiton alla ja herätessä olin ihan varma, että mun vieressä tuhisee ihkaelävä mies. Mut ei ollutkaan.

Sama, aijan tajuttomia unia. Sitä se valvominen ja ryyppääminen teettää.

Meikä oli upotettu johkin sotapeliin, Pandakarhu oli squadleaderi. Kämppäsin jossain ikkunassa paskat housussa ja sit spawninestat oli vaihtunu ja joku nyyppä puukotti mut selästä :(

Toivottavasti hyväksyt vaikka että ymmärrä. Kuulostaa aika kapeakatseiselta ajatusmaailmasi jos yksi pullo hyllyssä on älytöntä. Varsinkin sinulta, jota selvästi jäytää kun naiset katsovat kieroon vapaaotteluharrastustasi.

No tietenkin hyväksyn. Minä kyllä muistelin, että niitä pulloja oli paljon enemmän ja muutenkin sitä tavaraa oli siellä vaikka kuinka paljon ja ne pullot oli vain yksi esimerkki joka tuli mieleeni kun oli puhetta tavaran paljoudesta.

No tietenkin hyväksyn. Minä kyllä muistelin, että niitä pulloja oli paljon enemmän ja muutenkin sitä tavaraa oli siellä vaikka kuinka paljon ja ne pullot oli vain yksi esimerkki joka tuli mieleeni kun oli puhetta tavaran paljoudesta.
Ilmeisesti viittaat noihin kossupulloihin joita tossa on rivissä? A) Ne ei ole tyhjiä ja B) ne ei ole mun. Mä en edelleenkään kiellä, etteikö tavaraa olis paljon, mutta kaatopaikka-kamaa (johon mä lasken rikkinäiset, ei-käyttökelpoiset tavarat) ei ole, ne on päätyneet samantien roskikseen. Suurinta osaa näistä tavaroista mä käytän enemmän tai vähemmän säännöllisesti, eli ne on tarpeellisia.

Jos mä en tekis kotona mitään, ei mulla olis tavaraakaan. Mä vietän kuitenkin suhteellisen paljon aikaa täällä, ja se on kiva, ett on muutaki tekemistä ku pyöritellä peukaloita. Tää ei oo kohdistettu kehenkään, joten turha vetää herneitä nenään.

Mä en ymmärrä avautumista toisen kodista, joka on kuitenkin suhteellisen monelle todella henkilökohtainen paikka. Jos joku tulisi mulle avautumaan, että mun koti on rumasti sisustettu, niin sais lähtee saman tien. Mun mielestä on loukkaavaa arvostella toisen kotia kysymättä ja suhteellisen törkeästi vielä.

Mäkin vietän kotona paljon aikaa, ja mulla on esillä vain harvoja ja valittuja esineitä. Kaikki krääsä saa lähtöpassit tai sitten piilotan sen vaatekomeroon.

Mä en ymmärrä avautumista toisen kodista, joka on kuitenkin suhteellisen monelle todella henkilökohtainen paikka. Jos joku tulisi mulle avautumaan, että mun koti on rumasti sisustettu, niin sais lähtee saman tien. Mun mielestä on loukkaavaa arvostella toisen kotia kysymättä ja suhteellisen törkeästi vielä.

Niinpä. Ja minkä takia SICin piti yleensäkin päästä täällä ääneen sanomaan käyneensä sommarin kotona.

Koska tänne pääsee vain harvat ja valitut? Tai ehkä pitäis ennemminki muotoilla se niin, että tänne uskaltautuu vain harvat ja valitut?

Mut nyt SIC-:illä on sentään vertailukohta, ku joku väittää ett on paljon tavaraa.

Delgado, mäki piilottaisin, jos mulla sellainen olis. Valitettavasti ei oo, vain ja ainoastaan paljon avohyllyjä (keittiön kaapit ja vitriini + yks pieni lipasto poikkeuksia), joten väistämättä tavarat on esillä.

Back
Ylös Bottom